Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-25
Iłowo-Osada: Porządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w gminie Iłowo-Osada poprzez przebudowę i remont kolektora kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pruski oraz sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w miejscowości Iłowo-Osada ul. Nowa oraz ul. Krzywa.
Numer ogłoszenia: 389392 - 2013; data zamieszczenia: 25.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Iłowo-Osada , ul. Wyzwolenia 5, 13-240 Iłowo-Osada, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6541460.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Porządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w gminie Iłowo-Osada poprzez przebudowę i remont kolektora kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pruski oraz sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w miejscowości Iłowo-Osada ul. Nowa oraz ul. Krzywa..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Porządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w gminie Iłowo-Osada poprzez przebudowę i remont kolektora kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pruski oraz sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w miejscowości Iłowo-Osada ul. Nowa oraz ul. Krzywa.W elementach: 1.Sieć kanalizacji sanitarnej i deszczowej w miejscowości Iłowo-Osada ul. Nowa oraz ul. Krzywa. (Dz. nr 545, 533) Operacja przewiduje wykonanie kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z elementami towarzyszącymi: a) Kanalizacja sanitarna grawitacyjna z rur: - kanalizacyjnych PP o sztywności obwodowej SN8, śr 160mm, L= 31,0 m - kanalizacyjnych PP o sztywności obwodowej SN8, śr 200mm, L=361,0 m b) Kanalizacja deszczowa z rur: - kanalizacyjnych PP o sztywności obwodowej SN8, śr 200mm, L= 71,0 m - kanalizacyjnych PP o sztywności obwodowej SN8, śr 300mm, L=181,0 m - kanalizacyjnych PP o sztywności obwodowej SN8, śr 500mm, L=220,0 m c) Roboty drogowe: -wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej: warstwa ścieralna gr. 4cm, warstwa wiążąca gr. 6cm na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 15cm i warstwie odsączającej piaskowej gr. 30cm. 2105,50 m2 2)Kolektor kanalizacji ciśnieniowej dla miejscowości Pruski Dz. nr 55/9, 55/14, 26, 29, 30, 33, 59/2 ) Operacja przewiduje wykonanie następujących robót z elementami towarzyszącymi: a) Rurociągi kanalizacji tłocznej z rur PE100 SDR11 na ciśnienie PN 16 łączone metodą zgrzewania o śr 90 mm - 997 m b) Dostawa, montaż i uruchomienie przepompowni ścieków P15/1 o parametrach technicznych nie gorszych od przepompowni w płaszczu z polimerobetonu typu PS.2P.150x350.PB.I.C.80/80(02, 03, 05, 08, 12,13) z 2 pompami typu NP 3085.183 MT/460 Ns=2,4 kW, q=3 l/sek, H=10m wraz z pełnym wyposażeniem technologicznym oraz sterownica SPR2 wyposażona w system APF, sterownik z systemem zdalnego monitoringu SPR-GPRS, sterowanie poprzez sondę hydrostatyczna oraz dodatkowo 2 wyłączniki gruszkowe NF5. Wywiewki pompowni wyposażone w biofiltry kominkowe (2 szt.). - 1 szt. c) Dostawa i montaż zbiornika retencyjnego z kręgów żelbetowych o parametrach technicznych nie gorszych od kręgów typu Alsybet o średnicy 2,5m - 1 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium 27 000 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ugilowo-osada.bip.org.pl/?tree=przetarg
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Iłowo-Osada 13-240 Iłowo-Osada ul Wyzwolenia 5 pok. 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Iłowo-Osada 13-240 Iłowo-Osada ul. Wyzwolenia 5 /sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Operacja dofinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej,działanie 321 : Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przykrycie rowu wraz z utwardzeniem terenu przy Domu Kultury filia Wilkowyja w Rzeszowie przy ul. Jana Olbrachta 120
- Przebudowa ul. Wroniej w Legnicy.
- Adaptacja budynku na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrowie
- "BUDOWA DROGI W UL. SIEWIERSKIEJ" - ETAP I
- "Rozbudowa kanalizacji przy ul. Kopernika i ul. Reymonta"
- Modernizacja Zakładu Uzdatniania Wody i Oczyszczalni Ścieków
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.