eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BaligródBudowa i remont ścieżek przyrodniczych, wiat turystycznych, wieży i platformy widokowej, schronów przeciwdeszczowych, parkingów, remont szlaków turystycznych oraz przebudowa bazy studenckiej Rabe - SA-2710-25/13.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-26

Baligród: Budowa i remont ścieżek przyrodniczych, wiat turystycznych, wieży i platformy widokowej, schronów przeciwdeszczowych, parkingów, remont szlaków turystycznych oraz przebudowa bazy studenckiej Rabe - SA-2710-25/13.
Numer ogłoszenia: 390470 - 2013; data zamieszczenia: 26.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 343300 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Baligród, ul. Bieszczadzka 15, 38-606 Baligród, woj. podkarpackie, tel. 013 4684015, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i remont ścieżek przyrodniczych, wiat turystycznych, wieży i platformy widokowej, schronów przeciwdeszczowych, parkingów, remont szlaków turystycznych oraz przebudowa bazy studenckiej Rabe - SA-2710-25/13..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zestawionych w poniższej tabeli Numer rozliczeniowy zadania Nazwa zadania ZAŁĄCZNIK II.2.1 Budowa wiaty turystycznej z ławostołami i paleniskiem - Rabe Zał. nr 6 do SIWZ II.2.2 Budowa parkingu wraz z ogrodzeniem- Rabe Zał. nr 6 do SIWZ II.2.3 Budowa platformy widokowej- Rabe Zał. nr 6 do SIWZ II.2.4 Wytyczenie i budowa ścieżki przyrodniczej Dolina Rabska wraz z oznakowaniem tablicami oraz utworzeniem i zamontowaniem elementów małej infrastruktury - Rabe Zał. nr 7 do SIWZ II.2.5 Remont szlaków turystycznych wraz z utworzeniem i zamontowaniem elementów małej infrastruktury - Rabe Zał. nr 6 do SIWZ II.2.6 Remont ścieżki przyrodniczej Gołoborze - Rabe Zał. nr 6 do SIWZ II.2.7 Budowa 3 schronów przeciwdeszczowych- Rabe Zał. nr 6 do SIWZ II.2.8 Przebudowa bazy studenckiej - Rabe- wymiana dachu, ustawienie ław stołów, budowa paleniska, Zał. nr 6 do SIWZ II.2.9 Budowa wiaty turystycznej z ławostołami i miejscem na ognisko - Dolina Łopienki Zał. nr 8 do SIWZ II.2.10 Budowa parkingu wraz z ogrodzeniem- Dolina Łopienki Zał. nr 8 do SIWZ II.2.11 Budowa wieży widokowej - Dolina Łopienki Zał. nr 8 do SIWZ II.2.12 Wytyczenie i budowa ścieżki przyrodniczej wraz z oznakowaniem tablicami oraz zamontowaniem elementów małej infrastruktury - Dolina Łopienki Zał. nr 9 do SIWZ II.2.13 Modernizacja szlaków turystycznych wraz z utworzeniem i zamontowaniem elementów małej infrastruktury - Dolina Łopienki Zał. nr 8 do SIWZ II.2.14 Budowa 2 schronów przeciwdeszczowych-Dolina Łopienki Zał. nr 8 do SIWZ II.2.15 Wykonanie wraz z montażem tablic dydaktycznych 21 szt. Zał. nr 10 do SIWZ 2. Miejscem realizacji zamówienia jest: teren Nadleśnictwa Baligród - dokładna lokalizacja wskazana została w projektach budowlanych stanowiących załączniki 6-10 do niniejszej SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący, ustalony przez Zamawiającego z należytą starannością, przewidywany do wykonania zakres robót zawierają załączniki 6-10 do SIWZ. W załącznikach kolejno znajdują się zadania o ww. numerach rozliczeniowych. Dla każdego zadania załączono projekt budowlany lub (i) projekt wykonawczy, Projekt zagospodarowania terenu, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Przedmiar robót. Kosztorysy ofertowe dla wszystkich wymienionych w tabeli zadań znajdują się w załączniku nr 11 do SIWZ. 4. Wymienione w pkt 3. opracowania stanowią integralną część SIWZ, a wszystkie wskazane w nich, poprzez zamieszczenie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, materiały (wyroby) i urządzenia należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy PZP, w odniesieniu do materiałów (wyrobów) i urządzeń wskazanych z nazwy Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (wyrobów) i urządzeń równoważnych, tj. o jakości nie gorszej niż opisana w Dokumentacji projektowej, Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz projekcie zagospodarowania. Ponadto Zamawiający, w przypadku gdy w przedmiotowych opracowaniach zostały wskazane normy, aprobaty techniczne, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, za wyjątkiem Polskich Norm przenoszących normy europejskie oraz norm innych państw członkowskich EOG przenoszących te normy, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Urządzenia i materiały równoważne, a także (w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego) normy, aprobaty techniczne, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia muszą być wymienione w ofercie z nazwy. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) lub urządzenie, lub zaproponowane rozwiązanie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) lub urządzenia, lub zaproponowane rozwiązania do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty na okres co najmniej 36 miesięcy oraz rękojmi za wady na okres co najmniej 36 miesięcy. 6. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje możliwość zlecenia wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcom jest zobowiązany do wskazania w ofercie tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca nie wskaże takich części, będzie to oznaczało, że zamierza wykonywać zamówienie samodzielnie. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. 10. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 11. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.20 - Roboty budowlane w zakresie altan 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.21.24.12 - Roboty budowlane w zakresie schronisk 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.26.19.10 - Naprawa dachów 45.26.14.10 - Izolowanie dachu 45.42.21.00 - Stolarka drewniana 30.19.50.00 - Tablice .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający informuje że, przedmiot niniejszego zamówienia będzie współfinansowany przez Unię Europejską ze środków EFRR (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) oraz NFOŚiGW w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Projektu Budowa i modernizacja małej infrastruktury służacej zabezpieczeniu obszrów Natura2000- Bieszczady..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FIRMA USŁUGOWA PBA Paweł Katyński, UL. Jana III Sobieskiego 22/19, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 646593,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 847957,72

  • Oferta z najniższą ceną: 847957,72 / Oferta z najwyższą ceną: 852346,25

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.