Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-01
Łódź: Prowadzenie Pododdziału Preadopcyjnego
Numer ogłoszenia: 390524 - 2010; data zamieszczenia: 01.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi , ul. Piotrkowska 149, 90-440 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6324034, faks 0-42 6324130.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie Pododdziału Preadopcyjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki, jakie winien spełniać pododdział preadopcyjny. Pobyt noworodka na pododdziale preadopcyjnym nie może przekraczać 6 tygodni po urodzeniu, a w szczególnie uzasadnionych przypadkach może być przedłużony do 12 tygodni po urodzeniu. 1). Podmiot zobowiązany jest do: a.Utworzenia pododdziału preadopcyjnego dla 10 pozostawionych lub porzuconych noworodków, b.objęcia opieką noworodków i niemowląt porzuconych przez opiekunów poza szpitalem, na terenie Miasta Łodzi. c.objęcia opieką noworodków bez uregulowanej sytuacji prawnej, pozostawione po urodzeniu na oddziałach położniczych w szpitalach funkcjonujących na terenie Łodzi, d.w sposób dyskretny zapewnić możliwość pozostawienia przez matkę dziecka niechcianego e.zapewnienia całodobowej opieki oraz zaspokajania niezbędnych potrzeb bytowych dzieci, w tym objęcie kompleksową opieką medyczną f.zagwarantowania opieki przez wykwalifikowany i odpowiednio przygotowany personel, g.profilaktyki zdrowotnej ( badania, szczepienia ) h.sporządzania oceny stanu zdrowia dziecka dla potrzeb instytucji zajmujących się procedurą tworzenia zastępczych form opieki nad dzieckiem i.ścisłej współpracy z ośrodkami adopcyjno-opiekuńczymi oraz innymi instytucjami zajmującymi się opieką nad dzieckiem, w celu uregulowania sytuacji prawnej dziecka, a także podejmowaniem działań na rzecz umieszczenia dzieci w rodzinnych formach opieki, rodzinie adopcyjnej, jak również w szczególnych okolicznościach w placówkach opiekuńczo-wychowawczych j.współpracy z rodziną naturalną dziecka, kandydatami na rodzinę zastępczą i adopcyjną k.prowadzenia ewidencji noworodków przebywających na pododdziale preadopcyjnym oraz wykonywania innych zadań związanych z opieką nad dzieckiem l.zapewnienia całodobowej opieki lekarskiej i pielęgniarskiej m.zapewnienia konsultacji specjalistycznej wg potrzeb n.sporządzania sprawozdań 2). Placówka zapewnia: a.wyżywienie dostosowane do potrzeb rozwojowych dzieci b.wyposażenie w ubranka oraz inne przedmioty niezbędne do zabezpieczenia właściwej opieki i pielęgnacji, stosownie do indywidualnych potrzeb dzieci c.środki higieniczne i pielęgnacyjne d.leki e.przewozy dzieci f.ubezpieczenie zdrowotne dzieci g.w razie potrzeby objęcie kompleksową opieką medyczną h.zabezpieczenie wszystkich innych potrzeb wynikających z wieku rozwojowego przebywających dzieci i.dotyczy dzieci porzuconych - zapewnić opiekę nad dzieckiem porzuconym w szpitalu przez matkę 3). Warunki dotyczące standardów usług świadczonych przez podmiot: podmiot powinien dysponować salami z przeznaczeniem na: a.salę główną, w której przebywają wyłącznie noworodki - powierzchnia pokoju łóżeczkowego min. 18 m2 b.pokój spotkań z osobami odwiedzającymi ( rodziny naturalne, kandydaci na rodziny zastępcze i adopcyjne oraz inne osoby ) c.izolatkę d.szatnię i pokoje socjalne dla personelu 4). Pomieszczenia powinny odpowiadać warunkom wynikającym z rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Zdrowotnej w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej. a.odpowiednio przygotowane i wyposażone sale, o których mowa w pkt. 3) - sala główna wyposażona w sprzęt niezbędny do przyjęcia dziecka ( odpowiednie łóżeczka, stanowisko do kąpieli, pielęgnacji i ważenia niemowląt , materace, meble medyczne oraz niezbędny sprzęt medyczny itp. ) - pokój spotkań odpowiednio wyposażony w sprzęty umożliwiające spotkania z osobami odwiedzającymi ( kanapa , fotele , stolik itp. ) - izolatka - wyposażona zgodnie z obowiązującymi przepisami b.dysponować innym sprzętem do werandowania i spacerów- wózki dziecięce, leżaczki, c.dysponować urządzeniami zapewniającymi pełne bezpieczeństwo medyczne i sanitarno epidemiologiczne, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami ( np. urządzenia do sterylizacji butelek i smoczków ) d.posiadać bezpośredni dostęp do bieżącej wody e.zatrudniać odpowiednio przygotowany personel fachowy i pomocniczy: - lekarz pediatra - lekarze specjaliści - pielęgniarki - salowe.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.13.00 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Podmiot spełni warunek, jeżeli w wykazie osób wykaże zatrudnienie lekarza pediatry, lekarzy specjalistów, pielęgniarek i salowych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
ul. Piotrkowska 149
90-440 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Piotrkowska 149 90-440 Łódź pok. 25.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont dachu przybudówki budynku Urzędu Statystycznego w Łodzi.
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
- Usługa pełnienia nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi w ramach realizacji Projektu Muzeum Otwarte
- Dostawa sprzętu komputerowego (2 części)
- Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 3 części
- Usługa polegająca na konserwacji, przeglądach i oczyszczaniu agregatów wody lodowej, klima konwektorów, central klimatyzacyjno - wentylacyjnych oraz kratek wentylacyjnych
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.