eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PaczkówUtrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej na terenie miasta Paczków w okresie od 01.04.2009 r. do 31.03.2012 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-24

Paczków: Utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej na terenie miasta Paczków w okresie od 01.04.2009 r. do 31.03.2012 r.
Numer ogłoszenia: 39030 - 2009; data zamieszczenia: 24.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Paczków , ul. Rynek 1/3, 48-370 Paczków, woj. opolskie, tel. 077 4316791, faks 077 4316797.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.paczkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej na terenie miasta Paczków w okresie od 01.04.2009 r. do 31.03.2012 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej na terenie miasta Paczków w okresie od 01.04.2009 r. do 31.03.2012 r. Zakres prac obejmuje: 1) odchwaszczanie żywopłotów oraz ich formowanie nie mniej niż dwukrotnie w roku (kwiecień, październik), 2) przeprowadzenie cięć pielęgnacyjnych i sanitarnych drzew i krzewów (kwiecień, listopad), 3) koszenie mechaniczne trawników oraz innych terenów zieleni miejskiej (15 czerwiec, 15 lipiec, 15 sierpień, 15 wrzesień), 4) porządkowanie starego cmentarza przy ul. Wojska Polskiego z karczowaniem (wiosna) oraz koszenie trawy dwa razy w roku (15 lipiec, 15 wrzesień), 5) wygrabienie liści z trawników oraz od wewnętrznej strony murów obronnych, do ich całkowitego oczyszczenia z wywozem liści na składowisko odpadów (listopad, grudzień), 6) przygotowanie kwietników, gazonów, waz i rabat do obsadzenia kwiatami oraz nasadzenia kwiatów sezonowych w terminie do dnia 15 maja, 7) pielenie na bieżąco rabatów kwiatowych, 8) pielęgnację na bieżąco nasadzonych kwiatów w zakresie odchwaszczania, podlewania i nawożenia oraz opryskiwania odpowiednimi środkami chemicznymi), 9) uzupełnianie na bieżąco kwiatów, które zostały skradzione lub zniszczone, 10) zawieszanie i bieżąca pielęgnacja kwiatów (podlewanie i nawożenie) w doniczkach wiszących na lampach oświetleniowych w Rynku w ilości 42 sztuk oraz dostarczenie od ogrodnika do Urzędu (budynek) skrzynek z kwiatami w ilości 30 szt. Odbiór doniczek i skrzynek powinien nastąpić najpóźniej do 15 lutego, a zwieszenie do dnia 15 maja. 11) zakup kwiatów do nasadzeń po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym gatunków kupowanych kwiatów. Wykonawca zobowiązany jest do okazania faktury za zakupione kwiaty, 12) ustawienie i demontaż choinki świątecznej w Rynku (ustawienie do dnia 3 go grudnia, demontaż do dnia 2-go lutego), 13) utrzymanie i konserwacja dwóch pomników z uwzględnieniem niezbędnych dekoracji okolicznościowych(3 Maja, 11 listopada) tj. flagi państwowe, wieńce, itp., 14) wymianę piasku w piaskownicach (do 15 maja) znajdujących się na placach zabaw (ul. Staszica i ul. Mickiewicza) i bieżącą naprawę urządzeń znajdujących się na placach wraz z ich malowaniem. Malowanie ogrodzeń placów zabaw, 15) nasadzenia drzew i krzewów dostarczonych przez Zamawiającego w celu uzupełnienia, 16) likwidację roślinności na murach obronnych - jeden raz w roku (do dnia 30-go czerwca).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami). a) Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków oraz oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena ww. warunku dotyczyć będzie każdego Wykonawcy odrębnie. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. a) Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował albo realizuje w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych co najmniej jedno zadanie polegające na utrzymaniu i konserwacji zieleni o łącznej wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto. Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca złoży wykaz zrealizowanych albo realizowanych w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych usług polegających na utrzymaniu i konserwacji zieleni wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowe ich wykonanie. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena ww. warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie na podstawie złożonych dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowy dokument przedkłada każdy Wykonawca. 2. wykaz wykonanych albo realizowanych w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, 3. podpisany i opieczętowany projekt umowy na utrzymanie i konserwację zieleni miejskiej na terenie miasta Paczków w okresie od 01.04.2009 r. do 31.03.2012 r. 4. kosztorys ofertowy na utrzymanie i konserwację zieleni miejskiej na terenie miasta Paczków w okresie od 01.04.2009 r. do 31.03.2012 r..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.paczkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, Rynek 1, 48-370 Paczków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski, Rynek 1, 48-370 Paczków, pok. nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.