eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocławwykonanie rozbiórki obiektów istniejących oraz robót budowlanych związanych z wzniesieniem budynków i obiektów obejmujących sortownię stałych odpadów komunalnych dla Miasta Wrocławia na terenie nieruchomości położonej przy ul. Szczecińskiej 5 we Wroc

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-08-03

POZYCJA 38954

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: wykonanie rozbiórki obiektów istniejących oraz robót budowlanych związanych z wzniesieniem budynków i obiektów obejmujących sortownię stałych odpadów komunalnych dla Miasta Wrocławia na terenie nieruchomości położonej przy ul. Szczecińskiej 5 we Wroc

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wrocławskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania ALBA S.A., do kontaktów: p. Agata Lew, tel. 071 3375254, p. Małgorzata Mielnik, tel. 071 3375251, ul. Traugutta 72-78, 50-418 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3375100, fax 071 3375111, e-mail: poczta@wpoalba.pl, www.wpoalba.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie rozbiórki obiektów istniejących oraz robót budowlanych związanych z wzniesieniem budynków i obiektów obejmujących sortownię stałych odpadów komunalnych dla Miasta Wrocławia na terenie nieruchomości położonej przy ul. Szczecińskiej 5 we Wrocławiu. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Prace rozbiórkowe - Tor jezdny - Pomosty robocze - Odbojnice - Belki podsuwnicowe - Słupy - Stopy fundamentowe - Place utwardzone Prace budowlane - Budynek hali "ob. nr 1" 1. Powierzchnia zabudowy 1 870 m kw. 2. Powierzchnia użytkowa 1 753 m kw 3. Wysokość maksymalna 11,55 m 4. Kubatura 20 570 m sześc. o Budynek hali "ob. nr 2" 1. Powierzchnia zabudowy 1 643 m kw. 2. Powierzchnia użytkowa 1 558 m kw. 3.Wysokość maksymalna 14,96 m 4. Kubatura 20 181 m sześc. - Budynek socjalno - administracyjny "ob. nr 4" 1. Powierzchnia zabudowy 311,5 m kw. 2. Powierzchnia użytkowa 281,9 m kw. 3. Wysokość kondygnacji (netto) 3,00 m 4. Kubatura 1099,6 m sześc. - Myjnia kół i podwozi samochodowych - przejezdna - Drogi i place utwardzone oraz inne obiekty budowlane A. Powierzchnia terenu objętego opracowaniem (z wydzieleniem pasa autostradowego od ul. Szczecińskiej, w granicach określonych w decyzji o lokalizacji celu publicznego) 18 600 m kw. B. Powierzchnia zabudowy - powierzchnia zabudowy (obiekty istniejące) 327 m kw. - powierzchnia zabudowy (obiekty projektowane) 3 824 m kw. C. Zieleń - zieleń 500 m kw. D. Komunikacja - chodniki 115 m kw. - place i dojazdy istniejące ok. 4 300 m kw. - place i dojazdy projektowane ok. 6 500 m kw. E. Boksy na odpady z selektywnej zbiórki - Powierzchnia boksów 70 m kw. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: ul. Szczecińska 5 - Wrocław. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Oryginalny kod CPV: 45.22.21.00 - Zakłady uzdatniania odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania odpadów 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Kompleksowe wykonanie robót budowlanych związanych z przedmiotem zamówienia o wartości powyżej 60 000 Euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 200.000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: A. INFORMACJE DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY: Sytuacja ekonomiczna i finansowa, 1. Wykaże posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na realizację przedmiotu zamówienia pod nazwą "Wykonanie rozbiórki obiektów istniejących oraz robót budowlanych związanych z wzniesieniem budynków i obiektów obejmujących sortownię stałych odpadów komunalnych dla Miasta Wrocławia na terenie nieruchomości położonej przy ul. Szczecińskiej 5 we Wrocławiu " w wysokości min. 2 mln złotych, 2. Wykaże posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę równą min. 5 mln złotych. Potencjał kadrowy. 1. Wykaże, że dysponuje dla potrzeb niniejszego zamówienia kierownikiem budowy oraz kierownikiem (lub kierownikami) poszczególnych robót, którzy posiadają wymagane prawem uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, elektrycznej, sanitarnej lub innej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia oraz, że są wpisani na listę właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z art.12 ustawy Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2003r. Nr 207 poz.2016 z późn. zm.) i art. 6 ust. l ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. 200l r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.) oraz posiadają co najmniej 5-letni staż zawodowy (po uzyskaniu uprawnień), z tym, że funkcję kierownika budowy pełnić będzie osoba posiadająca uprawnienia konstrukcyjno-budowlane. 2. Wykaże przeciętną liczbę zatrudnionych pracowników oraz liczebność personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat (2002, 2003, 2004), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 3. Wykaże, w przypadku powierzenia wykonania określonej części zamówienia podwykonawcom, które części zamówienia chce im powierzyć, oraz że wykonają oni powierzoną część zamówienia przy udziale osób, które posiadają wymagane prawem uprawnienia w danej specjalności, niezbędne do wykonania określonej części zamówienia, a także że osoby te są wpisane na listę właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z art.12 ustawy Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2003r. Nr 207 poz.2016 z późn. zm.) i art. 6 ust. l ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. 2001 r. Nr 5 poz.42 z późn. zm.). Wiedza i doświadczenie. 1. Wykaże, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym objętym przedmiotem zamówienia, tj. wykonał w okresie ostatnich pięciu lat (liczonych wstecz od dnia otwarcia ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem w zakresie kubatury i konstrukcji robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (budowa budynku o kubaturze nie mniejszej niż 40 000 m sześc.) o wartości brutto nie mniejszej niż 3 mln złotych dla jednego obiektu oraz potwierdzi stosownymi dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie, 2. Złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych. Wymogi techniczne. Udzieli 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia, liczonej od daty odbioru końcowego robót, z zastrzeżeniem, iż na zamontowane urządzenia przysługiwać będzie Zamawiającemu gwarancja udzielona przez producenta danego urządzenia, B. INFORMACJE I FORMALNOŚCI NIEZBĘDNE DO OCENY, CZY SPEŁNIA ON MINIMALNE WYMOGI EKONOMICZNE, FINANSOWE I TECHNICZNE: Zamawiający zbada spełnianie przez Wykonawcę minimalnych wymagań ekonomicznych, finansowych i technicznych na podstawie: 1. formularza ofertowego, 2. oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy, 3. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 1-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7. wykazu wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat (liczonych wstecz od dnia otwarcia ofert) robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem w zakresie kubatury i konstrukcji robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa budynku o kubaturze nie mniejszej niż 40 000 m sześc.) - o wartości brutto nie mniejszej niż 3 mln złotych dla jednego obiektu z podaniem ich wartości (kwota brutto) oraz dat (dokładana data od kiedy do kiedy) i miejsca wykonania (podmiotów, na rzecz których realizowano roboty) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 8. wykazu osób, które pełnić będą funkcję kierownika budowy i kierownika (lub kierowników) poszczególnych robót - branż wraz z danymi o ich kwalifikacjach zawodowych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej, sanitarnej lub innej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia i z określeniem (branż) części zamówienia, które będą wykonywać określone osoby, 9. dokumentów potwierdzających posiadanie właściwych uprawnień wykonawczych i zaświadczenia (aktualne na dzień składania ofert) o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, dotyczące osób, o których mowa w powyższym pkt. 8 SIWZ. 10. wykazu podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez nich właściwych uprawnień wykonawczych i z zaświadczeniami (aktualnymi na dzień składania ofert) o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, a także ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez te osoby czynności - w przypadku udziału podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia, 11. informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w tym kadry technicznej, w okresie ostatnich 3 lat (2002, 2003, 2004), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 12. informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na realizację przedmiotu zamówienia pod nazwą "Wykonanie rozbiórki obiektów istniejących oraz robót budowlanych związanych z wzniesieniem budynków i obiektów obejmujących sortownię stałych odpadów komunalnych dla Miasta Wrocławia na terenie nieruchomości położonej przy ul. Szczecińskiej 5 we Wrocławiu " w wysokości mln. 2 mln złotych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 13. polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę równą min. 5 mln złotych.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 02.09.2005, cena - 300 PLN (SIWZ + dokumentacja projektowa). 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.09.2005 godzina 11:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.09.2005, godzina 12:00, siedziba zamawiającego (pokój nr 114, I piętro).

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 19.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.