Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-09
Gdańsk: Dostawa sprzętu komputerowego, urządzenia ksero, centrali telefonicznej i oprogramowania do siedziby Zarządu Dróg i Zieleni w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 390102 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku , ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3412041, faks 058 3416758.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, urządzenia ksero, centrali telefonicznej i oprogramowania do siedziby Zarządu Dróg i Zieleni w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego, urządzenia ksero, centrali telefonicznej i oprogramowania do siedziby Zarządu Dróg i Zieleni w Gdańsku. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Zakres I - Dostawa sprzętu komputerowego i switcha : - Zestaw komputerowy - 9 kompletów - Monitor - 9 sztuk - Zasilacz awaryjny - 9 sztuk - Drukarka laserowa kolor - 1 sztuka - Drukarka laserowa czarno - biała - 1 sztuka - Notebook 14.1 - 2 sztuki - Switch - 1 sztuka 2. Zakres II - Dostawa i konfiguracja serwera pocztowego 3. Zakres III - Dostawa i konfiguracja centrali telefonicznej. 4. Zakres IV - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego 5. Zakres V - Dostawa oprogramowania. - Office Standard Goverment - MapInfo - Autocad - Corel Drwa Graphite Suit - Microsoft Visio - Symantec Antyvirus 6. Zakres VI - Dostawa 3 tabletów i oprogramowania użytkowego - Adobe photoshop - Adobe ilustrator - Tablet zgodny z zał. 4.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.12.03.00 - 20.12.03.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1. Oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 PZP. Spełnienie warunku należy udokumentować poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego zał. 1a SIWZ. 2. Odnośnie Zakresu III Dostawa i konfiguracja centrali telefonicznej wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualny certyfikat (świadectwo) autoryzacji wydany przez producenta lub jego przedstawiciela na Polskę oferowanego systemu telekomunikacyjnego potwierdzający odpowiedni poziom techniczny gwarantujący świadczenie wysoko kwalifikowanych usług - w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 3. Certyfikat jakości ISO 9001 i deklaracja zgodności CE - dot. komputerów stacjonarnych. 1.Potwierdzenie badań zgodności z normą ISO 9296 lub inną potwierdzającą poziom ciśnienia akustycznego w trakcie pracy nie więcej niż 21 db- dot. komputerów stacjonarnych. 2.Certyfikat ISO 9001:2000 i ISO 14001 - dot. notebooków..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 PZP - zgodnie z zał. 1a. 2.Odnośnie Zakresu III Dostawa i konfiguracja centrali telefonicznej wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualny certyfikat (świadectwo) autoryzacji wydany przez producenta lub jego przedstawiciela na Polskę oferowanego systemu telekomunikacyjnego potwierdzający odpowiedni poziom techniczny gwarantujący świadczenie wysoko kwalifikowanych usług - w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 3.Certyfikat jakości ISO 9001 i deklaracja zgodności CE - dot. komputerów stacjonarnych. 4.Potwierdzenie badań zgodności z normą ISO 9296 lub inną potwierdzającą poziom ciśnienia akustycznego w trakcie pracy nie więcej niż 21 db- dot. komputerów stacjonarnych. 2.Certyfikat ISO 9001:2000 i ISO 14001 - dot. notebooków..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, kancelaria, pok. 2 bud. A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, sekretariat, pok. 25, bud. B.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakres I - Dostawa sprzętu komputerowego i switcha.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Zestaw komputerowy - 9 kompletów - Monitor - 9 sztuk - Zasilacz awaryjny - 9 sztuk - Drukarka laserowa kolor - 1 sztuka - Drukarka laserowa czarno - biała - 1 sztuka - Notebook 14.1 - 2 sztuki - Switch - 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.12.03.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakres II - Dostawa i konfiguracja serwera pocztowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i konfiguracja serwera pocztowego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.12.03.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakres III - Dostawa i konfiguracja centrali telefonicznej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i konfiguracja centrali telefonicznej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.12.03.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakres IV - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.12.03.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakres V - Dostawa oprogramowania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania - Office Standard Goverment - MapInfo - Autocad - Corel Drwa Graphite Suit - Microsoft Visio - Symantec Antyvirus.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.12.03.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakres VI - Dostawa 3 tabletów i oprogramowania użytkowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 3 tabletów i oprogramowania użytkowego - Adobe photoshop - Adobe ilustrator - Tablet zgodny z zał. 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.12.03.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa elektronicznych systemów zarządzania kluczami (depozytorami) dla trzech jednostek Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku: Pierwszy US w Gdańsku, Trzeci US w Gdańsku oraz Pomorski UCS w Gdyni
- Dostawa zestawu demonstracyjnego systemu radiowego UWB na potrzeby projektu PDIH dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Modernizacja i naprawa schodów zewnętrznych i pochylni przed wejściem głównym do budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej w Gdańsku.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Gdańsku
- Usługi opieki nad zielenią dla UCK
- Ochrona osób i mienia w budynkach POW NFZ w Gdańsku przy ul. Marynarki Polskiej 148 i ul. Podwale Staromiejskie 69, w Delegaturze POW NFZ w Słupsku oraz dozorowanie parkingów.
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.