eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChoczewoZimowe utrzymanie dróg w sezonie 2013/2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-25

Choczewo: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2013/2014
Numer ogłoszenia: 389504 - 2013; data zamieszczenia: 25.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Choczewo, Urząd Gminy Choczewo , ul. Pierwszych Osadników 17, 84-210 Choczewo, woj. pomorskie, tel. 058 5723940, faks 058 6763012.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.choczewo.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2013/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, powiatowych będących w zarządzie gminy oraz wewnętrznych w sezonie 2013/2014, sprzętem i z zastosowaniem materiałów Wykonawcy. Zamówienie podzielone jest na 4 części/rejony: Rejon nr 1 - przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych oraz wewnętrznych, polegające na ich odśnieżaniu i posypywaniu mieszanką do zwalczania śliskości w sołectwach: Jackowo, Kierzkowo, Kopalino. Szacunkowo długość dróg w rejonie do odśnieżania wynosi łącznie 12,687 km oraz około 2,8 km do zwalczania śliskości. Orientacyjny czas pracy jednostki sprzętowej na wyznaczonych drogach szacowany jest na około: 100 godzin odśnieżania oraz 20 godzin zwalczania śliskości. Czas pracy sprzętu uzależniony jest od warunków pogodowych i aktualnych potrzeb Zamawiającego. Rejon nr 2 - przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych oraz drogi powiatowej w zarządzie gminy polegające na ich odśnieżaniu i posypywaniu mieszanką do zwalczania śliskości w sołectwach: Ciekocino, Sasino, Słajszewo. Szacunkowo długość dróg w rejonie do odśnieżania wynosi łącznie 12,326 km oraz 3,7 km do zwalczania śliskości. Orientacyjny czas pracy jednostki sprzętowej na wyznaczonych drogach szacowany jest na około: 120 godzin odśnieżania oraz 40 godzin zwalczania śliskości. Czas pracy sprzętu uzależniony jest od warunków pogodowych i aktualnych potrzeb Zamawiającego. Rejon nr 3 - przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych oraz drogi powiatowej w zarządzie gminy polegające na ich odśnieżaniu i posypywaniu mieszanką do zwalczania śliskości w sołectwach: Borkowo Lęb., Gościęcino, Zwartówko. Szacunkowo długość dróg w rejonie do odśnieżania wynosi łącznie 9,735 km oraz 2,95 km do zwalczania śliskości. Orientacyjny czas pracy jednostki sprzętowej na wyznaczonych drogach szacowany jest na około: 120 godzin odśnieżania, 40 godzin zwalczania śliskości. Czas pracy sprzętu uzależniony jest od warunków pogodowych i aktualnych potrzeb Zamawiającego. Rejon nr 4 - przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych oraz wewnętrznych polegające na ich odśnieżaniu i posypywaniu mieszanką do zwalczania śliskości w sołectwach: Choczewko, Choczewo, Łętowo, Słajkowo, Starbienino. Szacunkowo długość dróg w rejonie do odśnieżania wynosi łącznie 11,244 km oraz 2,15 km do zwalczania śliskości. Dodatkowo odśnieżaniu podlega parking przy urzędzie gminy o powierzchni około 800,0 m2 oraz chodnik o powierzchni około 300 m2. Orientacyjny czas pracy jednostki sprzętowej na wyznaczonych drogach szacowany jest na około: 180 godzin odśnieżania, 30 godzin zwalczania śliskości. Czas pracy sprzętu uzależniony jest od warunków pogodowych i aktualnych potrzeb Zamawiającego. Jakość utrzymania dróg gminnych i powiatowych będących w zarządzie gminy ma odpowiadać V standardowi zimowego utrzymania dróg, jakość utrzymania dróg wewnętrznych (dojazdowych) ma odpowiadać VI standardowi zimowego utrzymania dróg natomiast jakość utrzymania chodnika i parkingu ma odpowiadać IV standardowi zimowego utrzymania dróg..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony w przypadku wykazania przez Wykonawcę dysponowania: na rejon 1, 2 i 3 jednym sprzętem mechanicznym, przystosowanym do odśnieżania dróg o minimalnej mocy 60 KM z aktualnym ubezpieczeniem OC oraz jedną rozsypywarką (można stosować następujący sprzęt: piaskarki, solarki lub maszyny zastępcze np. rozrzutnik rolniczy), na każdą część/rejon oddzielnie; na rejon 4 dwoma sprzętami mechanicznymi, przystosowanym do odśnieżania dróg, każdy o minimalnej mocy 60 KM z aktualnym ubezpieczeniem OC oraz jedną rozsypywarką (można stosować następujący sprzęt: piaskarki, solarki lub maszyny zastępcze np. rozrzutnik rolniczy).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zasobach innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia w formie oryginału. 2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału albo kopii poświadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmiany w treści umowy w zakresie: 1. wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2. zmiany stawki podatku VAT, 3. gdy zmiana nie ma wpływu lub powoduje zwiększenie efektywności i jakości świadczonych usług, 4. gdy zmiany powodują obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego lub wynagrodzenie Wykonawcy, 5. wprowadzenia zmian w zakresie wykonania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczności zwiększenia usprawnienia procesu realizacji zamówienia, 6. zmiany podwykonawców w sytuacji gdy istnieje taka potrzeba dla prawidłowego wykonania umowy,7. w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy, 8. zmiany warunków płatności. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.choczewo.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Choczewo ul. Pierwszych Osadników 17, 84-210 Choczewo pok. nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Choczewo, ul. Pierwszych Osadników 17, 84-210 Choczewo SEKRETARIAT pok. nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.