Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-09
Oświęcim: dostawa (w rozumieniu art.2 pkt 2 Pzp) fabrycznie nowego densytometru klinicznego do badania gęstości kości i szacowania ryzyka złamań
Numer ogłoszenia: 389922 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Oświęcimiu , ul. Garbarska 1, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8444295, 8430006, faks 033 8444295.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zla.malopolska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa (w rozumieniu art.2 pkt 2 Pzp) fabrycznie nowego densytometru klinicznego do badania gęstości kości i szacowania ryzyka złamań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Rok produkcji 2009, 2) Długość stołu (blatu) min. 180 cm, możliwość składania blatu, 3) Nośność stołu min. 150 kg, 4) Blat stołu nisko zawieszony (max 65 cm mierząc od podłogi), 5) Technologia multi pencil beam (multiplikowana wiązka ołówkowa) zapewniająca szybszy czas badania, 6) Wymagane miejsca (lokalizacje) pomiaru: kręgosłup w projekcji AP, kość udowa, całe ciało, 7) Preferowana wersja jezdna aparatu, 8) Możliwość wykonania pełnego badania podczas jednego skanu, bez przemieszczania pacjenta, 9) Pomiar wskaźnika Bone Mineral Density (BMD) w g/cm2, z możliwością przeliczenia na punkty T-Score i Z-Score, 10) Modyfikowalny czas badania, 11) Automatyczne wykrywanie obszarów o wysokiej gęstości, 12) W przypadku większej ilości opcji kolorystycznych, Zamawiający dokona wyboru koloru już po wyborze najkorzystniejszej oferty..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska 33.11.16.60 - Denzytometry do pomiaru gęstości kości .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; w przypadku wykonawców występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) dotyczy to każdego współwykonawcy z osobna. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wskazanych w pkt 14 siwz..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - według zał. nr 1 do siwz. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art.22 ust.1 Pzp - według zał. nr 2 do siwz. 3. Oświadczenie o braku udziału podwykonawców w wykonaniu zamówienia - według zał. nr 3 do siwz. 4. Oświadczenie o dopuszczeniu oferowanego aparatu medycznego do obrotu i stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej - według zał. nr 4 do siwz. 5. Dokument potwierdzający, że parametry techniczno-eksploatacyjne oferowanego densytometru rentgenowskiego są zgodne z wymaganiami wyspecyfikowanymi przez Zamawiającego. Dokument wspomniany musi dodatkowo zawierać dane dotyczące maksymalnych dawek promieniowania oraz czasów skanowania dla wymaganych przez Zamawiającego miejsc (lokalizacji) pomiaru (kręgosłup w projekcji AP, kość udowa, całe ciało) oraz wskaźnik maksymalnej dawki promieniowania wokół aparatu (w mR/h / mR/hr, w promieniu max 1 m od lampy). Specyfikacja techniczna przedmiotu dostawy winna również zawierać możliwe opcje kolorystyczne (jeśli dostępne), celem możliwości dokonania doboru koloru przez Zamawiającego - zmiana koloru nie może mieć wpływu na cenę). W przypadku braku potwierdzenia w dostarczonych dokumentach wymaganych parametrów dostawy lub stwierdzenia niezgodności z wymaganymi parametrami dostawy Zamawiający ma prawo odrzucić ofertę. Forma dokumentu określonego w niniejszym punkcie jest zależna od doboru Dostawcy (dokumentacja techniczna, opis parametrów, charakterystyka urządzenia, folder reklamowy, itp. - lub parę z nich łącznie). 6. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizowanych na terenie Polski dostaw w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia wraz z podaniem nazw, adresów i telefonów zamawiających - według zał. nr 5 do siwz. Jako zakres podobny do przedmiotu zamówienia Zamawiający rozumie dostawę aparatu densytometrycznego o parametrach zbliżonych do przedmiotu oferty. W celu spełnienia powyższego warunku należy wykazać się realizacją minimum 10-ciu dostaw spełniających określone wyżej warunki. Dla potwierdzenia prawdziwości danych zawartych w wykazie Dostawca zobowiązany jest załączyć referencje w odniesieniu do wskazanych dostaw. Dokumenty referencyjne muszą zawierać dane odnośnie przedmiotu i wartości dostawy. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Oświadczenie Wykonawcy, że jest producentem oferowanego sprzętu lub oświadczenie producenta oferowanego sprzętu poświadczające, że Wykonawca jest jego autoryzowanym dystrybutorem. Treść oświadczenia powinna odpowiadać treści pkt 4 ust. 7 siwz. 10. Podpisany oraz parafowany na wszystkich stronach wzór umowy (zał. nr 6 do siwz). 11. Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 7 i 8, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy dotyczące terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. W przypadku, gdy oferta składana jest przez dostawców występujących wspólnie (np. konsorcjum) musi zawierać w odniesieniu do każdego z nich dokumenty, o których mowa w ust. 2, 3, 7, 8 oraz, w zależności od roli w realizacji zamówienia, ust. 4, 5, 6, 9. Dostawcy występujący wspólnie są zobowiązani do przedłożenia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę i wskazującej prawa i obowiązki każdego z nich. Przedłożenie tego dokumentu stanowi warunek podpisania umowy!!!.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zla.malopolska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego
32-600 Oświęcim, ul. Garbarska 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego 32-600 Oświęcim, ul. Garbarska 1 Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- ODCZYNNIKI, MATERIAŁY KALIBRACYJNE, MATERIAŁY KONTROLNE I MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO DIAGNOSTYKI INFEKCJI, MARKERÓW NOWOTWOROWYCH ORAZ MARKERÓW KARDIOLOGICZNYCH
- DOSTAWĘ MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH NA 2025 ROK
- Dostawa sprzętu i innych urządzeń sportowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa obiektu lekkoatletycznego i boiska do piłki nożnej przy PZ nr 2 w Oświęcimiu".
- DOSTAWĘ SPRZĘTU ENDOSKOPOWEGO CZ. I
- Roboty bud. na odc. BI byłego KL Auschwitz II Birkenau na terenie PMA-B w Oświęcimiu, poleg. na wyk. zadania związanego z budową przyłącza kanalizacji deszczowej dla baraku murowanego o nr inw. B-144
- ADAPTACJA CZĘŚCI PAWILONU GŁÓWNEGO SZPITALA NA LABORATORIUM W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ, WYBUDUJ
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.