To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-08
Ogłoszenie nr 38987 - 2017 z dnia 2017-03-08 r.
Inowrocław: Rozbudowa stołówki w Sanatorium Uzdrowiskowym Przy Tężni im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. na terenie działki o numerze ew. 150 przy ul. Przy Stawku 12 w Inowrocławiu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 14177-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z, krajowy numer identyfikacyjny
1062511700000, ul.
ul. Przy Stawku
12,
88-100
Inowrocław, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
52 358 13 00, faks
52 358 13 03, e-mail
ilona.dabrowska@przytezni.pl
Adres strony internetowej (URL): www.przytezni.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa stołówki w Sanatorium Uzdrowiskowym Przy Tężni im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. na terenie działki o numerze ew. 150 przy ul. Przy Stawku 12 w Inowrocławiu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-2-2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: ,,Rozbudowa stołówki w Sanatorium Uzdrowiskowym ,,Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. na terenie działki o numerze ew. 150 przy ul. Przy Stawku 12 w Inowrocławiu" 2. Zakres robót został podzielony na dwa etapy tj: 2.1. ETAP I obejmuje wykonanie między innymi: a) roboty rozbiórkowe, b) przebudowę sieci kanalizacji deszczowej, c) wykonanie przyłączy kanalizacji deszczowej i kanalizacji sanitarnej, d) wykonanie przyłącza elektrycznego, e) wykonanie fundamentów oraz hydroizolacji, f) wykonanie konstrukcji ścian zewnętrznych i wewnętrznych, g) wykonanie konstrukcji dachu wraz z jego pokryciem dachówką, h) osadzenie stolarki okiennej, i) wykonanie wewnętrznej instalacji, kanalizacji deszczowej i sanitarnej, j) wykonanie konstrukcji z pokryciem dachowym oraz schodami łącznika komunikacyjnego, k) wykonanie zadaszenia schodów zewnętrznych. 2.2. ETAP II obejmuje wykonanie między innymi: a) wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych, telewizyjnych, SAP, c.w.u. , wentylacji, klimatyzacji wraz z osprzętem, b) wykonanie tynków, gładzi gipsowych, obudów z płyt GK oraz malowanie pomieszczeń, c) wykonanie posadzek betonowych z ułożeniem płytek terakoty, d) wykonanie pełnego zakresu robót elewacyjnych na budynku stołówki i łącznika, e) wykonanie malowania elewacji budynku Bazy Żywienia - budynek istniejący, f) wykonacie robót w istniejącej zmywalni Bazy Żywienia., g) montaż dostarczonego przez Zamawiającego wyposażenia jadalni i zmywalni, według załączonych zestawień. Szczegółowy zakres robót w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczno - wykonawcza , przedmiar robót i specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych dla poszczególnych branż., które stanowią załączniki do siwz. 2. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z Ustawą z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo budowlane i rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 2 kwietnia 2012 r. w sprawie określenia wymagań, jakim powinny odpowiadać zakłady i urządzenia lecznictwa uzdrowiskowego. 3. Zaleca się po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym bądź pisemnym do przeprowadzenia wizji lokalnej terenu, na którym ma być wykonany przedmiot zamówienia, w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do właściwego przygotowania ofert i zawarcia umowy. Ponadto oferenci zobowiązani są do zapoznania się z dokumentacją techniczną i wykonawczą. Kontakt telefoniczny - Pan Karol Tabaczyński nr tel. 507 139 787. 4. Roboty budowlane będą mogły być wykonywane bez ograniczeń tj. od poniedziałku do soboty w godzinach od 07.00 do 17.00. 5. Zamówienie winno być wykonane w sposób niezakłócający funkcjonowania Sanatorium, które prowadzi działalność w ruchu ciągłym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45300000-0,
45430000-0,
45440000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1750000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 2084110.77 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Materiały eksploatacyjne do wykonania badań rezonansem magnetycznym dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu.
- Opracowanie pełnych dokumentacji projektowo-kosztorysowych rewitalizacji wewnętrznych podwórek w ramach projektu "Zielone Śródmieście Inowrocławia"
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.