eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Remont pomieszczeń w budynku Urzędu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-26

Tychy: Remont pomieszczeń w budynku Urzędu
Numer ogłoszenia: 38993 - 2008; data zamieszczenia: 26.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, fax (032) 7763344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń w budynku Urzędu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Zakres robót obejmuje między innymi I. Roboty rozbiórkowe i demontażowe: 1. Roboty ogólnobudowlane: - zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych - 312,36 m2, - zerwanie cokolika cementowego - 488,80 m, - rozebranie ścian z cegieł na zaprawie cementowej - 8,25 m3, - wykucie z muru ościeżnic stalowych drzwiowych - 14 szt., - skucie nierówności betonu - podłoże - 226,28 m2, 2. Instalacja elektryczna: - demontaż niezbędnej instalacji elektrycznej. II. Roboty remontowe - ogólnobudowlane: 1. Tynki wewnętrzne zwykłe kat. III - 67,20 m2, 2. Ścianki działowe z płyt gipsowo-kartonowych wraz z izolacją przeciwdźwiękową z płyt z wełny mineralnej - 143,06 m2, 3. Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne z ościeżnicami - 27 szt., 4. Naprawa podłoża pod posadzki - 452,55 m2, 5. Posadzka z paneli podłogowych przemysłowych - 285,12 m2, 6. Posadzka jednobarwne z płytek GRES - 171,00 m2, 7. Odbicie głuchych tynków i ich uzupełnienie - 67,20 m2, 8. Przygotowanie powierzchni pod malowanie, zmycie i zeskrobanie starej farby, zagruntowanie podłoża - 1419,78 m2, 9. Gładzie gipsowe - 1647,80 m2, 10. Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi - 1647,80 m2. III. Instalacja elektryczna - roboty montażowe: 1. Montaż tablic rozdzielczych TPG - 4 szt., 2. Montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw świetlówkowych - 148 szt., 3. Montaż włączników instalacyjnych - 39 szt., 4. Montaż gniazd wtyczkowych - 171 szt., 5. Montaż gniazd wtyczkowych komputerowych - kompletny na 2 piętrach, 6. Montaż czujek pożarowych - 29 szt., 7. Przewody kablowe układane w korytkach - 1000,000 m, 8. Przewody kablowe układane w bruzdach - 1360,000 m. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach nie gorszych niż wykazane w dokumentach

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.32.51.00 - 45.32.51.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium - 6000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (wymagane wykonanie z należytą starannością min. 2 zadań obejmujących roboty remontowo-budowlane o wartości min. 100 000,00 zł brutto) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (wymagana jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności elektrycznej i SEP do 1kV, jedna osoba posiadająca ukończone szkolenie AMP ACT I i AMP ACT II), c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (wymagana polisa lub inny dokument ubezpieczenia na kwotę min. 100 000,00 zł), d) e) wykonawca potwierdza, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego (wykonawca musi posiadać status Licencjonowanego Przedsiębiorstwa Projektowania i Instalacji TYCO Electronics/AMP NETCONNECT). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp): a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp): a) Wykaz osób i podmiotów do wykonania zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ - dysponowanie osobami i podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: - wymagana jest jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności elektrycznej i SEP do 1kV (należy potwierdzić dokumentami). Wymagana kserokopia uprawnień budowlanych i aktualnego wpisu do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - wymagana jedna osoba posiadająca ukończone szkolenie AMP ACT I i AMP ACT II. b) Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 4 do SIWZ - wykonanie z należytą starannością minimum 2 zadań obejmujących roboty remontowo-budowlane o wartości min. 100 000,00 zł brutto każde w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania) a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp): a) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - opłacona ważna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Wartość polisy min. 100 000,00 zł. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy lub fakt opłacenia musi wynikać z treści dokumentu. 4. Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Wykonawca potwierdza, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: a) Wykonawca musi posiadać status Licencjonowanego Przedsiębiorstwa Projektowania i Instalacji TYCO Electronics/AMP NETCONNECT (należy potwierdzić dokumentami). Zamawiający wymaga powyższego dokumentu z uwagi na fakt, iż w Urzędzie zainstalowany jest system ACO AMP NETCONNECT - przebudowa systemu musi być wykonana przez firmę, która posiada uprawnienia do wykonywania instalacji w technologii AMP NETCONNECT. Wykonawca musi również uzyskać 25-cio letnią gwarancję systemową na wykonaną sieć.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych - pok. 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2008 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych - pok. 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) załącznik nr 5 do SIWZ - zaakceptowany na każdej stronie wzór umowy, c) kosztorys ofertowy, d) dowód wniesienia wadium e) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów (Wykonawcy muszą dołączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza). Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP 26/02/2008

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.