Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-27
Istebna: DOSTAWA ODCZYYNIKÓW DO LABORATORIUM
Numer ogłoszenia: 389892 - 2014; data zamieszczenia: 27.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Centrum Pediatrii "Kubalonka" w Istebnej , Istebna 500, 43-470 Istebna, woj. śląskie, tel. 033 8575600, 8575606, faks 033 8575630.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcpkubalonka.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ODCZYYNIKÓW DO LABORATORIUM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa odczynników laboratoryjnych, loco LABORATORIUM w siedzibie Zamawiającego, w podziale na następujące pakiety: Pakiet 1-Drobny sprzęt laboratoryjny Pakiet 2-Oryginalne odczynniki do obsługi i kontroli analizatora hematologicznego BC5300 f-y Mindray Pakiet 3-Odczynniki do analizatora elektrolitów EASY LYTE Na/K/Li Pakiet 4-Odczynniki i kuwety do koagulologii dostosowane do pracy na koagulometrze CC-3003 Pakiet 5-Odczynniki do analityki ogólnej Pakiet 6-Odczynniki do ilościowego oznaczania IgE metodą immunoenzymatyczną Pakiet 7-Testy ELISA do wykrywania przeciwciał dla Mycoplasma pneumoniae, Bordetella pertussis i Chlamydia pneumoniae z dzierżawą czytnika ELISA i płuczki automatycznej Pakiet 8-Odczynniki do biochemii klinicznej przystosowane do pracy na analizatorze A15 (BioSystems) Pakiet 9-Sprzęt do pobierania krwi w systemie zamkniętym aspiracyjno-próżniowym Pakiet 10-Paski 10-parametrowe do analizy moczu i kontrole dla czytnika UROMETER 120 f-y STANDARD DIAGNOSTICS Zamówienie obejmuje dostawę według asortymentu i w ilościach wskazanych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (podział na 10 pakietów). Oferent dołączy do oferty: -wymagane dokumenty wyszczególnione w załączniku nr 2 dla każdego pakietu, -aktualne certyfikaty CE dla oferowanego towaru, -jeżeli oferent przystępuje do PAKIETU NR 7 wymagana jest akceptacja umowy dzierżawy (zaparafowany wzór umowy dzierżawy) stanowiący załącznik nr 6 2.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety, bez możliwości dzielenia danego pakietu. 1 Pakiet = 1 część zamówienia. 3.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający wyraża zgodę na załączenie do oferty kart charakterystyk w wersji elektronicznej na płycie CD..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.69.65.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE BĘDZIE WYMAGANE.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1 Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia według formuły spełnia/ nie spełnia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie ww. warunek spełniają łącznie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia według formuły spełnia/ nie spełnia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie ww. warunek spełniają łącznie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia według formuły spełnia/ nie spełnia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie ww. warunek spełniają łącznie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia według formuły spełnia/ nie spełnia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie ww. warunek spełniają łącznie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia według formuły spełnia/ nie spełnia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie ww. warunek spełniają łącznie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)Wypełniony formularz oferty cenowej stanowiący załącznik nr 1 oraz wypełniony formularz asortymentowo-cenowy będący załącznikiem nr 2 do SIWZ (zgodnie z zaoferowanym pakietem/pakietami) b)Oświadczenie Wykonawcy jak załącznik nr 3 do niniejszego SIWZ. c)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - załącznik nr 4 do SIWZ d)Parafowany projekt umowy (załącznik nr 5), jeżeli oferent przystępuje do PAKIETU NR 7 parafowany projekt umowy dzierżawy - załącznik nr 6.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - TERMIN DOSTAWY - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wykonawca wyraża zgodę na zwiększenie lub zmniejszenie zamówienia w zależności od bieżącego zużycia i potrzeb Zamawiającego na poziomie 20% wartości umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wcpkubalonka.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WOJEWÓDZKIE CENTRUM PEDIATRII KUBALONKA W ISTEBNEJ
43-470 Istebna 500.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2014 godzina 08:45, miejsce: WOJEWÓDZKIE CENTRUM PEDIATRII KUBALONKA W ISTEBNEJ 43-470 Istebna 500 SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1-Drobny sprzęt laboratoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego w ilościach i asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 2 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. TERMIN DOSTAWY - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2-Oryginalne odczynniki do obsługi i kontroli analizatora hematologicznego BC5300 f-y Mindray.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oryginalnych odczynników do obsługi i kontroli analizatora hematologicznego BC5300 f-y Mindray w ilościach i asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. TERMIN DOSTAWY - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3-Odczynniki do analizatora elektrolitów EASY LYTE Na/K/Li.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do analizatora elektrolitów EASY LYTE Na/K/Li w ilościach i asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. TERMIN DOSTAWY - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4-Odczynniki i kuwety do koagulologii dostosowane do pracy na koagulometrze CC-3003.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników i kuwet do koagulologii dostosowane do pracy na koagulometrze CC-3003 w ilościach i asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. TERMIN DOSTAWY - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5-Odczynniki do analityki ogólnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do analityki ogólnej w ilościach i asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. TERMIN DOSTAWY - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6-Odczynniki do ilościowego oznaczania IgE metodą immunoenzymatyczną.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do ilościowego oznaczania IgE metodą immunoenzymatyczną w ilościach i asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. TERMIN DOSTAWY - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7-Testy ELISA do wykrywania przeciwciał dla Mycoplasma pneumoniae, Bordetella pertussis i Chlamydia pneumoniae z dzierżawą czytnika ELISA i płuczki automatycznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa testów ELISA do wykrywania przeciwciał dla Mycoplasma pneumoniae, Bordetella pertussis i Chlamydia pneumoniae z dzierżawą czytnika ELISA i płuczki automatycznej w ilościach i asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. TERMIN DOSTAWY - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8-Odczynniki do biochemii klinicznej przystosowane do pracy na analizatorze A15 (BioSystems).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do biochemii klinicznej przystosowane do pracy na analizatorze A15 (BioSystems) w ilościach i asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. TERMIN DOSTAWY - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9-Sprzęt do pobierania krwi w systemie zamkniętym aspiracyjno-próżniowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu do pobierania krwi w systemie zamkniętym aspiracyjno-próżniowym odczynników do biochemii klinicznej przystosowane do pracy na analizatorze A15 (BioSystems) w ilościach i asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. TERMIN DOSTAWY - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10-Paski 10-parametrowe do analizy moczu i kontrole dla czytnika UROMETER 120 f-y STANDARD DIAGNOSTICS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pasków 10-parametrowych do analizy moczu i kontrole dla czytnika UROMETER 120 f-y STANDARD DIAGNOSTICS w ilościach i asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. TERMIN DOSTAWY - 10
INNE PRZETARGI ISTEBNA
więcej: przetargi ISTEBNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań mikrobiologicznych oraz dzierżawa analizatora z technologią immunofluorescencyjną
- WZPiFP-45-25 Dostawa materiałów techniki kryminalistycznej
- "Dostawa materiałów do analiz oraz leków i preparatów weterynaryjnych dla potrzeb Wojskowego Ośrodka Medycyny Prewencyjnej w Krakowie"
- "Zakup i sukcesywną dostawę produktów do żywienia pozajelitowego"
- Dostawa odczynników do biologii komórkowej
- Sukcesywne dostawy zestawów do wykrywania mutacji IDH1/IDH2, odczynników do oznaczania glukagonu, odczynników i akcesoriów do produkcji 18F-FDG oraz innych odczynników i materiałów zużywalnych
więcej: Różne produkty lecznicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.