eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrójceRoboty budowlane polegające na wykonaniu oświetlenia ulic we wsi Kotliny w gm. Brójce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-10

Brójce: Roboty budowlane polegające na wykonaniu oświetlenia ulic we wsi Kotliny w gm. Brójce
Numer ogłoszenia: 390336 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Brójce , 95-006 Brójce, woj. łódzkie, tel. 0-42 2140398, 2140392, faks 0-42 2996959, 2278656.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brojce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na wykonaniu oświetlenia ulic we wsi Kotliny w gm. Brójce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane polegające na wykonaniu oświetlenia ulic we wsi Kotliny w gm. Brójce. Zakres robót obejmuje: - podwieszenie na istniejących słupach linii NN przewodu oświetlenia ulic, - rozbudowa istniejącej linii o 4 stanowiska słupowe wraz z powieszeniem przewodu oświetlenia ulic, - montaż opraw oświetleniowych na słupach zgodnie z rys. 1 (tylko na odcinku objętym opracowaniem). Szczegółowy zakres prac został określony w: 1. Projekcie budowlanym - zał. nr 5 do SIWZ. 2. Przedmiarze robót - zał. nr 6 do SIWZ. 3. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - zał. nr 7 do SIWZ. 4. BIOZ - zał. nr 8 do SIWZ. 5. Schemat ideowy układu zasilania - zał. nr 9 do SIWZ. 6. Projekt zagospodarowania terenu - zał. nr 10 do SIWZ. UWAGA!!! Zamawiający zmienia ilość opraw oświetleniowych łącznie z wysięgnikami do zamontowania na nowo budowanych słupach i na istniejącym słupie. W opisie technicznym załączonym do projektu budowlanego, na stronie 4 w pkt. 1.5 Dobór osprzętu oświetlenia ulic zapis brzmi: Na projektowanych słupach nr 7, 6, 5, 4 oraz istniejącym słupie nr 3, linii 0,4 kV projektuje się zawieszenie na wysięgnikach o dł. ramienia 1,5m (kąt nachylenia 15 stopni) - 5 szt. opraw oświetlenia typu Malaga SGS 102 1xSON-TPP150W CON, zgodnie z rys. 1. Wysokość zawieszenia oprawy nad powierzchnią ulicy 10m. Zamawiający zamawia do wykonania, zgodnie z przedmiarem robót, montaż 3 szt. opraw oświetleniowych wraz z wysięgnikami w następującym zakresie: 1.Oprawa oświetleniowa - 1 szt. na istniejącym słupie oznaczonym nr 3 na projekcie zagospodarowania terenu (rys. Nr 1), 2.Oprawa oświetleniowa - 2 szt. na projektowanych słupach oznaczonych nr 5, 7 na projekcie zagospodarowania terenu (rys. Nr 1), 3.Pozostałe rozwiązania wymienione w punkcie 1.5 opisu technicznego nie ulegają zmianie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustęp 1 pkt 1 - 4 ustawy tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli: a). wykaże się wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - informację zamieścić w załączniku nr 3 do SIWZ, tj.: co najmniej dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania polegających na wykonaniu oświetlenia ulicznego o długości min. 200m wraz z montażem słupów, opraw i układu zasilania. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 8 specyfikacji. Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty winny potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: Wykaz wykonanych, co najmniej dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania polegających na wykonaniu oświetlenia ulicznego o długości min. 200m wraz z montażem słupów, opraw i układu zasilania, odpowiadającym swoją wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - informację zamieścić w załączniku nr 3 do SIWZ. Pod pojęciem - załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - należy rozumieć każdy dokument, z którego będzie wynikał ten fakt, tj. np. kopie protokołów odbioru i ewentualne decyzje o przekazaniu obiektów w użytkowanie jak i listy referencyjne czy opinie inwestorów potwierdzające, że prace wykonane zostały z należytą starannością. 2.3. Informacja o formie w jakiej należy składać dokumenty. 1.Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Informacja dla Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 1)Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Należy przedłożyć pełnomocnictwo wraz z ofertą. Wszelka korespondencja oraz rozliczenie dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązani są przed podpisaniem umowy zawrzeć konsorcjum w formie cywilno - prawnego porozumienia. 2)Oświadczenie, o którym mowa w załączniku nr 2 (Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy prawo zamówień publicznych) podpisuje pełnomocnik. 3)Oświadczenie, o którym mowa w załączniku nr 2a (Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy prawo zamówień publicznych), każdy z Wykonawców podpisuje oddzielnie. 2.4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych do oferty zobowiązany jest dołączyć: 1. Oświadczenia - Załącznik nr 2 i 2a do SIWZ, Dokumenty wymienione w pkt III.2).2. ogłoszenia wykonawcy składają w celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt III.2).1 ogłoszenia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brojce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Urzędu Gminy Brójce, 95-006 Brójce 39.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Brójce, 95-006 Brójce 39.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.