Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-02-22
Kolbuszowa: Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika tlenu ciekłego i butli.
Numer ogłoszenia: 38962 - 2016; data zamieszczenia: 22.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej , ul. Grunwaldzka 4, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, tel. 17 2271222, faks 17 2271233.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kolbuszowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika tlenu ciekłego i butli..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa gazów medycznych w okresie 24 miesięcy: TLEN MEDYCZNY Przybliżone zapotrzebowanie ciekłego tlenu medycznego - ok. 100000 kg Przybliżone zapotrzebowanie tlenu med. sprężonego w butlach 50 L / 8,0m3 /, będące w ciągłej rotacji na potrzeby oddziału dializoterapii i nefrologii - ok. 7000 m3 tlenu med. sprężonego. Przybliżone zapotrzebowanie tlenu med. sprężonego w wiązkach butli 1x12 butli 50 L / 8,0m3 /, będące jako stała rezerwa zbiornika ciekłego tlenu - ok. 384 m3 tlenu spręż. Oferent w swojej ofercie winien przedstawić: - koszt dostawy ciekłego tlenu medycznego /kg/ wraz z transportem - koszt dostawy sprężonego tlenu med. wraz z transportem i dzierżawą wiązki butli /1x12 butli/ stanowiących stałą rezerwę zbiornika - koszt dostawy sprężonego tlenu med. wraz z transportem i dzierżawą butli , będących w ciągłej rotacji na potrzeby oddziału dializoterapii i nefrologii. - koszt dzierżawy zbiornika na ciekły tlen o pojemności 11,25 m3 wraz z parownicą. Dane techniczne zbiornika: zbiornik ciśnieniowy o pojemności ok. 11,25 m3, pionowy, stacjonarny, izolowany próżniowo, dwupłaszczowy /wewnętrzny płaszcz ciśnieniowy zbudowany ze stali nierdzewnej/, przeznaczony do długotrwałego przechowywania pod ciśnieniem gazów kriogenicznych oraz ich poboru w stanie zgazowanym lub ciekłym .W zakresie Wydzierżawiającego należy transport, posadowienie oraz wszelkie prace odbiorowe / w tym UDT/ mające na celu uruchomienie zbiornika. Dane techniczne parownicy: preferowana parownica serii SG HF wykonana z aluminium o wydajności ok.120 m3/h, przeznaczona do obsługi zbiorników kriogenicznych, montaż i uruchomienie w zakresie Wydzierżawiającego / PODTLENEK AZOTU Przybliżone zapotrzebowanie podtlenku azotu w butlach 10 L / 7 kg/ - ok. 200 kg Oferent winien przedstawić: - koszt dostawy podtlenku azotu - koszt dzierżawy butli 10 L / 7 kg/ DWUTLENEK WĘGLA / LAPAROSKOPIA / Przybliżone zapotrzebowanie dwutlenku węgla w butlach 10 L /7 kg/ - ok. 50 kg Oferent winien przedstawić: - koszt dostawy dwutlenku węgla - koszt dzierżawy butli 10 L /7 kg/ ARGON MEDYCZNY / DIATERMIA / Przybliżone zapotrzebowanie argonu medycznego w butlach 5 L - ok. 40 kg Oferent winien przedstawić: - koszt dostawy argonu medycznego - koszt dzierżawy butli 5 L.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.11.40 - 24.11.11.40 24.11.11.70 - 24.11.11.70 24.11.11.20 - 24.11.11.20 24.00.00.61 - 24.00.00.61 24.11.13.20 - 24.11.13.20 .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełniających warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa wyżej zostaną uznani Wykonawcy, którzy posiadają: zezwolenie na prowadzenie działalności objętej przedmiotem zamówienia,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wykonawca składa wraz z ofertą. Zezwolenie uprawniające do obrotu na terenie Polski produktami leczniczymi- dotyczy gazów medycznych ( odpowiedni dokument ): a) ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego ( GIF ) w zakresie prowadzenia Hurtowni Farmaceutycznej - b) ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego ( GIF ) na wytwarzanie produktów Leczniczych ( gazów medycznych ), jeżeli Wykonawca jest wytwórcą- c) w przypadku Wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny, skład celny -zezwolenie na prowadzenie składu konsygnacyjnego, składu celnego zawierające uprawnienie przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie obrotu produktami leczniczymi.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda złożenia z ofertą : a) dla produktów kwalifikowanych jako wyrób medyczny - dokument potwierdzający oznaczenie CE, deklaracja zgodności, o którym mowa w Ustawie o Wyrobach Medycznych (Dz.U. z 2010r. nr 107 poz 679 ) - aktualne na dzień składania oferty. b) Dla produktów kwalifikowanych jako Wyrób Medyczny zgłoszenie/wpis do rejestru wyrobów medycznych, Karty charakterystyki substancji, preparatów niebezpiecznych ( zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 03.07.2002r, w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego - Dz.U.nr 140. Z 2002r poz. 1171 z póż . zmian ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin dostawy - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony obowiązuje zakaz dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem zmian przewidzianych w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (a więc w szczególności w niniejszej umowie w § 25) na wskazanych warunkach. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie w przypadku zajścia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia tych zmian, a spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu k.c. Strony zgodnie ustalają, iż w razie zmiany stawki podatku VAT, nastąpi zmiana wynagrodzenia uwzględniająca zmianę stawki podatku, w ten sposób, że do ceny netto określonej w niniejszej umowie zostanie doliczona nowa stawka podatku. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie wykonywania umowy, zmianą zostanie objęta wyłącznie część umowy wykonywana po wejściu w życie nowej stawki podatku. Powyższa zmiana następuje z mocy prawa, od dnia wejścia w życie nowej stawki podatku VAT, a jej pisemnym potwierdzeniem będą kolejno wystawiane i akceptowane faktury. Strony dopuszczają możliwość zmiany przedmiotu umowy w ten sposób, że Zamawiający zrezygnuje z zamówienia części towarów z przyczyn obiektywnych, a więc w szczególności ograniczenia działalności Zamawiającego. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie stosunkowemu pomniejszeniu i nie będą Wykonawcy przysługiwać z powyższego tytułu żadne roszczenia, w tym odszkodowawcze. Zamawiający dopuszcza zamiany umowy korzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.kolbuszowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej,
36-100 Kolbuszowa, ul. Grunwaldzka 4, wersja druk.płatna przel. 40 zł,:
BANK PEKAO SA i O/Kolbuszowa nr 86124026271111000032536108.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej, 36-100 Kolbuszowa, ul. Grunwaldzka 4, sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KOLBUSZOWA
- "Dostawa artykułów żywieniowych do Jednostki Oświatowej w Gminie Kolbuszowa 2025 - SP_2" ..
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodzie 20 02 03
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 odbieranych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych
- Ubezpieczenie majątku oraz odpowiedzialności cywilnej Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej
- "Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Jednostki Oświatowej w Gminie Kolbuszowa 2025r - SP_WER"
- Ubezpieczenie Gminy Kolbuszowa
więcej: przetargi KOLBUSZOWA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.