Ogłoszenie z dnia 2014-11-27
Rzeszów: Wykonanie w ramach zadania pn.: Odmulenie zbiornika w m-ci Brzóza Stadnicka, gm. Żołynia wraz z odmuleniem łapacza piasku - szkody popowodziowe. (Umowa 114/EM/2014 zawarta w dniu 14.10.2014 r.) robót dodatkowych polegających na ułożeniu drogi z płyt żelbetonowych.
Numer ogłoszenia: 389716 - 2014; data zamieszczenia: 27.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Hetmańska 9, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8537 440, faks 17 8536421.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzka samorządowa jedn. org. nieposiadająca osobowości prawnej (jedn. budżet.).
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie w ramach zadania pn.: Odmulenie zbiornika w m-ci Brzóza Stadnicka, gm. Żołynia wraz z odmuleniem łapacza piasku - szkody popowodziowe. (Umowa 114/EM/2014 zawarta w dniu 14.10.2014 r.) robót dodatkowych polegających na ułożeniu drogi z płyt żelbetonowych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie ułożenie, rozebranie i utrzymanie czasowych dróg kołowych i placów z płyt żelbetonowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Robót Wodnych i Melioracyjnych Daniel Siemaszek
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Robót Wodnych i Melioracyjnych Daniel Siemaszek
- Przedsiębiorstwo Robót Wodnych i Melioracyjnych Daniel Siemaszek, Ul. Marynarska 27, 27-600 Sandomierz, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25758,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29150,80
Oferta z najniższą ceną: 29150,80 / Oferta z najwyższą ceną: 29150,80
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
I. Zamówienie dodatkowe nie jest objęte zamówieniem podstawowym Zamówienie podstawowe realizowane jest na podstawie zawartej umowy nr 114/EM/2014 z dnia 14.10.2014 r. Roboty dodatkowe stanowiące przedmiot niniejszego postępowania nie były ujęte w żadnym dokumencie, który precyzuje przedmiot zamówienia podstawowego tj. specyfikacji istotnych warunków zamówienia podstawowego, załączonej do niej dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. II. Wartość zamówień dodatkowych nie przekracza łącznie 50 % wartości zamówienia realizowanego Wartość zamówienia wynosi 25 758,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy siedemset pięćdziesiąt osiem złotych 00/100) netto, co stanowi 20,96 % wartości realizowanego zamówienia podstawowego wynoszącej 122 898,11 zł (słownie: sto dwadzieścia dwa tysiące osiemset dziewięćdziesiąt osiem złotych 11/100) netto. Zamówienie będące przedmiotem niniejszego postępowania nie przekracza więc ustawowego progu wartości zamówień dodatkowych (50%). W ramach umowy podstawowej nie były wcześniej udzielane zamówienia dodatkowe. III. Wykonanie zamówienia dodatkowego stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia W trakcje realizacji przedmiotu zamówienia, po rozpoczęciu wywozu gruntu z zamulonego zbiornika samochodami samowyładowczymi okazało się że na łącznej długości 70 mb terenu po przejechaniu już kilku jednostek transportowych drogi gruntowej stały się nieprzejezdne - z uwagi na b. mocne zawilgocenie podłoża wynikłe z wysięków wód podskórnych, czego nie można było przewidzieć na etapie przygotowania dokumentacji przetargowej. Powstały głębokie koleiny uniemożliwiające wywóz zgromadzonego gruntu z odmulanego zbiornika. W związku z powyższym na odcinku 200m2 należy ułożyć płyty żelbetonowe o wymiarach 3,0x1,0x0,20 co powstrzyma dalszą dewastacje dróg gruntowych wokół zbiornika i pozwoli na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia. Potrzeby wykonania robót dodatkowych nie można było również przewidzieć w okresie przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia podstawowego (postępowanie zostało wszczęte w dniu 02.09.2014 r., otwarcie ofert odbyło się w dniu 17.09.2014 r.), ani w dniu zawarcia umowy podstawowej (14.10.2014 r.). IV. Aby prawidłowo wykonać zamówienie podstawowe należy wykonać roboty dodatkowe, a ponadto wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego Zachodzą uzasadnione obawy, że niewykonanie robót o których mowa wyżej, doprowadzi do zniszczenia części dróg gruntowych wokół zbiornika i doprowadzi do braku możliwości dojazdu do zbiornika, a tym samym uniemożliwi wykonanie zamówienia podstawowego. Należy stwierdzić zatem, że wykonanie przedmiotowych robót dodatkowych jest konieczne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, a ponadto wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania robót dodatkowych V. Zamówienie zostaje udzielone dotychczasowemu Wykonawcy Zamówienie dodatkowe zostanie udzielone Wykonawcy, z którym jest zawarta umowa podstawowa, tj.: Przedsiębiorstwo Robót Wodnych i Melioracyjnych Daniel Siemaszek Ul. Marynarska 27 27-600 Sandomierz
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup serwerów, urządzeń (w tym materiałów do drukarek) i oprogramowania potrzebnego do wdrożenia systemu klasy EZD
- Prenumerata i dostawa prasy codziennej oraz wydawnictw fachowych w formie papierowej i elektronicznej dla Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie oraz Del. w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu.
- Dostawa paliw do samochodów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Rzeszowie w 2025 roku
- Renowacja elewacji oraz tarasów zewnętrznych budynku Przedszkola Publicznego nr 16
- Usuwanie padłych zwierząt z pasa drogowego dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie w 2025 r.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz monitorów dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.