Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-25
Wrocław: D/Kw-220/66/13 Kurs zawodowy /Monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie/ wraz z zajęciami aktywizacyjnymi
Numer ogłoszenia: 389754 - 2013; data zamieszczenia: 25.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy we Wrocławiu , ul. Świebodzka 1, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3272400, 3272502, faks 071 3436610.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka sektora finansów publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: D/Kw-220/66/13 Kurs zawodowy /Monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie/ wraz z zajęciami aktywizacyjnymi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu kursu Monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie oraz zajęć aktywizacyjnych dla 12 osób odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym we Wrocławiu (zwanych dalej beneficjentami ostatecznymi), realizowane w ramach Projektu systemowego 1.27 Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w wysokości 85% wartości. 2. Usługa powinna być przeprowadzona zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 186), w tym zgodnie z wymogami dla kursu określonymi w §18 tego rozporządzenia, rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2010 r., Nr 177, poz. 1193 z późniejszymi zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych (Dz. U. z 2004 r. Nr 37, poz. 337 z późniejszymi zmianami). 3. Każdy kurs będzie przeprowadzony według poniższego zestawienia: a) Część teoretyczna kursu - 30 godzin (lekcyjnych), b) Część praktyczna kursu - 70 godzin (zegarowych), c) Godzina zegarowa wynosi 60 minut, lekcyjna 45 minut. d) Liczba osób w grupie: 12. 4. Celem kursu jest eliminacja barier w dostępie do zatrudnienia beneficjentów ostatecznych, podnoszenie ich poziomu integracji społecznej oraz przygotowanie do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności poprzez nabycie wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych niezbędnych do wykonywania prac określonych nazwą kursu. 5. Program nauczania kursu Monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie powinien obejmować m.in. następujące zagadnienia: a) Bezpieczeństwo i higienę pracy, b) Montaż systemów suchej zabudowy, c) Wykonywanie robót malarsko-tapeciarskich, d) Wykonywanie robót posadzkarsko-okładzinowych, e) Osadzanie i montaż stolarki otworowej (okien i drzwi) 6. Zajęcia aktywizacyjne będą prowadzone w łącznym wymiarze 24 godziny (lekcyjne), w tym: a) warsztaty z psychologiem - 8 godzin (lekcyjnych), b) warsztaty z licencjonowanym doradcą zawodowym - 8 godzin (lekcyjnych), c) warsztaty z liderem Klubu Pracy - 8 godzin (lekcyjnych). Godzina lekcyjna wynosi 45 minut. 7. Celem zajęć aktywizacyjnych jest przygotowanie uczestników kursu do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności. 8. Program nauczania zajęć aktywizacyjnych powinien obejmować m.in. następujące zagadnienia: komunikacja interpersonalna; samoocena, uzdolnienia, doświadczenia życiowe; odkrywanie własnych umiejętności, możliwości, cech i predyspozycji zawodowych; określenie stopnia motywacji (określenie gotowości do podjęcia pracy); podwyższanie poczucia własnej wartości; zapoznanie uczestników z aktualnym rynkiem pracy i dynamiką jego przekształceń; techniki poszukiwania pracy (w tym samodzielne poszukiwanie pracy, analizowanie ofert pracy); nabycie umiejętności prawidłowego pisania dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny); przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej oraz reguły prowadzenia skutecznego dialogu z pracodawcą (w tym: elementy autoprezentacji); ABC uruchamiania własnej działalności gospodarczej. 9. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zorganizuje i sfinansuje badania lekarskie osób uczestniczących w kursie oraz osób z listy rezerwowej w razie konieczności wprowadzenia ich na miejsce osób rezygnujących lub przerywających kurs z innych powodów. Badania te odbędą się w siedzibie Zamawiającego. 10. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć beneficjentom ostatecznym zeszyty szkolne, długopisy koloru niebieskiego, materiały szkoleniowe (dydaktyczne), zgodną z przepisami BHP odzież roboczą wraz z obuwiem i środkami ochrony osobistej, napoje (kawa, herbata, woda mineralna), drobne narzędzia i inne materiały niezbędne do prawidłowej realizacji kursu, których wartość nie może przekroczyć 40% wartości kursu. Ilość oraz asortyment zakupionych materiałów powinny odpowiadać ilości beneficjentów ostatecznych biorących udział w szkoleniu, zakresowi ćwiczeń, w których mają oni uczestniczyć, powinny być zgodne z programem i tematyką zajęć, zapewniać wysoką jakość szkolenia oraz ciągłość jego realizacji. 11. Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia materiałów dydaktycznych (szkoleniowych) oraz dokumentacji przebiegu kursu logotypami i zapisami zapewniającymi identyfikację wizualną realizowanego kursu zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, dostępnymi na stronach www.mrr.gov.pl oraz www.crzl.gov.pl. 12. Zamawiający zobowiązuje się zapewnić sale dydaktyczne z wyposażeniem do zajęć teoretycznych oraz wskazać miejsca, w których odbywać się będą zajęcia praktyczne. Zamawiający udostępnia też na czas trwania kursu przycinarkę MDW D24000S - 1 szt. zakupioną ze środków projektu. 13. Wykonawca zapewnia wszelkie narzędzia i sprzęt w ilości niezbędnej do prawidłowej realizacji kursu. Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt do posprzątania oraz pozostawiania w stanie niepogorszonym miejsca, w którym odbywały się zajęcia praktyczne oraz utrzymywania w nim bieżącego porządku. 14. Wykonawca zapewnia kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje określone w §19 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 186) oraz nadzór służący podnoszeniu jakości prowadzonego kształcenia. W szczególnych przypadkach Zamawiający dopuszcza zmianę osób prowadzących zajęcia pod warunkiem zapewnienia, iż osoba zastępująca posiada te same lub wyższe kwalifikacje. 15. Wykonawca najpóźniej dzień przed rozpoczęciem kursu przedstawi Zamawiającemu kopie dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje osób prowadzących zajęcia na terenie Aresztu Śledczego we Wrocławiu. 16. Wykonawca najpóźniej dzień przed rozpoczęciem kursu przedstawi Zamawiającemu kopie polis ubezpieczeniowych potwierdzających posiadanie ubezpieczenia w niezbędnym zakresie (OC, NNW) osób prowadzących zajęcia na terenie Aresztu Śledczego we Wrocławiu. 17. Wykonawca przed rozpoczęciem kursu ubezpieczy każdego uczestnika danego kursu w niezbędnym zakresie (NNW) na czas trwania kursu, a kopie polis przekaże Zamawiającemu najpóźniej dzień przed rozpoczęciem kursu. 18. W przypadku przerwania kursu przez skierowaną osobę, Wykonawca niezwłocznie informuje o tym fakcie Zamawiającego, który skieruje w to miejsce kolejną osobę z listy rezerwowej nie ponosząc dodatkowych kosztów, a Wykonawca dołoży starań by osoba dołączona do grupy uzupełniła zakres kursu, w którym nie uczestniczyła. Jeśli jednak upłynęło ponad 20% godzin przewidzianych programem nauczania, liczby uczestników nie uzupełnia się. Wynagrodzenie za kurs będzie zmniejszone o wartość niewykorzystanych godzin kursu przez tego beneficjenta. 19. Kurs zakończy się co najmniej sprawdzianem wiadomości z poszczególnych zajęć edukacyjnych przewidzianych w programie nauczania danego kursu. Egzamin sprawdzający przeprowadzi komisja powołana przez Wykonawcę. Czasu trwania sprawdzianu nie wlicza się do czasu trwania kursu. 20. Beneficjent ostateczny, który uczestniczył w co najmniej 80% godzin zajęć przewidzianych programem nauczania kursu, otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 186). 21. Beneficjent ostateczny, który uczestniczył w co najmniej 80% godzin zajęć aktywizacyjnych, otrzyma zaświadczenie o ukończeniu zajęć aktywizacyjnych. 22. Beneficjenci ostateczni, którzy ukończą kurs oraz zajęcia aktywizacyjne otrzymają ponadto certyfikaty o ukończeniu kursu i zajęć aktywizacyjnych. Na certyfikatach powinien zostać umieszczony emblemat Unii Europejskiej oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 oraz informacja o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 23. Program nauczania dla kursu i zajęć aktywizacyjnych powinien być zgodny z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 186) oraz Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych (Dz. U. z 2004 r. Nr 37, poz. 337 z późniejszymi zmianami). 24. Wykonawca prowadzi dla kursu i zajęć aktywizacyjnych dokumentację przebiegu kursu/zajęć aktywizacyjnych określoną w §21 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 186). Dokumentację stanowią: a) program nauczania; b) dziennik zajęć, zawierający: imiona i nazwiska uczestników kształcenia; liczbę godzin zajęć; tematy zajęć, obecność uczestników. c) protokół z przeprowadzonego zaliczenia; d) ewidencja wydanych zaświadczeń, zawierająca: imię i nazwisko, datę i miejsce urodzenia oraz numer PESEL osoby, której wydano zaświadczenie, a w przypadku osoby, która nie posiada numeru PESEL - numer dokumentu potwierdzającego jej tożsamość; datę wydania zaświadczenia; numer zaświadczenia; potwierdzenie odbioru zaświadczenia. 25. Dokumentacja oraz program dla kursu i zajęć aktywizacyjnych powinny spełniać wymagania określone w przepisie § 32 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. 2007, Nr 47, poz. 315). 26. Wykonawca jest zobowiązany do przechowywania dokumentacji dotyczącej kursu będącego przedmiotem niniejszej specyfikacji do końca 2020 r., w warunkach umożliwiających zachowanie wszelkich danych osobowych w niej zawartych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. 27. Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia uprawnionym instytucjom zewnętrznym kontroli kursu finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 w zakresie i na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne nie jest wymagane wniesienie wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania uprawnień do organizowania i przeprowadzenia szkoleń objętych niniejszym zamówieniem zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie, z którego wynika, że Wykonawca spełnia wymogi określone w § 18 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 186), posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy i wpis do ewidencji szkół i placówek niepublicznych właściwych ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Ocenę spełnienia warunku w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia (załącznik nr 3 i 6).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie minimum pięciu usług szkoleniowych tożsamych z programem nauczania kursu Monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie (np. Technolog robót wykończeniowych w budownictwie) każdorazowo dla grupy składającej się z co najmniej 12 uczestników i w wymiarze godzinowym nie mniejszym niż 100 godzin dydaktycznych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, nazw zleceniodawców lub odbiorców, wraz z referencjami od wcześniejszych Zamawiających. Referencje muszą potwierdzać fakt wykonywania zamówienia oraz że zamówienie zostało wykonane bez zastrzeżeń. Ocenę spełniania warunku w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu, metodą spełnia/nie spełnia (załącznik nr 3 i 4).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że potencjał techniczny szkolenia jest adekwatny do potrzeb w zakresie wykonywanych czynności w realizacji zamówienia. Ocenę spełnienia warunku w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia (załącznik nr 3).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia odpowiednich wykładowców i instruktorów. Zamawiający wymaga złożenia wykazu kadry dydaktycznej, posiadającej kwalifikacje określone w §19 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 186), która będzie uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia, z podaniem informacji o wykształceniu i kwalifikacjach zawodowych oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami (wzór - załącznik nr 5 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi spełnienie warunku składając oświadczenie o spełnieniu warunków (załącznik nr 3). Ocenę spełniania warunku w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 3).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w § 18 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 186), posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy oraz wpis do ewidencji szkół i placówek niepublicznych właściwych ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (załącznik nr 6) UWAGA Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z §4.1. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 lutego 2013 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 231)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy we Wrocławiu
ul. Świebodzka 1
50-046 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2013 godzina 11:30, miejsce: Sekretariat Aresztu Śledczego we Wrocławiu ul. Świebodzka 1, 50-046 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- DRUK I DOSTAWA WYDAWNICTW ORAZ MIESIĘCZNIKA "TWÓJ DORADCA ROLNICZY RYNEK" NA RZECZ DOLNOŚLĄSKIEGO OŚRODKA DORADZTWA ROLNICZEGO Z SIEDZIBĄ WE WROCŁAWIU
- Wykonywanie napraw i obsług pojazdów pożarniczych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu w 2025 r.
- Usługi ratownictwa wodnego na obiekcie Kryta Pływalnia Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przy ul. Chełmońskiego 43a
- Wykonywanie prac remontowych i czynności konserwacji w branży ogólnobudowlanej na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Wrocław - Rejon D,E,M,N
- 39/AUTAWYN/DCZP/2024/P "Najem długoterminowy 7 samochodów na potrzeby Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o. "
- DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim
- Przeprowadzenie kursu z druku 3D - rodzaje technologii addytywnych - poziom zaawansowany w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.