Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-10
Sieradz: Dostawy produktów spożywczych w 2010 r.
Numer ogłoszenia: 390112 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasyno przy Jednostce Wojskowej 1551 Sieradz , ul. Wojska Polskiego 78, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 0-43 6567944, faks 0-43 8261 466.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: kasyno przy jednostce wojskowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy produktów spożywczych w 2010 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów spożywczych w 2010 r, określonych według wspólnego słownika zamówień (CPV): 15000000-8, wg poniższej specyfikacji: LP Nazwa Artykułu J. m. Orientacyjna ilość 1 Kawa Tchibo nat.miel.250g lub równoważna kg 100 2 Kawa Tchibo nat.miel.100g lub równoważna kg 50 3 Kawa Woseba Gold nat.miel.100g lub równoważna szt 1000 4 Kawa Tchibo rozpuszczalna lub równoważna kg 30 5 Ananas w plasterkach pusz.565g/340g szt 500 6 Brzoskwinie w puszce CALISPA 800g/480g lub równoważne szt 400 7 Fasola kons.czerw. SPLENDOR 400g/240g lub równoważna szt 500 8 Groszek kons. 400 g/240g szt 3000 9 Herbata granulowana 100 g kg 150 10 Majonez dekor.Winiary 0,7l lub równoważny kg 200 11 Kawa Cappucino 110g szt 100 12 Mąka Szadkowska lub równoważna kg 800 13 Sól kg 500 14 Pieprz naturalny mielony kg 50 15 Żelatyna spoż kg 100 16 Majeranek kg 5 17 Cynamon kg 5 18 Gałka muszkatołowa kg 3 19 Papryka konserwowa 0,9 l szt 800 20 Ogórek konserwowy 0,9 l szt 800 21 Pieczarki marynowane 0,9 l szt 300 22 Cukier kg 500 23 Herbata ekspr.Lord Jim 100 szt. lub równoważna op. 100 24 Makaron czaniecki lub równoważny kg 200 25 Olej Kujawski lub równoważny 1l l 500 26 Ocet 10% l 500 27 Przyprawa APETITO lub równowoważna kg 400 28 Przyprawa w płynie Winiary 1l lub równoważna l 300 29 Barszcz czerwony instant 50 g Winiary lub równoważny szt 500 30 Chrzan na kw. cytrynowym 0,9l kg 300 31 Musztarda słoik 0,9l kg 500 32 Zupki chińskie 75 g. szt 5000 33 Kompot 0,9l szt 500 34 Dżem kg 300 35 Galaretka owocowa kg 100 36 Kakao Puchatek lub równoważne kg 100 37 Kasza gryczana kg 300 38 Kasza jęczmienna kg 400 39 Kukurydza kons. 425ml/285g szt 300 40 Kwasek cytrynowy kg 10 41 Makaron świderki kg 500 42 Makaron muszelki kg 400 43 Ryż biały luzem kg 400 44 Przyprawa do mięs i gulaszu kg 10 45 Przyprawa do spagetti kg 10 46 Przyprawa do szaszłyków kg 10 47 Przyprawa do kurczaka kg 10 48 Przyprawa do ryb kg 10 49 Czosnek granulowany kg 300 50 Koncentrat pomidorowy 30% 0,9l kg 700 51 Makaron do łazanek kg 150 52 Sałatka szwedzka 0,9l szt 200 53 Sałatka warzywna 0,9l szt 400 54 Sałatka z kapusty czerwonej 0,9l szt 400 55 Sałatka z kapusty białej 0,9l szt 400 56 Miód pszczeli naturalny kg 70 57 Buraczki kons.wiórki 370ml/355g szt 500 58 Buraczki kons. tarte 305ml/292g szt 500 59 Ćwikła z chrzanem 305ml/292g szt 500 60 Wafel Grzesiek w polewie lub równoważny szt 3000 61 Wafel Grzesiek bez polewy lub równoważny szt 1000 62 Wafel Grzesiek Mega b. polewy lub równoważny szt 1000 63 Wafel Grzesiek Mega w polewie lub równoważny szt 1000 64 Baton Snickers lub równoważny szt 1000 65 Baton Lion lub równoważny szt 1000 66 Herbatniki Petitki szt 300 67 Czekolada Wedel lub równoważna szt 300 68 Czekolada Alpen Gold lub równoważna szt 500 69 Czekolada 80 g. szt 1000 70 Czekolada 50 g. szt 1000 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2- wycena przedmiotu zamówienia : 3. Dostawy przedmiotu zamówienia będą realizowane sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego na 1 dzień przed terminem planowanej dostawy, w godzinach ściśle wskazanych przez Zamawiającego (8:00-14:00). 4. Przedmiot zamówienia musi być wytworzony i dostarczony zgodnie z niżej wymienionymi normami i przepisami : -Ustawą z dn. 25 sierpnia 2006 r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z dnia 27 września 2006 r. Nr 171 poz. 1225) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy, -Ustawą z dn. 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2 lutego 2006 r. Nr 17 poz. 127) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy, -Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 24 stycznia 2007 r. w sprawie wykazu towarów, które podlegają granicznej kontroli sanitarnej (Dz. U. z 2005 r. Nr 10 poz. 68), -Ustawą z dnia 17 grudnia 2004 r. o rejestracji i ochronie nazw i oznaczeń produktów rolnych i środków spożywczych oraz produktach tradycyjnych (Dz. U. z 2005 r. Nr 10 poz. 68)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oferty oraz załączonych dokumentów i wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy: 1) Złożą nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 2) Nie złożą wymaganych oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków wymienionych w punkcie X SIWZ; 3) Nie zgodzą się na przedłużenie okresu związania ofertą; 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. (art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych). 4. Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadamia Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 5. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 Prawa zamówień publicznych w brzmieniu: 1) jest niezgodna z ustawą. 2) jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3. 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 5) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert. 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny. 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodzi się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3. 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 7. Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadamia wszystkich Wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 8. Zgodnie z art. 23 ust. p.z.p. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda, załączenia do oferty: 1)podpisanego oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w sprawie udzielenia zamówienia (art. 24 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych) według wzoru załącznik nr 8. 2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia). 3)Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego o braku zaległości podatkowych lub zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 4)Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych opłaceniu składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, lub zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (ZUS) - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 1), 2) i 3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do oferty załączyć dokumenty: a.Umowę regulującą współpracę Wykonawców występujących wspólnie, w której ustanawia się pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; b.Oświadczenia i dokumenty wymienione w punktach X.1. - X.4 dla każdego Wykonawcy z osobna. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.15bwd.internetdsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasyno przy Jednostce Wojskowej Nr 1551
ul. Wojska Polskiego 78
98-200 Sieradz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Kasyno przy Jednostce Wojskowej Nr 1551 ul. Wojska Polskiego 78 98-200 Sieradz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Remont drogi gminnej nr 114263E w miejscowości Kłocko
- Usunięcie i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Sieradz
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- USŁUGI TRANSPORTOWE
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 2025_02_07 - Zakup i dostawa artykułów spożywczych podzielona części
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby PCAPOW w Kędzierzynie-Koźlu w I półroczu 2025 roku
- Dostawa artykułów żywnościowych
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla spółki Termy Maltańskie sp. z o.o
- Sukcesywna dostawa żywności do kuchni Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowym Mieście Lubawskim w 2025 roku na artykuły spożywcze różne
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zakładu Aktywności Zawodowej w Radziejowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.