Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-04
Warszawa: Dostawa generatorów Tc99m, materiałów promieniotwórczych i radiofarmaceutyków
Numer ogłoszenia: 39016 - 2014; data zamieszczenia: 04.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie , ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4735145, faks 022 6131992.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mssw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa generatorów Tc99m, materiałów promieniotwórczych i radiofarmaceutyków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do magazynu Zamawiającego generatorów Tc99m, materiałów promieniotwórczych i radiofarmaceutyków dla potrzeb Zakładu Medycyny Nuklearnej Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 zadań w ilościach i asortymencie wykazanych szczegółowo w formularzach cenowych stanowiących integralną część niniejszej specyfikacji. Zadanie I Generatory przeznaczone do eluacji radioaktywnego technetu Tc99m wykorzystywanego do badań scyntygraficznych. Generatory muszą posiadać aktywność atestowaną na środę 6 GBq. Dostawa w poprzedzający piątek do godziny 8 rano. Zadanie II Kapsułki terapeutyczne I-131 - średnia aktywność 370 MBq, przedział 222-518 MBq, dostawa w czwartek lub piątek do 8 rano, atest na następny wtorek. Zadanie III Stront SR89 chlorek strontu do iniekcji - dawka na jednego pacjenta, dostawa w czwartek lub piątek do 8 rano. Zadanie IV Kapsułki diagnostyczne I-131 o aktywności 4 MBq, atestowane na wtorek, dostawa czwartek lub piątek poprzedzający do 800. Zadanie V Preparat do znakowania Tc99m w scyntygrafii perfuzyjnej mięśnia sercowego MIBI. Preparat do znakowania Tc99m w scyntygrafii nerek DTPA. Preparat do znakowania Tc99m w scyntygrafii układu kostnego MDP. Preparat do znakowania Tc99m w scyntygrafii nerek DMSA. Preparat do znakowania Tc99m w scyntygrafii wątroby i dróg żółciowych MBrIDA. Preparat do znakowania Tc99m w scyntygrafii wątroby KOLOID CYNAWY. Preparat do znakowania Tc99m w scyntygrafii zbioru krwi PIROFOSFORAN. Zadanie VI Preparat do znakowania Tc99m w scyntygrafii dynamicznej nerek EC. Dostawa zgodna z procedurą importu docelowego. W zadaniu I, II, III i IV wymagane są atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi stosowania materiałów promieniotwórczych i ochrony radiologicznej. Wszystkie preparaty muszą spełniać wymagania prawa farmaceutycznego. 3. Oferta może dotyczyć wszystkich lub wybranych zadań. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie poszczególnych zadań. 4. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej alternatywy powoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 5. Oferowany do przetargu asortyment (wymieniony w Formularzach Cenowych) musi być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, spełniać parametry opisane w poszczególnych zadaniach oraz pozycjach oraz musi spełniać warunki dopuszczenia do obrotu w placówkach służby zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 6. Nie spełnienie któregokolwiek z parametrów daje podstawy Zamawiającemu do odrzucenia oferty. 7. Podaną w Formularzach Cenowych ilość przedmiotu zamówienia należy traktować jako szacunkową, wstępną niezbędną do przeprowadzenia postępowania. Ostateczna ilość przedmiotu zamówienia uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy. 8. Realizacja zamówienia następować będzie przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą wyłonionym w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 9. Oferty będą oceniane wg kryteriów podanych w pkt. XVI SIWZ. 10. Podwykonawstwo: a) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. b) Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. c) Zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 11. Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.64.23.00-5, 33.69.30.00-4, 33.69.64.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
DOTYCZY WSZYSTKICH ZADAŃ W celu wykazania spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający wymaga przedstawienia przez Wykonawcę aktualnego, wymaganego prawem, zezwolenia właściwego organu na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej. Spełnienie warunku Zamawiający będzie oceniał: - posiada aktualne, wymagane prawem, zezwolenie właściwego organu na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej - spełnia.- nie posiada aktualnego, wymaganego prawem, zezwolenia właściwego organu na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej - nie spełnia. DOTYCZY ZADAŃ I, II, III, IV. W celu wykazania spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający wymaga przedstawienia przez Wykonawcę aktualnego, wymaganego prawem Zezwolenia Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na wytwarzanie, obrót i transport przedmiotu zamówienia. Spełnienie warunku Zamawiający będzie oceniał: - posiada aktualne, wymagane prawem Zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na wytwarzanie, obrót i transport przedmiotu zamówienia - spełnia, - nie posiada aktualnego, wymaganego prawem Zezwolenia Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na wytwarzanie, obrót i transport przedmiotu zamówienia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże minimum 2 główne dostawy odpowiadające wielkością oraz wartością przedstawionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia. Za odpowiednią wartość Zamawiający uzna: Zadanie I - nie mniej niż 110 000,00 zł brutto Zadanie II - nie mniej niż 37 000,00 zł brutto Zadanie III - nie mniej niż 44 000,00 zł brutto Zadanie IV - nie mniej niż 28 000,00 zł brutto Zadanie V - nie mniej niż 24 500,00 zł brutto Zadanie VI - nie mniej niż 7 500,00 zł brutto Dostawy należy przedstawić dla każdego zadania osobno. Jeśli Wykonawca przystępuje do więcej niż jednego zadania możliwe jest przedstawienie dostaw łącznie dla oferowanych Zadań, pod warunkiem, że dostawy zostały zrealizowane zgodnie z przedmiotem zamówienia oraz łączna wartość tych dostaw odpowiada łącznej wartości dla oferowanych Zadań. Spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający będzie oceniał: -minimum 2 główne dostawy odpowiadające wielkością i wartością przedstawionego przez Zamawiającego w danych Zadaniach asortymentu - spełnia -mniej niż 2 główne dostawy odpowiadające wielkością i wartością przedstawionego przez Zamawiającego w danych Zadaniach asortymentu - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
inne dokumenty
W zadaniu I, II, III, i IV wymagane są atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi stosowania materiałów promieniotwórczych i ochrony radiologicznej. Wszystkie preparaty muszą spełniać wymagania prawa farmaceutycznego
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji wraz z wypełnionymi załącznikami (Formularzami cenowymi). 2. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następujących przypadkach: 2.1 Zmiana stron umowy. 2.2 Zamiana adresów stron umowy. 2.3 Zmiana banków lub numerów kont bankowych stron. 2.4 Zmiana cen spowodowana zmianą stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian (obowiązuje od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów o zmianie stawki podatku VAT). 2.5 Zamiana oferowanych generatorów Tc99m, materiałów promieniotwórczych i radiofarmaceutyków na generatory Tc99m, materiały promieniotwórcze i radiofarmaceutyki o parametrach nie gorszych niż oferowane w przypadku wycofania ich z rynku oraz wstrzymania produkcji (w cenie nie wyższej niż oferowane). 2.6 Zamiana oferowanych generatorów Tc99m, materiałów promieniotwórczych i radiofarmaceutyków na generatory Tc99m, materiały promieniotwórcze i radiofarmaceutyki o parametrach nie gorszych niż oferowane w przypadku braku aktualnego dopuszczenia do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 2.7 Dopuszcza się przedłużenie umowy w przypadku niewykorzystania środków finansowych określonych w umowie(zmiana terminu obowiązywania umowy). 2.8 Dopuszcza się zmianę cen jednostkowych na niższe niż zaoferowane w ofercie. 2.9 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w okresie realizacji umowy, w zależności od jego rzeczywistych potrzeb, ilości (w ramach poszczególnych asortymentów) z zastrzeżeniem niezmienności całkowitej wartości umowy określonej w § 2 ust. 1 umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mssw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie, ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2014 godzina 11:00, miejsce: KANCELARIA Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie, ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - Generatory izotopu Tc 99m.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja asortymentowa wykazana w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.64.23.00-5, 33.69.30.00-4, 33.69.64.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - Kapsułki terapeutyczne I-131.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja asortymentowa wykazana w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.64.23.00-5, 33.69.30.00-4, 33.69.64.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III - Stront SR89 chlorek strontu do iniekcji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja asortymentowa wykazana w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.64.23.00-5, 33.69.30.00-4, 33.69.64.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie IV - Kapsułki diagnostyczne I-131.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja asortymentowa wykazana w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.64.23.00-5, 33.69.30.00-4, 33.69.64.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie V - Preparaty do znakowania Tc99m.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7 pozycji asortymentowych wykazanych w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.64.23.00-5, 33.69.30.00-4, 33.69.64.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie VI - EC preparat do oznakowania Tc99m w scyntygrafii dynamicznej nerek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja asortymentowa wykazana w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.64.23.00-5, 33.69.30.00-4, 33.69.64.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.