eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iłowo-OsadaPorządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w gminie Iłowo-Osada poprzez przebudowę i remont kolektora kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pruski oraz sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w miejscowości Iłowo-Osada ul. Nowa oraz ul. Krzywa.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-25

Iłowo-Osada: Porządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w gminie Iłowo-Osada poprzez przebudowę i remont kolektora kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pruski oraz sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w miejscowości Iłowo-Osada ul. Nowa oraz ul. Krzywa.
Numer ogłoszenia: 389392 - 2013; data zamieszczenia: 25.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Iłowo-Osada , ul. Wyzwolenia 5, 13-240 Iłowo-Osada, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6541460.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Porządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w gminie Iłowo-Osada poprzez przebudowę i remont kolektora kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pruski oraz sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w miejscowości Iłowo-Osada ul. Nowa oraz ul. Krzywa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Porządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w gminie Iłowo-Osada poprzez przebudowę i remont kolektora kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pruski oraz sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w miejscowości Iłowo-Osada ul. Nowa oraz ul. Krzywa.W elementach: 1.Sieć kanalizacji sanitarnej i deszczowej w miejscowości Iłowo-Osada ul. Nowa oraz ul. Krzywa. (Dz. nr 545, 533) Operacja przewiduje wykonanie kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z elementami towarzyszącymi: a) Kanalizacja sanitarna grawitacyjna z rur: - kanalizacyjnych PP o sztywności obwodowej SN8, śr 160mm, L= 31,0 m - kanalizacyjnych PP o sztywności obwodowej SN8, śr 200mm, L=361,0 m b) Kanalizacja deszczowa z rur: - kanalizacyjnych PP o sztywności obwodowej SN8, śr 200mm, L= 71,0 m - kanalizacyjnych PP o sztywności obwodowej SN8, śr 300mm, L=181,0 m - kanalizacyjnych PP o sztywności obwodowej SN8, śr 500mm, L=220,0 m c) Roboty drogowe: -wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej: warstwa ścieralna gr. 4cm, warstwa wiążąca gr. 6cm na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 15cm i warstwie odsączającej piaskowej gr. 30cm. 2105,50 m2 2)Kolektor kanalizacji ciśnieniowej dla miejscowości Pruski Dz. nr 55/9, 55/14, 26, 29, 30, 33, 59/2 ) Operacja przewiduje wykonanie następujących robót z elementami towarzyszącymi: a) Rurociągi kanalizacji tłocznej z rur PE100 SDR11 na ciśnienie PN 16 łączone metodą zgrzewania o śr 90 mm - 997 m b) Dostawa, montaż i uruchomienie przepompowni ścieków P15/1 o parametrach technicznych nie gorszych od przepompowni w płaszczu z polimerobetonu typu PS.2P.150x350.PB.I.C.80/80(02, 03, 05, 08, 12,13) z 2 pompami typu NP 3085.183 MT/460 Ns=2,4 kW, q=3 l/sek, H=10m wraz z pełnym wyposażeniem technologicznym oraz sterownica SPR2 wyposażona w system APF, sterownik z systemem zdalnego monitoringu SPR-GPRS, sterowanie poprzez sondę hydrostatyczna oraz dodatkowo 2 wyłączniki gruszkowe NF5. Wywiewki pompowni wyposażone w biofiltry kominkowe (2 szt.). - 1 szt. c) Dostawa i montaż zbiornika retencyjnego z kręgów żelbetowych o parametrach technicznych nie gorszych od kręgów typu Alsybet o średnicy 2,5m - 1 szt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium 27 000 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ugilowo-osada.bip.org.pl/?tree=przetarg
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Iłowo-Osada 13-240 Iłowo-Osada ul Wyzwolenia 5 pok. 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Iłowo-Osada 13-240 Iłowo-Osada ul. Wyzwolenia 5 /sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Operacja dofinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej,działanie 321 : Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.