eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceSerwis i konserwacja central telefonicznych znajdujących się w trzech lokalizacjach Izby Skarbowej w Katowicach - Katowicach, Bielsku-Białej i Częstochowie, przez okres 16 miesięcy - ZKP-1/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-29

Katowice: Serwis i konserwacja central telefonicznych znajdujących się w trzech lokalizacjach Izby Skarbowej w Katowicach - Katowicach, Bielsku-Białej i Częstochowie, przez okres 16 miesięcy - ZKP-1/2013
Numer ogłoszenia: 38958 - 2013; data zamieszczenia: 29.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Katowicach , ul. Damrota 25, 40-022 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2076000, faks 032 2076010.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis i konserwacja central telefonicznych znajdujących się w trzech lokalizacjach Izby Skarbowej w Katowicach - Katowicach, Bielsku-Białej i Częstochowie, przez okres 16 miesięcy - ZKP-1/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z trzech części: Część nr 1 - Serwis i konserwacja centrali telefonicznej LUCENT DEFINITY (obecnie AVAYA) w Izbie Skarbowej w Katowicach, ul. Damrota 25; Część nr 2 - Serwis i konserwacja centrali telefonicznej ALCATEL Omni PCX w Izbie Skarbowej w Katowicach w lokalizacji w Bielsku-Białej, ul. Traugutta 2a; Część nr 3 - Serwis i konserwacja centrali telefonicznej LUCENT EUROGENERIS (obecnie AVAYA) w Izbie Skarbowej w Katowicach w lokalizacji w Częstochowie, ul. Rejtana 9..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.33.41.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 16.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia na realizację Części nr 1 lub Części nr 2 lub Części nr 3 musi posiadać doświadczenie w przedmiocie zamówienia polegające na tym, że w okresie ostatnich trzech lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - dobrze serwisował, bądź nadal serwisuje co najmniej jedną centralę telefoniczną każdego z typów określonych dla poszczególnej części, której dotyczy oferta. Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie dołączonego wykazu usług zawartego w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz oferty. Brak wykazu będzie oceniane jako niespełnienie warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia na realizację Części nr 1 lub Części nr 2 lub Części nr 3 musi zatrudniać co najmniej dwóch pracowników posiadających ukończone szkolenie na obsługę (administrowanie) systemami central telefonicznych typów określonych dla części nr 1, 2, 3, której dotyczy oferta. Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie dołączonego i podpisanego Załącznika nr 1 do SIWZ -Formularz oferty. Brak podpisanego załącznika będzie oceniane jako niespełnienie warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za znajdujący się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia uważany będzie podmiot, który posiada na własnym rachunku środki finansowe lub ma zdolność kredytową w wysokości co najmniej: dla Części nr 1 - 10 000 zł, dla Części nr 2 - 5 000 zł, dla Części nr 3 - 5 000 zł. Wykonawca składający ofertę na wykonanie więcej niż 1 części winien posiadać na własnym rachunku środki finansowe lub mieć zdolność kredytową w wysokości równej sumie kwot z części, na które Wykonawca składa ofertę. Jeżeli Wykonawca polega na zdolności finansowej innych podmiotów wówczas zobowiązany jest przedłożyć: a) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji środków finansowych na czas realizacji zamówienia, b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których podmioty, na zdolności finansowej których Wykonawca będzie polegał, posiadają rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową ww. podmiotów, wystawioną nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. Brak wymaganych dokumentów będzie oceniane jako niespełnienie warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza, za swoją zgodą, korzystne dla Zamawiającego zmiany w treści umowy zgodnie z Kodeksem Cywilnym

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 40-022 Katowice, ul. Damrota 25, pok. 112.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2013 godzina 09:30, miejsce: 40-022 Katowice, ul. Damrota 25, pok. 112.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Serwis i konserwacja centrali telefonicznej LUCENT DEFINITY (obecnie AVAYA) w Izbie Skarbowej w Katowicach, ul. Damrota 25.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i konserwacja centrali telefonicznej LUCENT DEFINITY (obecnie AVAYA) w Izbie Skarbowej w Katowicach, ul. Damrota 25.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.33.41.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Serwis i konserwacja centrali telefonicznej ALCATEL Omni PCX w Izbie Skarbowej w Katowicach w lokalizacji w Bielsku-Białej, ul. Traugutta 2a.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i konserwacja centrali telefonicznej ALCATEL Omni PCX w Izbie Skarbowej w Katowicach w lokalizacji w Bielsku-Białej, ul. Traugutta 2a.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.33.41.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Serwis i konserwacja centrali telefonicznej LUCENT EUROGENERIS (obecnie AVAYA) w Izbie Skarbowej w Katowicach w lokalizacji w Częstochowie, ul. Rejtana 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i konserwacja centrali telefonicznej LUCENT EUROGENERIS (obecnie AVAYA) w Izbie Skarbowej w Katowicach w lokalizacji w Częstochowie, ul. Rejtana 9.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.33.41.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.