Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-26
Ruda Śląska: Usługa publikacji ogłoszenia prasowego w prasie lokalnej i ogólnopolskiej
Numer ogłoszenia: 390254 - 2013; data zamieszczenia: 26.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska , Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudaslaska.bip.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa publikacji ogłoszenia prasowego w prasie lokalnej i ogólnopolskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa publikacji ogłoszenia prasowego w prasie lokalnej i ogólnopolskiej. Zamówienie obejmuje 2 zadania, tj.: Zadanie 1: Publikacja ogłoszenia prasowego w prasie lokalnej. Zadanie 2: Publikacja ogłoszenia prasowego w prasie ogólnopolskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki 5a i 5b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy złożyć oświadczenie, zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń-na formularzu oferty - zgodnie z załącznikami nr 1a i 1b do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawierają załączone do niniejszej SIWZ wzory umów (załączniki nr 6a i 6b). 1.1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartych umów, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umów, stanowiącymi załączniki nr 6a i 6b do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Odpłatnie na wniosek Wykonawcy w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Ruda Śląska, pokój 309.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Ślaska, pl. Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, Wydział Zamówień Publicznych lub Biuro Obsługi Mieszkańców.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 - Przygotowanie terenu inwestycyjnego przy głównym węźle komunikacyjnym w Rudzie Śląskiej. 2. Dotyczy sekcji II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: zamówienie należy zrealizować zgodnie z przedmiotem zamówienia (załączniki 5a i 5b do SIWZ). 3. Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający oceniał będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia), nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Publikacja ogłoszenia prasowego w prasie lokalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest publikacja ogłoszenia w prasie lokalnej. Ogłoszenie będzie dotyczyło wykazu nieruchomości przygotowanych do sprzedaży w ramach przetargu nieograniczonego. Ogłoszenie powyższe będzie kolorowe, zgodnie zamieszczonym w SIWZ wzorem ogłoszenia. Zamawiający zastrzega, iż możliwe będą drobne zmiany treści ogłoszenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 5a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Publikacja ogłoszenia prasowego w prasie ogólnopolskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest publikacja ogłoszenia prasowego w prasie ogólnopolskiej. Ogłoszenie bedzie wyciągiem ogłoszenia o przetargu nieograniczonym. Ogłoszenie powyższe będzie kolorowe, zgodnie zamieszczonym w SIWZ wzorem ogłoszenia. Zamawiający zastrzega, iż możliwe będą drobne zmiany treści ogłoszenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 5b do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Dostępność (ilość sprzedanych egzemplarzy gazety w m-cu sierpniu 2013 r.) - 10
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu gotowych posiłków dla Miejskiego Przedszkola nr 36 im. Juliusza Słowackiego w Rudzie Śląskiej.
- Zakup wraz z dostawą oleju opałowego lekkiego dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Rudzie Śląskiej
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Rudzie Śląskiej
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- Usługa utrzymania Placu Jana Pawła II w Rudzie Śląskiej w roku 2025
- Realizacja talonów dla osób korzystających z pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych i wychowawczych
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.