eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaKonserwacja instalacji hydraulicznej wod-kan , co, cw, ciep³a technologicznego, elektroenergetycznej, wentylacyjnej, ch³odniczej i automatyki w budynkach nr 6, 8 i 8a IPiEO oraz ich otoczeniu



Og³oszenie z dnia 2010-11-30

Warszawa: Konserwacja instalacji hydraulicznej wod-kan , co, cw, ciep³a technologicznego, elektroenergetycznej, wentylacyjnej, ch³odniczej i automatyki w budynkach nr 6, 8 i 8a IPiEO oraz ich otoczeniu
Numer og³oszenia: 389586 - 2010; data zamieszczenia: 30.11.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Paliw i Energii Odnawialnej , ul. Jagielloñska 55, 03-301 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5100200, faks 022 5100220.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ipieo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: jednostka badawcz rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Konserwacja instalacji hydraulicznej wod-kan , co, cw, ciep³a technologicznego, elektroenergetycznej, wentylacyjnej, ch³odniczej i automatyki w budynkach nr 6, 8 i 8a IPiEO oraz ich otoczeniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem konserwacji jest utrzymanie w sprawno¶ci technicznej i eksploatacyjnej nastêpuj±cych budynków i ich otoczenia w Warszawie przy ul. Jagielloñskiej 55 na dzia³ce nr.ew.8 7 o powierzchni 6.834,00 m2 w obrêbie 4 18 11: 1)budynek biurowo-laboratoryjny nr.6 o: kubaturze 16.517,00 m3, powierzchni zabudowy 1.178,00 m2, powierzchni ca³kowitej 4.862,00 m2, powierzchni u¿ytkowej 3.976,00 m2 po zakoñczeniu remontu czê¶ci po³udniowej na parterze dodatkowo 315 m2 co podwy¿szy wielko¶æ pow. u¿ytkowej na 4.291,00 m2. 2)budynek warsztatowo-badawczy nr.8 o: kubaturze 3.787,00 m3, powierzchni zabudowy 662,40 m2, powierzchni ca³kowitej 662,40 m2, powierzchni u¿ytkowej,584,16 m2, powierzchni gara¿ów 109,00 m2; 3)budynek magazynowy nr.8 a o: kubaturze 596,00 m3, powierzchni zabudowy 100,80 m2, , powierzchni ca³kowitej 100,80 m2, powierzchni u¿ytkowej 82,80 m2. 2.Wy¿ej wymieniona konserwacja obejmowaæ bêdzie: 1)W zakresie instalacji hydraulicznej wod-kan ,co,cw,ciep³a technologicznego/: a)obs³ugê, nadzór, konserwacjê, kontrolê oraz usuwanie ewentualnych nieprawid³owo¶ci wêz³a cieplnego zgodnie z DTR; b)obs³ugê, nadzór, konserwacjê, kontrolê oraz usuwanie ewentualnych nieprawid³owo¶ci instalacji centralnego ogrzewania; c)obs³ugê , nadzór, konserwacjê, kontrolê oraz usuwanie ewentualnych nieprawid³owo¶ci instalacji zimnej wody; d)obs³ugê, nadzór, konserwacjê , kontrolê oraz usuwanie ewentualnych nieprawid³owo¶ci instalacji ciep³ej wody; e)obs³ugê, nadzór, konserwacjê, kontrolê oraz usuwanie ewentualnych nieprawid³owo¶ci hydrantów wewnêtrznych i zewnêtrznych; f)obs³ugê, nadzór, konserwacjê, kontrolê oraz usuwanie ewentualnych nieprawid³owo¶ci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w zakresie instalacji wewnêtrznej i zewnêtrznej; g)obs³ugê, nadzór, konserwacjê, kontrolê oraz usuwanie ewentualnych nieprawid³owo¶ci instalacji wodno-sanitarnej we wszystkich pomieszczeniach; h)konserwacjê uk³adu pomiarowego ( poza uk³adem przynale¿nym do SPEC i MPWiK), oraz uczestnictwo przy odczytach dokonywanych przez SPEC i MPWiK; i)wnioskowanie na podstawie analizy pracy instalacji: usprawnieñ, poprawy jej niezawodno¶ci oraz wprowadzanie w uzgodnieniu z administratorem obiektów zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami niezbêdnych zmian; j)prowadzenie uzgodnieñ ruchowych ze SPEC, MPWiK i administratorem obiektów w przypadku wyst±pienia awarii i konieczno¶ci wy³±czenia zasilania w wodê i energiê ciepln±; k)prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej. 2)W zakresie instalacji elektroenergetycznej: a)obs³ugê, nadzór, kontrolê, konserwacjê oraz natychmiastowe usuwanie ewentualnych nieprawid³owo¶ci w dzia³aniu instalacji wewn±trz i na zewn±trz budynków ³±cznie z sieci± zintegrowan±; b)dokonywanie oglêdzin, przegl±dów, pomiarów prób eksploatacyjnych oraz sporz±dzania protokó³ów w terminach zgodnych z obowi±zuj±cymi przepisami; c)prowadzenie uzgodnieñ ruchowych ze STOEN S.A. oraz administratorem obiektu na wypadek awarii i konieczno¶ci wy³±czenia zasilania; d)nadzór i opieka nad uk³adem pomiarowym (poza uk³adem pomiarowym przynale¿nym do STOEN S.A.) oraz uczestnictwo przy odczytach dokonywanych przez STOEN S.A.; e)wnioskowanie na podstawie analizy pracy instalacji usprawnieñ i poprawy jej niezawodno¶ci i wprowadzanie w uzgodnieniu administratorem obiektu zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami niezbêdnych zmian; f)prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej. 3)W zakresie instalacji wentylacyjnej: a)obs³ugê, nadzór, kontrolê, konserwacjê oraz usuwanie nieprawid³owo¶ci w dzia³aniu instalacji wewn±trz i na zewn±trz budynków - zgodnie z DTR; b)dokonywanie oglêdzin, przegl±dów, pomiarów, prób eksploatacyjnych oraz sporz±dzanie protokó³ów w terminach zgodnych z obowi±zuj±cymi przepisami; c)wnioskowanie na podstawie pracy instalacji usprawnieñ, poprawy niezawodno¶ci i wprowadzanie w uzgodnieniu z administratorem obiektu zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami niezbêdnych zmian; d)wymiana filtrów, czyszczenie czerpni i kana³ów wentylacyjnych. e)prowadzenie obowi±zuj±cej w tym zakresie dokumentacji eksploatacyjnej. 4)W zakresie instalacji ch³odniczej: a)obs³ugê nadzór, kontrolê, konserwacjê oraz usuwanie nieprawid³owo¶ci instalacji wewn±trz i na zewn±trz budynków - zgodnie z DTR.; b)dokonywanie oglêdzin, przegl±dów, pomiarów, prób eksploatacyjnych oraz sporz±dzanie protokó³ów w terminach zgodnych obowi±zuj±cymi przepisami; c)wymiana i uzupe³nianie czynnika ch³odniczego ( glikolu) d)wnioskowanie na podstawie pracy instalacji usprawnieñ, poprawy niezawodno¶ci i wprowadzanie w uzgodnieniu z administratorem obiektu, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, niezbêdnych zmian; e)prowadzenie obowi±zuj±cej w tym zakresie dokumentacji eksploatacyjnej. 5)W zakresie konserwacji, naprawy automatyki oraz regulacji zapory ruchomej (szlabanu) firmy BENINCA oraz dwóch bram gara¿owych firmy NOWOFERM: a)sprawdzanie prawid³owo¶ci funkcjonowania zespo³ów mechanicznych i elektrycznych: zapory ruchomej (szlabanu) - minimum raz w miesi±cu, bram gara¿owych - minimum raz w miesi±cu; b)regulacja, czyszczenie oraz konserwacja urz±dzeñ: zapory ruchomej (szlabanu) - minimum raz w miesi±cu, bram gara¿owych - minimum raz w miesi±cu; c)wymiana w miarê potrzeb zu¿ytych elementów; zapory ruchomej (szlabanu) oraz bram gara¿owych; d)wnioskowanie na podstawie pracy urz±dzeñ usprawnieñ, poprawy niezawodno¶ci i wprowadzanie w uzgodnieniu z administratorem obiektu niezbêdnych zmian zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami; e)prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje usuwanie usterek oraz wykonywanie bie¿±cych napraw. Koszt ich wykonania winien by¶ skalkulowany w cenie ¶wiadczenia us³ugi konserwacyjnej. 4.Pod pojêciem usterki nale¿y rozumieæ obni¿enie sprawno¶ci i funkcjonalno¶ci urz±dzenia urz±dzeñ nie wp³ywaj±ce na skuteczno¶æ pracy systemu, jednak¿e obni¿aj±c± jego efektywno¶æ oraz komfort i bezpieczeñstwo korzystania z urz±dzenia urz±dzeñ b±d¼ spe³niania przez nie zak³adanych funkcji (np. wymiana ¿arówek, bezpieczników, uszczelek, gniazdek, w³±czników i w³±czników , wê¿yków hydraulicznych itp.). 5.Pod pojêciem awarii nale¿y rozumieæ wyst±pienie uszkodzenia o znacznych rozmiarach, w wyniku których nastêpuj± zak³ócenia w normalnej pracy urz±dzenia (systemu), co powoduje niemo¿liwo¶æ dalszej pracy przy wymaganych parametrach, w wyniku których urz±dzenie staje siê niezdolne do wykonywania swoich funkcji w oczekiwanym miejscu i czasie (niespodziewane i nieplanowane zatrzymanie urz±dzeñ lub systemu odpowiedzialnego za pe³nienie okre¶lonej funkcji). 6.Us³uga konserwacyjna bêd±ca przedmiotem zamówienia winna uwzglêdniaæ przedstawione wymagania co do terminów wykonywania wyszczególnionych czynno¶ci tabela: Zakresy czynno¶ci oraz harmonogram obs³ugi technicznej budynków i ich otoczenia..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.70.00.00 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • przedstawienie op³aconej polisy , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy , ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê min. 1.000.000 PLN

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
    • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy przewiduje istotne zmiany zawartej umowy dotycz±ce warto¶ci zamówienia i terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci: a) zaistnienia zmian w sytuacji finansowej, ekonomicznej lub organizacyjnej Zamawiaj±cego albo te¿ pog³êbienie istniej±cych ju¿ trudno¶ci finansowych Zamawiaj±cego, powoduj±cych, i¿ nie bêdzie on móg³ spe³niæ wzglêdem Wykonawcy swoich zobowi±zañ umownych w terminach wynikaj±cych z zawartej umowy. O wyst±pieniu okoliczno¶ci tych Zamawiaj±cy powiadomi Wykonawcê. Wówczas termin wykonania przez Zamawiaj±cego jego zobowi±zañ umownych mo¿e ulec przed³u¿eniu o odpowiedni czas lub umowa mo¿e zostaæ rozwi±zana za porozumieniem stron. b) ustawowych zmian stawki podatku od towarów i us³ug VAT. Wówczas wynagrodzenie umowne mo¿e ulec modyfikacji proporcjonalnie do tej zmiany. Zamawiaj±cy informuje Wykonawców, i¿ znajduje siê w sytuacji zachwiania p³ynno¶ci finansowej, której poprawa mo¿e nast±piæ, b±d¼ poprzez przyjêcie przez organ nadzoruj±cy (Ministerstwo Gospodarki) programu naprawczego z³o¿onego mu w dniu 12 maja 2010r., b±d¼ poprzez po³±czenie Zamawiaj±cego z Przemys³owym Instytutem Motoryzacji w Warszawie, które to postêpowanie zosta³o wszczête w oparciu o postanowienie Ministra Gospodarki Nr 38/Org/2010 z dnia 9 lipca 2010r. o powo³aniu komisji ds. oceny ³±czonych jednostek oraz opracowania warunków, na jakich zostanie dokonane po³±czenie jednostek badawczo - rozwojowych o nazwach: Przemys³owy Instytut Motoryzacji w Warszawie oraz Instytut Paliw i Energii Odnawialnej w Warszawie. W razie nie osi±gniêcia w wyniku powy¿szych dzia³añ p³ynno¶ci finansowej Zamawiaj±cy z³o¿y wniosek o og³oszenie upad³o¶ci.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipieo.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: INSTYTUT PALIW I ENERGII ODNAWIALNEJ ul. JAGIELLOÑSKA 55 03-301 WARSZAWA.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 09.12.2010 godzina 09:00, miejsce: INSTYTUT PALIW I ENERGII ODNAWIALNEJ ul. JAGIELLOÑSKA 55 03-301 WARSZAWA RECEPCJA, PARTER.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.