To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-27
Sztum: Administrowanie nieruchomościami gminnymi położonymi w Sztumie obręb 2 obejmującymi teren ogólnodostępny plaży i miejsca wykorzystywanego do kąpieli
Numer ogłoszenia: 390022 - 2014; data zamieszczenia: 27.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 339034 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Sztum, ul. Mickiewicza 39, 82-400 Sztum, woj. pomorskie, tel. 55 6406303, faks 55 6406300.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Administrowanie nieruchomościami gminnymi położonymi w Sztumie obręb 2 obejmującymi teren ogólnodostępny plaży i miejsca wykorzystywanego do kąpieli.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest administrowanie terenem plaży i miejscem wykorzystywanym do kąpieli, położonym w obrębie 2 miasta Sztum, w granicach określonych kolorem na mapie ewidencyjnej, stanowiącej załącznik do SIWZ oraz do umowy obejmującym: 1.1. części działki nr 446 przeznaczonej jako: a) teren plaży miejskiej wraz z pomostami i miejscem wykorzystywanym do kąpieli, oraz terenem zieleni z boiskiem do piłki plażowej, b) taras wypoczynkowy oraz utwardzony plac rekreacyjny, c) teren zabudowany budynkiem nr 11 B z przeznaczeniem na pomieszczenia gospodarcze i socjalne, oraz przeznaczone na magazynowanie sprzętu wodnego z wyłączeniem pomieszczeń obciążonych umowami użyczenia przekazanych na rzecz Sztumskiego Stowarzyszenia Żeglarskiego Sailing. 1.2. działkę nr 441 z przeznaczeniem na parking dla samochodów osobowych, 1.3. działkę nr 442/1 oraz części działki nr 442/2 zabudowane budynkiem gospodarczo-sanitarnym nr 11 A przeznaczonym na przebieralnie, natryski oraz toalety wraz z pasem zieleni, 1.4. część działki nr 431 jako część bulwaru z pomostem do cumowania sprzętu wodnego, 1.5. część działki nr 444/13 z przeznaczeniem na drogę dojazdową do plaży oraz parkingu wraz z pasem zieleni. 2. Do obowiązków administratoraw szczególności należy: 2.1. Administrowanie terenem plaży i miejscem wykorzystywanym do kąpieli, jako terenem ogólnodostępnym w okresie trwania umowy w tym: a) przygotowanie miejsca wykorzystywanego do kąpieli i plaży do dwóch sezonów letnich pierwszego w terminie do 22.06.2015 r., drugiego do 22.06.2016 r.; b) zatrudnienie ratowników wg norm przestrzegania warunków bezpieczeństwa osób korzystających z kąpieliska w okresach od 25.06. do 31.08.2015 r., oraz od 25.06. do 31.08.2016 r.; c) wyposażenie miejsca wykorzystywanego do kąpieli, w niezbędny sprzęt ratunkowy i związany z udzieleniem pierwszej pomocy, w okresie letnim, tj. w terminie od 25.06. do 31.08.2015 r., oraz od 25.06. do 31.08.2016 r.; d) oznakowanie odcinków plaży i miejsca wykorzystywanego do kąpieli; dla dzieci i dorosłych, odcinków obejmujących zakaz kąpieli w okresie letnim; e) oznakowanie zakazów i nakazów oraz znaków ostrzegawczych i informacyjnych dotyczących zachowania ładu, porządku i bezpieczeństwa publicznego w tym zakazu wprowadzania psów na teren plaży, w okresie trwania umowy; f) wykonanie i wywieszenie zatwierdzonego przez Gminę regulaminu miejsca wykorzystywanego do kąpieli oraz godzin korzystania z plaży i miejsca wykorzystywanego do kąpieli w okresie letnim; g) oznakowanie pomostów zgodnie z wymogami w okresie letnim; h) zamknięcie miejsca wykorzystywanego do kąpieli i zabezpieczenie budynków, budowli i urządzeń na okres zimowy po zakończonych dwóch sezonach letnich, pierwszego w terminie od 20.09.2015 r. drugiego do 20.09.2016 r.; i) utrzymanie stanu technicznego nieruchomości w stanie nie pogorszonym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r., Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 poz. 1409 ze zm.) w okresie trwania niniejszej umowy; j) utrzymanie porządku i czystości całego terenu oddanego w administrowanie w okresie trwania umowy w tym: - utrzymanie i pielęgnacja terenów zieleni, wywóz nieczystości w okresie trwania niniejszej umowy, - utrzymanie czystości w budynkach użyteczności publicznej (szatni, natrysków i toaletach) w okresie trwania umowy, - pokrycie kosztów zużycia wody i odprowadzenia ścieków w okresie trwania umowy, - pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej zasilającej budynek ul Reja 11 A, budynek Reja 11 B oraz monitoring plaży w okresie trwania umowy. k)prowadzenie książek obiektów budowlanych, gromadzenie dokumentacji technicznych, dokonywanie niezbędnych przeglądów nieruchomości zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, łącznie z urządzeniami stanowiącymi wyposażenie techniczne, w okresie trwania umowy, l) dokonywanie bieżących napraw i konserwacji instalacji, urządzeń, budynków i budowli istniejących na terenie przekazanym w administrowanie, w okresie trwania niniejszej umowy z wyłączeniem przypadków, o których mowa w paragrafie 5 umowy, ł) ubezpieczenie nieruchomości od zdarzeń losowych i od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności sportowo - rekreacyjnej w okresie trwania umowy na kwotę 100.000 złotych brutto, m) zabezpieczenie pomostów słomą lub faszyną w dwóch sezonach zimowych przed wystąpieniem mrozów w roku 2015, 2016 r. Ponadto szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w projekcie umowy, który stanowi załącznik do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W SZTUMIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W SZTUMIE SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., ul. Kochanowskiego 28, 82-400 Sztum, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 146341,46 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 210000,00
Oferta z najniższą ceną: 210000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 210000,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowych usług polegających na zarządzaniu i administrowaniu Targowiskiem Miejskim zwanym "Babski Rynek" położonym w Białej Podlaskiej
- Zarządzanie terenem Ośrodków Rekreacyjnych "Balaton" i "Chechło" w Trzebini
- usługi czyszczenia budynków oraz zarządzania nieruchomościami.
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.