Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-10
Bydgoszcz: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dotyczących projektów:
1. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 223 BYDGOSZCZ - BIAŁE BŁOTA
2. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 239 BŁĄDZIM - ŚWIECIE m. Gródek
3. Zakup systemu monitoringu dróg wojewódzkich
4. Drogowa Inicjatywa Samorządowa
zgodnie z wytycznymi z zakresu promocji projektów realizowanych
w ramach RPO Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 390330 - 2012; data zamieszczenia: 10.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (52) 370-57-17, faks (52) 370-57-16.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dotyczących projektów: 1. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 223 BYDGOSZCZ - BIAŁE BŁOTA 2. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 239 BŁĄDZIM - ŚWIECIE m. Gródek 3. Zakup systemu monitoringu dróg wojewódzkich 4. Drogowa Inicjatywa Samorządowa zgodnie z wytycznymi z zakresu promocji projektów realizowanych w ramach RPO Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Nazwa zamówienia: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dotyczących projektów: - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 223 BYDGOSZCZ - BIAŁE BŁOTA - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 239 BŁĄDZIM - ŚWIECIE m. Gródek - Zakup systemu monitoringu dróg wojewódzkich - Drogowa Inicjatywa Samorządowa zgodnie z wytycznymi z zakresu promocji projektów realizowanych w ramach RPO Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013. wytyczne te dostępne są pod adresem internetowym : http://www.mojregion.eu/regionalny-program-operacyjny-wojewodztwa-kujawsko-pomorskiego/promocja/oznakowanie-projektu.html 3.2. Zamówienie swym zakresem obejmuje: a) dla części I wykonanie, dostawa oraz montaż we wskazane przez Zamawiającego miejsce: - tablic informacyjnych 1500cm X 2000cm - tablic pamiątkowych 1500cm X 2000cm b) dla części II wykonanie wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego:: - kolorowych folderów A4, papier kredowy (20-24 stron/jeden folder) - długopisów z nadrukiem logo projektu - notesów z logiem projektu 3.3. Przedmiot zamówienia będzie współfinansowany przez Unię Europejską ze środków EFRR w ramach RPO WK-P na lata 2007 - 2013r. w zakresie infrastruktury drogowej. Zgodnie z powyższym Wykonawca zobligowany jest do przygotowania wskazanych materiałów zgodnie z aktualnymi Wytycznymi Instytucji Zarządzającej dla zadań realizowanych w ramach RPO-WKP. 3.4. Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji danych w zakresie treści tablic (zmiana dotycz wartości zadania na tablicach informacyjnych i pamiątkowych). Dane powinny być zmienione w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia poinformowania Wykonawcę przez Zamawiającego. Dopuszcza się aktualizację treści przez naklejenie nowych danych w kolorystyce zgodnej z wytycznymi oraz w sposób zapewniający trwałość i ochronę przed warunkami atmosferycznymi. Dane mogą być zmienione raz w przypadku tablicy informacyjnej oraz dwukrotnie na tablicy pamiątkowej. 3.5. Przed wykonaniem oznakowania Zamawiający wymaga wcześniejszego uzgodnienia pozycji układu graficznego, jak również nadruku i wszystkich innych form znakowania w formie mailowej z Wydziałem Inwestycji. 3.6. Wszystkie oferowane do dostawy produkty muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad i uszkodzeń, nie gorsze niż określone przez Zamawiającego w opisie zamówienia, a także muszą spełniać warunki określone dla bezpieczeństwa produktu w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 12.12.2003 o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U z 2003r nr 229, poz 2275 z póź. zmianami). 3.7. Szczegółowy opis materiałów promocyjnych z podziałem na dwie części: a) dla części I: Wykonawca wykona, dostarczy i zamontuje nowe tablice informacyjne i pamiątkowe w następujących lokalizacjach: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 223 BYDGOSZCZ - BIAŁE BŁOTA m. Białe Błota 2 szt. informacyjne, 2 szt. pamiątkowe, (droga 223) Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 239 BŁĄDZIM - ŚWIECIE m. Gródek m. Gródek 2 szt. informacyjne, 2 szt. pamiątkowe, (droga 239) Zakup systemu monitoringu dróg wojewódzkich - m. Papowo Toruńskie 1 szt. informacyjne, 1 szt. pamiątkowe, (droga 552) - m. Kcynia 1 szt. informacyjne, 1 szt. pamiątkowe, (droga 241) - m. Kościelec 1 szt. informacyjne, 1 szt. pamiątkowe, (droga 251) Drogowa Inicjatywa Samorządowa - m. Białkowo 2 szt. informacyjne, 2 szt. pamiątkowe, (droga 534) - m. Grębocin 2 szt. informacyjne, 2 szt. pamiątkowe, (droga 552) - m. Sulnowo 2 szt. informacyjne, 2 szt. pamiątkowe, (droga 239) - m. Więcbork 2 szt. informacyjne, 2 szt. pamiątkowe, (droga 241) - m. Wybudowanie Michałowo 2 szt. informacyjne, 2 szt. pamiątkowe, (droga 544) - m. Kiełpin 2 szt. informacyjne, 2 szt. pamiątkowe, (droga 237) - m. Warlubie 2 szt. informacyjne, 2 szt. pamiątkowe, (droga 391) - m. Nasiegniewo 2 szt. informacyjne, 2 szt. pamiątkowe, (droga 562) - m. Dźwierzno 2 szt. informacyjne, 2 szt. pamiątkowe, (droga 551) b) dla części II: 3.6. Foldery pamiątkowe, długopisy oraz notesy Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 223 BYDGOSZCZ - BIAŁE BŁOTA - folder kolorowy: format A-4 zszyty na papierze kredowym, gramatura 250 g, druk dwustronny, sposób łączenia - oprawa zeszytowa zszyta na 2 zszywki, stron min. 20 - nakład 200 szt. - długopis: metalowy, mechanizm (pstryk), z grawerowanym nadrukiem logo i tytuł projektu - 100 szt. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 239 BŁĄDZIM - ŚWIECIE m. Gródek - folder kolorowy: format A-4 zszyty na papierze kredowym, gramatura 250 g, druk dwustronny, sposób łączenia - oprawa zeszytowa zszyta na 2 zszywki, stron min. 20 - nakład 200 szt. - długopis: metalowy, mechanizm (pstryk), z grawerowanym nadrukiem logo i tytuł projektu - 100 szt. Zakup systemu monitoringu dróg wojewódzkich - folder kolorowy: format A-4 zszyty na papierze kredowym, gramatura 250 g, druk dwustronny, sposób łączenia - oprawa zeszytowa zszyta na 2 zszywki, stron min. 20 - nakład 200 szt. - długopis: metalowy, mechanizm (pstryk), z grawerowanym nadrukiem logo i tytuł projektu - 100 szt. - notes: format A-5, 50 kartek, brulion, liniatura kratka, sposób łączenia - klejony, sztywna okładka tekturowa w kolorze jednolitym (nie jaskrawym) z nadrukiem logo projektu i tytuł projektu - 100 szt. Drogowa Inicjatywa Samorządowa - folder kolorowy: format A-4 zszyty na papierze kredowym, stron min 24, nakład 200 szt. - długopis: metalowy lub drewniany, z nadrukiem logo projektu - 100 szt. Wymagania dotyczące jakości długopisów: - materiał, z którego będzie wykonany produkt powinien być bez żadnych odbarwień, rozdarć i uszczerbków, - znakowanie musi być trwałe i czytelne, - wszystkie części powinny być ze sobą połączone i do siebie pasować, - wszystkie długopisy muszą posiadać nowe wkłady w kolorze niebieskim. Pakowanie zbiorcze Na kartonie powinna znajdować się informacja dotycząca przedmiotu i liczby sztuk w kartonie. Wymagania dotyczące jakości notesu: - materiał, z którego będzie wykonany produkt powinien być bez żadnych odbarwień, rozdarć i uszczerbków, - znakowanie musi być trwałe i czytelne, - okładka jak również kartki notesu nie mogą być w żaden sposób zgięte lub nierówne, Pakowanie zbiorcze Na kartonie powinna znajdować się informacja dotycząca przedmiotu i liczby sztuk w kartonie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 u st 1 pkt 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych stanowiącego nie więcej niż 10 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Na okoliczność wystąpienia zamówień uzupełniających, zostanie zawarta umowa.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto należy załączyć: 1.Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1; 2.Wypełniony i podpisany FORMULARZ CENOWY wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6; 3.Pisemne ZOBOWIĄZANIE innego podmiotu - jeśli występuje 4.W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty; 5.Do oferty wspólnej winien być dołączony dokument wskazujący pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i podpisania mowy. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez pozostałych wykonawców;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
KATALOG ZMIAN 1. termin zakończenia realizacji zamówienia może ulec zmianie z uwagi na możliwość zmian terminu zakończenia każdego z projektów, których zamówienie dotyczy, 2. zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, 3. nastąpią zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT); 4. zmiana podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę pod wykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zamiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń podwykonawcy wobec Wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę. Zmiany podwykonawcy można dokonać jedynie, jeżeli wykonywanie części prac przez podwykonawcę zostało wskazane przez Wykonawcę w ofercie. W wypadku gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie iż zamierza powierzyć część prac podwykonawcom, ich wprowadzenie na etapie wykonywania umowy jest niedopuszczalne; 5. nastąpiła zmiana danych teleadresowych, danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną, osób reprezentujących; 6. zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, 7. w przypadku zmiany banku prowadzącego rachunek wykonawcy lub zamawiającego /np. zmiana rachunku bankowego/, 8. zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 k.c. - Jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażąco stratą, czego strony nie przewidziały przy zawarciu umowy, sąd może po rozważeniu interesów stron, zgodnie z zasadami współżycia społecznego, oznaczać sposób wykonania zobowiązania, wysokość świadczenia lub nawet orzec o rozwiązaniu umowy; 9. zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy; 24.3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog typowych zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Zmianie mogą ulec także inne postanowienia umowy jeżeli obie strony umowy wyrażą na to zgodę w formie pisemnej. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ZDW.N4.361-44/2012r
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
ul. Fordońska 6
85-085 Bydgoszcz
pokój nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2012 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ul. Fordońska 6 85-085 Bydgoszcz pokój nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z EFRR w ramach RPO Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007-2013, oś priorytetowa I - Rozwój Infrastruktury Technicznej, działanie 1.1 - Infrastruktura Drogowa.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dla części I wykonanie, dostawa oraz montaż we wskazane przez Zamawiającego miejsce: - tablic informacyjnych 1500cm X 2000cm - tablic pamiątkowych 1500cm X 2000cm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) dla części I: Wykonawca wykona, dostarczy i zamontuje nowe tablice informacyjne i pamiątkowe w następujących lokalizacjach: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 223 BYDGOSZCZ - BIAŁE BŁOTA m. Białe Błota 2 szt. informacyjne, 2 szt. pamiątkowe, (droga 223) Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 239 BŁĄDZIM - ŚWIECIE m. Gródek m. Gródek 2 szt. informacyjne, 2 szt. pamiątkowe, (droga 239) Zakup systemu monitoringu dróg wojewódzkich - m. Papowo Toruńskie 1 szt. informacyjne, 1 szt. pamiątkowe, (droga 552) - m. Kcynia 1 szt. informacyjne, 1 szt. pamiątkowe, (droga 241) - m. Kościelec 1 szt. informacyjne, 1 szt. pamiątkowe, (droga 251) Drogowa Inicjatywa Samorządowa - m. Białkowo 2 szt. informacyjne, 2 szt. pamiątkowe, (droga 534) - m. Grębocin 2 szt. informacyjne, 2 szt. pamiątkowe, (droga 552) - m. Sulnowo 2 szt. informacyjne, 2 szt. pamiątkowe, (droga 239) - m. Więcbork 2 szt. informacyjne, 2 szt. pamiątkowe, (droga 241) - m. Wybudowanie Michałowo 2 szt. informacyjne, 2 szt. pamiątkowe, (droga 544) - m. Kiełpin 2 szt. informacyjne, 2 szt. pamiątkowe, (droga 237) - m. Warlubie 2 szt. informacyjne, 2 szt. pamiątkowe, (droga 391) - m. Nasiegniewo 2 szt. informacyjne, 2 szt. pamiątkowe, (droga 562) - m. Dźwierzno 2 szt. informacyjne, 2 szt. pamiątkowe, (droga 551).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: b) dla części II wykonanie wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego:: - kolorowych folderów A4, papier kredowy (20-24 stron/jeden folder) - długopisów z nadrukiem logo projektu - notesów z logiem projektu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: b) dla części II: 3.6. Foldery pamiątkowe, długopisy oraz notesy Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 223 BYDGOSZCZ - BIAŁE BŁOTA - folder kolorowy: format A-4 zszyty na papierze kredowym, gramatura 250 g, druk dwustronny, sposób łączenia - oprawa zeszytowa zszyta na 2 zszywki, stron min. 20 - nakład 200 szt. - długopis: metalowy, mechanizm (pstryk), z grawerowanym nadrukiem logo i tytuł projektu - 100 szt. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 239 BŁĄDZIM - ŚWIECIE m. Gródek - folder kolorowy: format A-4 zszyty na papierze kredowym, gramatura 250 g, druk dwustronny, sposób łączenia - oprawa zeszytowa zszyta na 2 zszywki, stron min. 20 - nakład 200 szt. - długopis: metalowy, mechanizm (pstryk), z grawerowanym nadrukiem logo i tytuł projektu - 100 szt. Zakup systemu monitoringu dróg wojewódzkich - folder kolorowy: format A-4 zszyty na papierze kredowym, gramatura 250 g, druk dwustronny, sposób łączenia - oprawa zeszytowa zszyta na 2 zszywki, stron min. 20 - nakład 200 szt. - długopis: metalowy, mechanizm (pstryk), z grawerowanym nadrukiem logo i tytuł projektu - 100 szt. - notes: format A-5/50 kartek, brulion, liniatura kratka, sposób łączenia - klejony, sztywna okładka tekturowa w kolorze jednolitym (nie jaskrawym) z nadrukiem logo projektu i tytuł projektu - 100 szt. Drogowa Inicjatywa Samorządowa - folder kolorowy: format A-4 zszyty na papierze kredowym, stron min 24, nakład 200 szt. - długopis: metalowy lub drewniany, z nadrukiem logo projektu - 100 szt. Wymagania dotyczące jakości długopisów: - materiał, z którego będzie wykonany produkt powinien być bez żadnych odbarwień, rozdarć i uszczerbków, - znakowanie musi być trwałe i czytelne, - wszystkie części powinny być ze sobą połączone i do siebie pasować, - wszystkie długopisy muszą posiadać nowe wkłady w kolorze niebieskim. Pakowanie zbiorcze Na kartonie powinna znajdować się informacja dotycząca przedmiotu i liczby sztuk w kartonie. Wymagania dotyczące jakości notesu: - materiał, z którego będzie wykonany produkt powinien być bez żadnych odbarwień, rozdarć i uszczerbków, - znakowanie musi być trwałe i czytelne, - okładka jak również kartki notesu nie mogą być w żaden sposób zgięte lub nierówne, Pakowanie zbiorcze Na kartonie powinna znajdować się informacja dotycząca przedmiotu i liczby sztuk w kartonie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Druk materiałów informacyjnych Urzędu Miasta Bydgoszczy
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania 11831 pn. "Wykonanie ogrodzenia zewnętrznego terenu przy budynku nr 52 użytkowanego przez Wojskowy Ośrodek Medycyny Prewencyjnej w Bydgoszczy"
- Objęcie Ochroną Ubezpieczeniową Odpowiedzialności Cywilnej oraz Majątku Administracji Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy na rok 2025
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Dostawa materiałów promocyjnych oraz odzieży reklamowej dla Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem logotypu Miasta Skierniewice".
- Dostawa fabrycznie nowych gadżetów do dalszej odsprzedaży - ETAP II
- "Usługa druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysyłki materiałów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
- Wykonanie, opracowanie, zakup i dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu FE dla Lubelskiego 2021-2027
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.