To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-27
Krzczonów: DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ ORAZ WYPOSAŻENIA W RAMACH PROJEKTU MODERNIZACJA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH W GMINIE KRZCZONÓW
Numer ogłoszenia: 389906 - 2014; data zamieszczenia: 27.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 320238 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzczonów, ul. Spokojna 7, 23-110 Krzczonów, woj. lubelskie, tel. 081 566 40 51, faks 081 566 40 93.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ ORAZ WYPOSAŻENIA W RAMACH PROJEKTU MODERNIZACJA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH W GMINIE KRZCZONÓW.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń oraz wyposażenia w ramach projektu modernizacja oddziałów przedszkolnych. Przedmiot zamówienia obejmuje organizację placu zabaw, dostosowanie pomieszczeń oraz wyposażenie pomieszczeń w ramach projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. W skład zamówienia wchodzić będą CZĘŚCI: CZĘŚĆ 2: Dostawa artykułów do dostosowania pomieszczeń i toalet do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym oraz personelu. CZĘŚĆ 1: Dostawa wyposażenia do pomieszczeń, z których korzystają dzieci oraz personel - wyposażenie kuchni. CZĘŚĆ 3: Dostawa wyposażenia do pomieszczeń, z których korzystają dzieci oraz personel - meble.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawarto w załączniku nr 7 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wyłącznie wyroby fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane i odpowiadające normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych. 5. Podane w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzach cenowych nazwy wyrobów i elementów nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych oraz gwarantują taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w SIWZ. 6. Oferując produkty równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego przedmiot zamówienia jest o tych samych lub lepszych parametrach jakościowych, technicznych, funkcjonalnych i użytkowych wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. Na potwierdzenie tego Wykonawca wskaże w formularzu cenowym opis produktu - potwierdzający spełnienie wymagań odnośnie wartości parametrów produktów oferowanych jako równoważne. 7. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 8. Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek, transport i rozładunek dostarczonego wyposażenia w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego. 9. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będą: Oddział Przedszkolny przy Szkole Podstawowej im. Stanisława Staszica w Krzczonowie oraz Filia w Kosarzewie. 10. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ. W przypadku sprzętu elektronicznego, sprzętu multimedialnego czy sprzętu AGD oraz programów komputerowych podane parametry są parametrami minimalnymi. 11. Każdy z dostarczonych artykułów winien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. 12. Wykonawcy wraz z urządzeniami i produktami przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów (protokoły, opinie i uzgodnienia) o ile takie okażą się niezbędne lub wymagane, a także atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności CE, gwarancje na dostarczone urządzenia i wyposażenie (certyfikaty potwierdzające zgodność oferowanych przez Wykonawcę urządzeń placów zabaw aktualną normą PN EN 1176-1:2009 lub Deklarację Zgodności wystawioną przez producenta poświadczającą zgodność oferowanych przez Wykonawcę urządzeń placów zabaw z aktualną normą PN EN 1176-1:2009; certyfikaty na całość konstrukcji mebli, wystawione przez jednostki akredytowane; deklaracje zgodności CE i oświadczenie Wykonawcy, że oferowane pomoce dydaktyczne i zabawki zostały wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, wymaganiami i normami mającymi zastosowanie do danego wyrobu, oraz posiadają oznakowanie wyrobu przez producenta symbolem Europejskiej Zgodności CE). 13. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie (a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego) lub nie spełniają wymagań określonych przez Zamawiającego w załączniku nr 7 lub dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne 44.81.00.00 - Farby 24.91.00.00 - Kleje 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 39.53.10.00 - Dywany 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39.72.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny 39.22.11.10 - Naczynia 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego 30.19.50.00 - Tablice .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa wyposażenia do pomieszczeń, z których korzystają dzieci oraz personel - wyposażenie kuchni.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ASYSTENT Jerzy Przystupa, ul. Lubelska 15, 21-110 Ostrów Lubelski, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28810,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24894,13
Oferta z najniższą ceną: 22631,02 / Oferta z najwyższą ceną: 24894,13
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa artykułów do dostosowania pomieszczeń i toalet do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym oraz personelu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU WAL-TOM s.c. Pawłat Waldemar, Pawłat Tomasz, ul. Żeromskiego 9, 23-110 Krzczonów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10831,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10660,00
Oferta z najniższą ceną: 10660,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10660,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa wyposażenia do pomieszczeń, z których korzystają dzieci oraz personel - meble
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K., ul. graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35956,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31444,30
Oferta z najniższą ceną: 31444,30 / Oferta z najwyższą ceną: 38476,86
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów budowlanych dla inwestycji pn.: Budowa budynku żłobka
- Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytkowania.
- Zakup koszy na śmieci na terenie Miasta Mława
- Zakup wyposażenia meblowego w ramach zadania pn.: "Podniesienie jakości usług społeczno-kulturalnych w Nakle nad Notecią (...)"
- Dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej, cukierniczej, wędliniarskiej oraz architektury krajobrazu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
- Dostawa autonomicznych maszyn czyszczących i myjki ciśnieniowej ciepłowodnej do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
więcej: Kleje »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.