To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-27
Marki: Stała obsługa prawna na rzecz Gminy Miasta Marki.
Numer ogłoszenia: 390584 - 2014; data zamieszczenia: 27.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 357188 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Marki, al. J. Piłsudskiego 95, 05-270 Marki, woj. mazowieckie, tel. 7811003 w. 118, faks 7811378.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stała obsługa prawna na rzecz Gminy Miasta Marki..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie stałej obsługi prawnej na rzecz Gminy Miasta Marki obejmującej wszelkie czynności podejmowane przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego w szczególności: udzielanie porad prawnych; sporządzanie opinii prawnych; sporządzanie i opiniowanie umów; pomoc przy opracowywaniu projektów aktów prawnych, decyzji administracyjnych i dokumentów związanych z działalnością gminy; uczestniczenie w sesjach Rady Miasta Marki i współpraca z Biurem Rady; występowanie w imieniu gminy przed sądami powszechnymi, administracyjnymi, Sądem Najwyższym oraz organami administracji rządowej i samorządowej w granicach pełnomocnictwa udzielonego przez Burmistrza (zastępstwo prawne i procesowe); przygotowywanie skarg, pozwów i wniosków, wystąpień i pism procesowych do sądów i organów administracji w celu wszczęcia postępowania sądowego lub administracyjnego oraz w związku z toczącym się postępowaniem; przygotowywanie skarg i odpowiedz na skargi do WSA i NSA przy udziale komórek organizacyjnych lub jednostek organizacyjnych właściwych merytorycznie w danej sprawie; współdziałanie w zakresie badania zasadności i załatwiania skarg, wniosków w sprawach należących do zakresu działania wydziałów i jednostek organizacyjnych; współpraca z właściwymi wydziałami i jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasta Marki w zakresie dochodzenia należności i windykacji należności z tytułów budżetowych i kar umownych; przygotowywanie wniosków do komorników sądowych i skarbowych oraz nadzór nad przebiegiem egzekucji sądowych i administracyjnych; uzgadnianie pod względem formalno-prawnym treści rozstrzygnięć administracyjnych Zamawiającego; współpraca z komisją przetargową lub osobami wykonującym czynności w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego; udział w rozprawach przed Krajową Izbą Odwoławczą i Sądem Okręgowym w zakresie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; informowanie Burmistrza o zmianach w systemie prawnym dotyczących samorządu terytorialnego oraz o biegu spraw spornych toczących się przed sądami i innymi organami administracji publicznej; informowanie Burmistrza o kosztach postępowań i podejmowanych czynności prawnych (min. koszty i opłaty sądowe, wpisy sądowe, opłaty notarialne, wynagrodzenie biegłych); nadzór prawny nad egzekucją należności pieniężnych; prowadzenie rejestru spraw sądowych i opinii prawnych; prowadzenie akt podręcznych spraw sądowych i przechowywanie ich przez okres 10 lat od uprawomocnienia się orzeczeń; udzielanie na żądanie Zamawiającego ustnych lub pisemnych informacji na temat stanu spraw Zamawiającego, prowadzonych przez Wykonawcę oraz przewidywanych terminów wykonania przez Wykonawcę określonych czynności; współpraca z jednostkami organizacyjnymi Zamawiającego. W sprawach zleconych przez Zamawiającego Wykonawca może udzielić dalszych pełnomocnictw (substytucji) radcy prawnemu, aplikantowi radcowskiemu, adwokatowi, aplikantowi adwokackiemu lub doradcy podatkowemu. Doradztwo i obsługa prawna świadczone będą przez Wykonawcę zasadniczo drogą elektroniczną od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do udzielenia odpowiedzi na wniosek o opinię prawną w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od momentu wysłania wniosku przez pracownika Zamawiającego. Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga obecności radcy prawnego lub adwokata 2 razy w tygodniu, nie mniej niż 4 godziny dziennie w siedzibie Zamawiającego, niezależnie od obecności na sesjach Rady Miasta Marki. W sprawach nagłych i nieprzewidzianych Zamawiający wymaga od Wykonawcy dojazdu radcy prawnego lub adwokata do siedziby Zamawiającego, poza czasem określonym powyżej, bez zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Występowanie w imieniu gminy przed sądami i urzędami w granicach pełnomocnictwa nie zwalnia radcy prawnego/adwokata z obsługi prawnej gminy w wymiarze 8 godzin tygodniowo w siedzibie Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 25.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 9.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kancelaria Radcy Prawnego Krzysztofa Piotrowskiego, ul. Powstańców Wielkopolskich 6 lok.31, 06-400 Ciechanów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 260162,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 150507,72
Oferta z najniższą ceną: 150507,72 / Oferta z najwyższą ceną: 664200,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MAREK
- Wykonywanie analizy spalin z kominów palenisk domowych za pomocą bezzałogowego systemu latającego - drona w latach 2024-2026
- Wykonanie nasadzeń na terenie Gminy Miasto Marki, w tym zakup sadzonek drzew, ich nasadzenia, stabilizacji i oznakowania 174 sztuk drzew w 2024 roku
więcej: przetargi w Markach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój świetlicy środowiskowej jako placówki wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży w Gminie Łazy. Uruchomienie Punktu Konsultacyjnego Wsparcia dla rodziny - Gmina Łazy.
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
- modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.