Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-25
Rzeszów: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu - technolog robót wykończeniowych w budownictwie oraz zajęć aktywizacyjnych w ramach projektu współfinansowanego przez UE - Poddziałanie 1.3.4 POKL 2008 - 2014.
Numer ogłoszenia: 389714 - 2013; data zamieszczenia: 25.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Rzeszowie , ul. Załęska 76, 35-322 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8580700, faks 0-17 8535420.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu - technolog robót wykończeniowych w budownictwie oraz zajęć aktywizacyjnych w ramach projektu współfinansowanego przez UE - Poddziałanie 1.3.4 POKL 2008 - 2014..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu - technolog robót wykończeniowych w budownictwie oraz zajęć aktywizacyjnych w ramach projektu współfinansowanego przez UE - Poddziałanie 1.3.4 POKL 2008 - 2014. Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80000000-4, usługi szkoleniowe 80500000-9; usługi szkolenia zawodowego 80530000-8; usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 80570000-0. ZADANIE I. 1) Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu o którym mowa w § 3 pkt. 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 17 lutego 2012r., poz. 186, z późn. zm.), w przedmiocie - technolog robót wykończeniowych w budownictwie dla 12 osób pozbawionych wolności w ramach projektu pn. Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2008 - 2014. 2) Celem nauczania jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób szkolonych do pracy w zawodzie zgodnym z tematyką kursu. 3) Zamówienie musi zostać zrealizowane zgodnie z programem nauczania zgodnym z obowiązującymi przepisami m.in. Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych (Dz. U. z 2004r. Nr 37, poz. 337 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012r., poz. 186, z późn. zm.). Program nauczania powinien zawierać 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina dydaktyczna to 45 minut) i powinien składać się z zajęć teoretycznych i praktycznych. Program zajęć w zakresie kursu - technolog robót wykończeniowych w budownictwie opracuje i przedstawi Zamawiającemu Wykonawca, przed podpisaniem umowy. Wyżej wymieniony program powinien zawierać co najmniej: nazwę i zakres kursu; czas trwania, liczbę godzin kształcenia i sposób organizacji kursu; wymagania wstępne dla uczestników kursu; cele kształcenia i sposoby ich osiągania; plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej; treści kursu w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych; wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych; sposób i formę zaliczenia. Kurs będzie realizowany sukcesywnie w dni powszednie w godzinach: 7:30 - 15:30. 4) Miejsce realizacji kursu: Zakład Karny w Rzeszowie. zajęcia teoretyczne: sala szkoleń, zajęcia praktyczne: teren wewnętrzny zakładu karnego. 5) Przedmiotowy kurs zostanie przeprowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie BHP i ppoż. 6) Wykonawca zapewni uczestnikom kursu na czas trwania szkolenia: niezbędny sprzęt, materiały szkoleniowe i odzież ochronną, których odbiór każdy uczestnik potwierdzi własnoręcznym podpisem (odzież ochronna i materiały szkoleniowe z chwilą odebrania stają się własnością beneficjenta). Wykonawca oznaczy dokumentację szkoleniową oraz materiały dydaktyczne przekazywane uczestnikom kursu logotypami Unii Europejskiej i Kapitału Ludzkiego. Wykonawca zapewni na własny koszt konieczny sprzęt oraz ilość i rodzaj materiałów niezbędnych do prawidłowego przebiegu kursu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały niezbędne do przeprowadzenia praktycznej nauki zawodu, z zastrzeżeniem, że ich koszt będzie wynosić nie więcej niż 40 % całkowitej wartości brutto kursu. Materiały o których mowa powyżej muszą być zakupione wyłącznie na potrzeby kursu i nie mogą pochodzić z odzysku. Ilość materiałów przypadających na jednego uczestnika musi zapewnić ciągłe, samodzielne wykonywanie czynności związanych z nauką praktyczną, przez cały okres trwania kursu. Ilość materiałów w czasie zajęć praktycznych powinna uwzględniać wymogi jakie określa program kursu oraz odpowiadać zakresowi ćwiczeń praktycznych przewidzianych i realizowanych w ramach kursu. Materiały zakupione ze środków przeznaczonych na realizację kursu stają się własnością Zamawiającego po zakończeniu przedmiotowego kursu. 7) Przeprowadzony kurs zakończy się zaliczeniem w formie przewidzianej w programie kursu. 8) Wykonawca wystawi każdemu uczestnikowi, po pozytywnym zakończeniu przedmiotowego kursu zaświadczenie potwierdzające ukończenie kursu oraz certyfikat zawierający informacje o realizacji kursu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego wraz z obowiązującymi logotypami POKL i UE. 9) Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do dołączenia do faktury VAT (rachunku) kopii materiałów dydaktycznych, podpisanych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pracownika z uwzględnieniem obowiązujących zasad ochrony danych osobowych. 10) Wykonawca pokryje koszt badań lekarskich osób skierowanych do przebadania celem wyłonienia uczestników kursu technolog robót wykończeniowych w budownictwie, a także ubezpieczy z tytułu następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania ww. kursu osoby (uczestników przedmiotowego kursu) wskazane przez Zakład Karny w Rzeszowie. Na zakończenie kursu przeprowadzona zostanie ankieta. Organizatorem powyższego kursu może być podmiot wymieniony w § 2 ust. 4 lub 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 17 lutego 2012r., poz. 186, z późn. zm.) oraz uprawniony do przeprowadzenia kursu określonego w § 3 pkt. 5 w/w rozporządzenia, a także działający na zasadach określonych w tym rozporządzeniu. W związku z powyższym organizator kształcenia złoży wraz z dokumentacją oświadczenie stanowiące zał. nr 7 do SIWZ. ZADANIE II - zajęcia aktywizacyjne do kursu technolog robót wykończeniowych w budownictwie dla 12 osób pozbawionych wolności. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć aktywizacyjnych do kursu technolog robót wykończeniowych w budownictwie w ramach projektu pn. Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2008 - 2014. Wykonawca oznaczy dokumentację szkoleniową oraz materiały dydaktyczne przekazywane uczestnikom kursu logotypami Unii Europejskiej i Kapitału Ludzkiego. Wykonawca ubezpieczy uczestników zajęć aktywizacyjnych z tytułu następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania ww. zajęć. Osoby (uczestnicy) przedmiotowego kursu wskazane zostaną przez Zakład Karny w Rzeszowie. Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do dołączenia do faktury VAT (rachunku) kopii materiałów dydaktycznych, podpisanych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pracownika z uwzględnieniem obowiązujących zasad ochrony danych osobowych. Zamówienie w zakresie ZADANIA II musi zostać zrealizowane zgodnie z programem nauczania zgodnym z obowiązującymi przepisami m.in. Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych (Dz. U. z 2004r. Nr 37, poz. 337 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012r., poz. 186, z późn. zm.). Program nauczania powinien zawierać 30 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina dydaktyczna to 45 minut). Organizatorem powyższego kursu może być podmiot wymieniony w § 2 ust. 4 lub 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 17 lutego 2012r., poz. 186, z późn. zm.) oraz uprawniony do przeprowadzenia kursu określonego w § 3 pkt. 5 w/w rozporządzenia, a także działający na zasadach określonych w tym rozporządzeniu. W związku z powyższym organizator kształcenia złoży wraz z dokumentacją oświadczenie stanowiące zał. nr 7 do SIWZ. Osoba, która ukończy przedmiotowe zajęcia otrzyma zaświadczenie o ich ukończeniu oraz certyfikat zawierający informacje o realizacji aktywizacji współfinansowanej przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego wraz z obowiązującymi logotypami POKL i UE. Zajęcia będą realizowane sukcesywnie w dni powszednie w godzinach: 7:30 - 15:30. Program zajęć aktywizacyjnych opracuje i przedstawi Zamawiającemu Wykonawca, przed podpisaniem umowy. Wyżej wymieniony program powinien zawierać co najmniej: nazwę i zakres kursu; czas trwania, liczbę godzin kształcenia i sposób organizacji kursu; wymagania wstępne dla uczestników kursu; cele kształcenia i sposoby ich osiągania; plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej; treści kursu w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych; wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych. Na zakończenie zajęć przeprowadzona zostanie ankieta. Szczegółowe zapisy związane ze sposobem realizacji zamówienia i warunkami umowy zawiera załącznik nr 9 do SIWZ (projekt umowy na kurs) i załącznik nr 10 do SIWZ (projekt umowy na zajęcia aktywizacyjne). Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie składa się z dwóch części stanowiących załączniki nr 1 i 2 (formularze cenowe) do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia jednego lub dwóch załączników przez jednego Wykonawcę. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na daną część zamówienia. Złożenie większej liczby ofert na daną część zamówienia spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do oferty należy dołączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy - Zał. nr 7 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do oferty należy dołączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy - Zał. nr 5 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do oferty należy dołączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy - Zał. nr 5 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do oferty należy dołączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy - Zał. nr 5 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do oferty należy dołączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy - Zał. nr 5 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu wykazania, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, składa wraz z ofertą: pisemne oświadczenie Wykonawcy - Zał. nr 7 do SIWZ, o treści: Oświadczam, że jestem podmiotem wymienionym w § 2 ust. 4 lub 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 17 lutego 2012r., poz.186, z późn. zm.), a tym samym jestem uprawnionym do przeprowadzenia kursu określonego w § 3 pkt. 5 w/w rozporządzenia oraz działam na zasadach określonych w przedmiotowym rozporządzeniu. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się określonego w punkcie III.4.3.1) dokumentu, to Wykonawca zastępuje go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Jeżeli dokumenty podpisuje upoważniony przedstawiciel Wykonawcy należy przedłożyć do dokumentacji o zamówienie publiczne stosowne pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienia danej osoby do podejmowania czynności w imieniu Wykonawcy. Kopia pełnomocnictwa powinna zostać poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do podejmowania czynności w imieniu Wykonawcy. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne zmiany postanowień zawartej umowy oraz warunki zmian określone zostały w projektach umów stanowiących załącznik nr 9 i 10 (kurs/zajęcia aktywizacyjne) do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Rzeszowie, 35 - 322 Rzeszów, ul Załęska 76. Cena Specyfikacji w formie papierowej wynosi 6,20 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w biurze podawczym Zakładu Karnego w Rzeszowie, 35 - 322 Rzeszów, ul. Załęska 76..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kurs - technolog robót wykończeniowych w budownictwie oraz zajęcia aktywizacyjne do wymienionego kursu prowadzone są w ramach projektu pn. Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2008 - 2014. W przypadku składania jednej oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy spełnić następujące warunki: a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. b) Ustanowienie pełnomocnika musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia. c) Określone w punkcie III.3.2)-III.3.5) warunki udziału w postępowaniu mogą spełniać łącznie Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Określony w punkcie III.3.1) i III.4.2) warunek udziału w postępowaniu musi spełniać każdy z Wykonawców oddzielnie. Zgodnie z art. 23 ust. 3 ustawy Pzp przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. d) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeśli dokumenty przedkładane są w formie kserokopii, Wykonawca lub upoważniony przedstawiciel potwierdza je za zgodność z oryginałem w formie pieczęci lub wpisanej formuły: za zgodność oraz pieczęci imiennej i podpisu. Wszelkie wchodzące w skład oferty dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym za zgodność przez Wykonawcę lub osobę (-y) upoważnioną (-e) do reprezentowania Wykonawcy. Szczegółowo informacje związane z dokumentami wymaganymi w niniejszym postępowaniu reguluje rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. (Dz. U. z 2013r., poz. 231) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę złożonych dokumentów..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa sukcesywna paliw do samochodów i sprzętu będącego w posiadaniu Zarządu Dróg Powiatowych w Rzeszowie - zamówienie z podziałem na 4 zadania
- Sukcesywne świadczenie hotelarskich usług noclegowych na potrzeby Filharmonii Podkarpackiej w Rzeszowie w 2025 roku
- Prace remontowe pomieszczeń Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, ul. Szopena 2.
- Przebudowa budynku H w zakresie dostosowania do warunków ochrony P.Poż: MONTAŻ OŚWIETLENIA AWARYJNEGO I EWAKUACYJNEGO.
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie do posiadanych pojazdów oraz sprzętu na okres 36 miesięcy
- "Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 892 od skrzyżowania z DW897 do granicy państwa" w ramach zadania "Łączymy Pogranicze Karpat Wschodnich".
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- CKZ II/TP/272/4/2024 Organizacja i przeprowadzenie kursu podstawowego spawania metodą MAG-135 dla 1 grupy (6 osób) wraz z ewentualnym egzaminem poprawkowym dla 50% uczestników kursu
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim
- "Operator wózków jezdniowych specjalizowanych"
- Organizacja i przeprowadzenie grupowych superwizji realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" na lata 2024 - 2028.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.