Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-25
Włocławek: ZP-29-2013 DOSTAWA REKAWIC MEDYCZNYCH
Numer ogłoszenia: 389570 - 2013; data zamieszczenia: 25.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku , Ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 412 94 13, faks 54 412 94 13.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital.wloclawek.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-29-2013 DOSTAWA REKAWIC MEDYCZNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic medycznych opisanych poniżej: ZADANIE 1 RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE 1.RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE LATEKSOWE S op. 100 szt. - gwaramntowana ilość op. na 1 rok 3200 - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 3840 M op. 100 szt. - gwaramntowana ilość op. na 1 rok 8700 - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 10440 L op. 100 szt.- gwaramntowana ilość op. na 1 rok 250 - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 300 2.RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE WINYLOWE S op. 100 szt. - gwaramntowana ilość op. na 1 rok 1000 - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 1200 M op. 100 szt. - gwaramntowana ilość op. na 1 rok 2000 - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 2400 L op. 100 szt. - gwaramntowana ilość op. na 1 rok 150 - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 180 XL op. 100 szt - gwaramntowana ilość op. na 1 rok 300 - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 360 3. RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE NITRYLOWE M op. 100 szt.- gwaramntowana ilość op. na 1 rok 9500 - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 11400 L op. 100 szt.- gwaramntowana ilość op. na 1 rok 450 - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 540 XL op. 100 szt.- gwaramntowana ilość op. na 1 rok 250 - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 300 4.RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE LATEKSOWE STOSOWANE DO PROCEDUR ZWIĘKSZONEGO RYZYKA M op. 50 szt. - gwaramntowana ilość op. na 1 rok 50 - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 60 L op. 50 szt. - gwaramntowana ilość op. na 1 rok 50 - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 60 ZADANIE 2 RĘKAWICE CHIRURGICZNE 1.RĘKAWICE CHIRURGICZNE LATEKSOWE 6 para - gwaramntowana ilość par na 1 rok 3600 - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 4320 7 para - gwaramntowana ilość par na 1 rok 25000 - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 30000 7,5 para - gwaramntowana ilość par na 1 rok 20000 - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 24000 8 para - gwaramntowana ilość par na 1 rok 9600 - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 11520 2.RĘKAWICE CHIRURGICZNE LATEKSOWE DO ZABIEGÓW MIKROCHIRURGICZNYCH 7 para - gwaramntowana ilość par na 1 rok 1000 - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 1200 7,5 para - gwaramntowana ilość par na 1 rok 1000 - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 1200 8 para - gwaramntowana ilość par na 1 rok 1000 - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 1200 3.RĘKAWICE CHIRURGICZNE LATEKSOWE DO ZABIEGÓW ORTOPEDYCZNYCH 8 para - gwaramntowana ilość par na 1 rok 1000 - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 1200 4.RĘKAWICE CHIRURGICZNE LATEKSOWE DO ZABIEGÓW GINEKOLOGICZNYCH M para - gwaramntowana ilość par na 1 rok 2000 - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 2400 5.RĘKAWICE CHIRURGICZNE BEZLATEKSOWE 7 para - gwaramntowana ilość par na 1 rok 3000 - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 3600 8 para - gwaramntowana ilość par na 1 rok 5400 - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 6480.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0, 33.14.14.20-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający zgodnie z art. 45 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełnienia warunku w tym zakresie;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykonywał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje główne dostawy w okresie ostatnich trzech lat,a jeżeli okres działalności jest krótszy-w tym okresie-co najmniej 2 dostawy w zakresie dostaw rękawic medycznych za wartość brutto 50.000,00 zł każda; Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawców tego warunku na podstawie załączonego do oferty wykazu głównych dostaw, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ 1. Celem potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia określonego (warunek określony w rozdziale V pkt 2), Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przetargową: a. wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w zakresie dostaw rękawic medycznych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi - co najmniej 2 dostawy w zakresie dostaw rękawic medycznych za wartość brutto 50.000,00 zł każda zgodnie z Załącznikiem nr 5 do niniejszej specyfikacji;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełnienia warunku w tym zakresie;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełnienia warunku w tym zakresie;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełnienia warunku w tym zakresie;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
4. Celem potwierdzenia, że oferowana usługa odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda złożenia do każdego zadania: a. oświadczenia, że oferowany asortyment spełnia warunki ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. nr 107, poz. 679 ), b. deklarację zgodności i oznaczenie znakiem CE, c. bezpłatnych próbek oferowanego asortymentu z ważnym terminem przydatności do zużycia (co najmniej 6 m-cy) w ilościach określonych na formularzu cenowym. Każdy oferowany asortyment musi posiadać opis w języku polskim. Próbki należy dostarczyć w dniu otwarcia ofert na adres Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki, ul. Wieniecka 49, 87- 800 Włocławek, Zamówienia Publiczne, pokój 303. Dostarczone próbki winny być umieszczone w odrębnym od Oferty opakowaniu i odpowiednio oznaczone: PRÓBKI do przetargu ZP-29-2013 pod nazwą Dostawa rękawic medycznych Zadanie..... Próbki są materiałem zużywalnym i ni podlegają zwrotowi.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. W odniesieniu do tego oświadczenia powinno być ono wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wówczas należy powyższe załączyć do oferty. 6. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych dokumentów: a. wypełniony i podpisany Druk ofertowy, zgodnie z Załącznikami nr 1 do niniejszej specyfikacji; b. wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo-cenowy, zgodnie z Załącznikami nr 1.1.-1.2. do niniejszej specyfikacji; c. oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji; d. oświadczenie z art. 24 ust. 1 ustawy pzp o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji; e. wykazu głównych dostaw, zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszej specyfikacji; f. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów rejestracyjnych ; Uwaga: dokumenty wymienione w pkt c muszą być złożone w oryginale, w pkt a, b, d, e, w oryginale lub w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, w przypadku pełnomocnictwa może być złożony oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy 1. Strony przewidują możliwość istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy: 1) nastąpi obniżenie ceny; 2) nastąpi zmiana stawki podatku VAT - Zamawiający dopuszcza możliwość wzrostu cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. Zmiana cen brutto związana ze zmianą stawki podatku VAT może nastąpić najwcześniej z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę stawki podatku VAT, z uwzględnieniem obowiązujących regulacji; 3) nastąpią zmiany osób wskazanych przez strony do realizacji umowy; 4) nastąpi zmiana numeru katalogowego nie powodująca zmiany przedmiotu umowy. 2. Zamawiający dopuszcza także w szczególnych sytuacjach i za jego pisemną zgodą w trakcie trwania umowy zmianę przedmiotu umowy dostarczanego przez Wykonawcę, w szczególności w sytuacji gdy zaprzestano lub zawieszono produkcję danego towaru objętego umową, na inny towar o parametrach nie gorszych niż opisane w SIWZ, przy czym cena tego towaru zamiennego nie może przekraczać ceny towaru, na który została podpisana umowa. W przypadku zaprzestania lub zawieszenia produkcji towaru objętego umową Wykonawca winien udokumentować ten fakt. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem ich nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpital.wlolcawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku,
ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek (budynek administracji, pokój 303).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek (budynek administracji, pokój 303).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1 RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1 RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE 1.RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE LATEKSOWE S op. 100 szt. - gwaramntowana ilość op. na 1 rok 3200 - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 3840 M op. 100 szt. - gwaramntowana ilość op. na 1 rok 8700 - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 10440 L op. 100 szt.- gwaramntowana ilość op. na 1 rok 250 - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 300 2.RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE WINYLOWE S op. 100 szt. - gwaramntowana ilość op. na 1 rok 1000 - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 1200 M op. 100 szt. - gwaramntowana ilość op. na 1 rok 2000 - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 2400 L op. 100 szt. - gwaramntowana ilość op. na 1 rok 150 - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 180 XL op. 100 szt - gwaramntowana ilość op. na 1 rok 300 - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 360 3. RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE NITRYLOWE M op. 100 szt.- gwaramntowana ilość op. na 1 rok 9500 - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 11400 L op. 100 szt.- gwaramntowana ilość op. na 1 rok 450 - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 540 XL op. 100 szt.- gwaramntowana ilość op. na 1 rok 250 - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 300 4.RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE LATEKSOWE STOSOWANE DO PROCEDUR ZWIĘKSZONEGO RYZYKA M op. 50 szt. - gwaramntowana ilość op. na 1 rok 50 - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 60 L op. 50 szt. - gwaramntowana ilość op. na 1 rok 50 - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 60.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2 RĘKAWICE CHIRURGICZNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 2 RĘKAWICE CHIRURGICZNE 1.RĘKAWICE CHIRURGICZNE LATEKSOWE 6 para - gwaramntowana ilość par na 1 rok 3600 - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 4320 7 para - gwaramntowana ilość par na 1 rok 25000 - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 30000 7,5 para - gwaramntowana ilość par na 1 rok 20000 - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 24000 8 para - gwaramntowana ilość par na 1 rok 9600 - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 11520 2.RĘKAWICE CHIRURGICZNE LATEKSOWE DO ZABIEGÓW MIKROCHIRURGICZNYCH 7 para - gwaramntowana ilość par na 1 rok 1000 - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 1200 7,5 para - gwaramntowana ilość par na 1 rok 1000 - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 1200 8 para - gwaramntowana ilość par na 1 rok 1000 - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 1200 3.RĘKAWICE CHIRURGICZNE LATEKSOWE DO ZABIEGÓW ORTOPEDYCZNYCH 8 para - gwaramntowana ilość par na 1 rok 1000 - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 1200 4.RĘKAWICE CHIRURGICZNE LATEKSOWE DO ZABIEGÓW GINEKOLOGICZNYCH M para - gwaramntowana ilość par na 1 rok 2000 - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 2400 5.RĘKAWICE CHIRURGICZNE BEZLATEKSOWE 7 para - gwaramntowana ilość par na 1 rok 3000 - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 3600 8 para - gwaramntowana ilość par na 1 rok 5400 - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 6480.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Sukcesywna dostawa chemii do uzdatniania wody basenowej w obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku"
- BIEŻĄCA DOSTAWA NOWYCH TABLIC REJESTRACYJNYCH ORAZ ZŁOMOWANIE SKASOWANYCH, STARYCH TABLIC DLA POTRZEB STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOCŁAWKU.
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego modułów oprogramowania aplikacyjnego ERP Infomedica przez okres 36 miesięcy.
- Ochrona fizyczna mienia obiektów Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej we Włocławku w 2025 r.
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn.: Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu we Włocławku przy ulicy Cienistej
- Budowa alejek na Cmentarzu Komunalnym we Włocławku przy Al. Chopina 3/5 - etap IV
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej i materiałów medycznych różnych
- Dostawa rękawiczek diagnostycznych - niejałowych oraz rękawiczek chirurgicznych i ortopedycznych - sterylnych dla SP ZOZ w Krasnymstawie
- Dostawy rękawic diagnostycznych, chirurgicznych i sekcyjnych
- Dostawa rękawic medycznych
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
- Produkty lecznicze: 420 085 euro, odczynniki: 56 835 euro, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne: 22 240 euro, cement: 14 426 euro.
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.