eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysokie Mazowieckie › Dostawa samochodu śmieciarki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-09

Wysokie Mazowieckie: Dostawa samochodu śmieciarki
Numer ogłoszenia: 389770 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów, Kanalizacji i Energetyki Cieplnej , ul. 1 Maja 6, 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie, tel. 086 2750888, faks 086 2750888.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu śmieciarki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (w rozumieniu art.2 pkt 2 Pzp) fabrycznie nowego samochodu śmieciarki, na podstawie umowy leasingu operacyjnego (opłata inicjalna 10%, 36 stałych rat, wykup 20%) o parametrach podanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 Pzp Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), w jednej z form przewidzianych w art. 45 ust.6 Pzp

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2a) Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał minimum 3 dostawy o zakresie i wartości podobnych do przedmiotu zamówienia. Za dostawy porównywalne do przedmiotu zamówienia uznawane będą dostawy finansowane w formie leasingu operacyjnego śmieciarek i podobnego sprzętu komunalnego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że wyżej wymieniony warunek spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia 3a) Wykonawca musi wykazać się sumą aktywów w ostatnim roku obrotowym nie mniejszą niż 500 mln złotych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że wyżej wymieniony warunek spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 4. Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą *spełnia/nie spełnia* w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wskazanych w pkt. VI siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z oertą należy złożyć: 1. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 2 do siwz; 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do siwz. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcze-śniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skła-dania ofert; 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, na terenie Polski dostaw o zakresie i wartości podobnym do przedmiotu zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania nazw, adresów i telefonów zamawiających - według zał. nr 4 do siwz. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie; 8. Bilans oraz rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informacja określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności, za okres ostatniego roku obrotowego. 9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ten musi być złożony przez co najmniej jednego Wykonawcę. 10. Parafowane na dowód akceptacji Istotne postanowienia umowy leasingu (zał. nr 5 do siwz). 11. Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.wysmaz.wrotapodlasia.pl/zamowieniap/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wodociągów, Kanalizacji i Energetyki Cieplnej ul. 1 Maja 6 18-200 Wysokie Mazowieckie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2009 godzina 09:30, miejsce: Zakład Wodociągów, Kanalizacji i Energetyki Cieplnej ul. 1 Maja 6 18-200 Wysokie Mazowieckie sekretariat (pokój nr 4).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.