eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustrzyki DolneRopboty drogowe związane z remontem nawierzchni dróg gminnych V zadań.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-07

Ustrzyki Dolne: Ropboty drogowe związane z remontem nawierzchni dróg gminnych V zadań.
Numer ogłoszenia: 3905 - 2010; data zamieszczenia: 07.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ustrzyki Dolne , ul. Mikołaja Kopernika 1, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, tel. 013 460-80-00, faks 013 460-80-16.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ropboty drogowe związane z remontem nawierzchni dróg gminnych V zadań..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr I Remont drogi gminnej publicznej nr ewid. 119 237 R w Równi ( k/OTL ) na długości 300 m na odcinku od km 0+434 - 0+734 Zakres robót obejmuje między innymi: 1. Wykonanie w-wy wiążącej nawierzchni grubości 3 cm z asfaltobetonu z mieszanki asfaltowo - grysowej Standard I jak dla ruchu KR 2 - 900,0 m2 2. Wykonanie w-wy ścieralnej nawierzchni grubości 4 cm z asfaltobetonu z mieszanki asfaltowo - grysowej Standard I jak dla ruchu KR 2 - 900,0 m2 3. Dosypanie poboczy grubości w-wy 10 cm z tłucznia sort. 25 -40 mm z uszczelnieniem klińcem kamiennym - 450,0 m2 4. Utwardzenie 7 szt zjazdów tłuczniem kamiennym grub. w-wy 10 cm po zagęszczeniu, - 84,0 m2 Zadanie Nr II Wykonanie remontu drogi gminnej w Ustjanowej Górnej koło CN na długości 97 mb - od km 0+160 - 0+257 Zakres robót obejmuje między innymi: 1. Wykonanie rowu lewostronnego na długości 60 mb od km 0+095 (przepust) do km 0+155 - 48,0 m3 2. Wykonaniu pod zjazdem w km 0+124 - strona lewa przepustu z rur zelb. fi 40 cm - 6,0 mb 3. Wzmocnieniu konstrukcji jezdni tłuczniowej na długości 97,0 mb tj od km 0+160 - 0+257 przez: - wykonanie podbudowy grubości w-wy 7 cm z tłucznia sort. z jednokrotnym utrwaleniem emulsją asfaltową, - 388,0 m2 - wykonanie warstwy wyrównawczej i ścieralnej nawierzchni grubości 7 cm ( 3cm + 4 cm) z asfaltobetonu, - 388,0 m2 - dosypanie obustronnych poboczy tłuczniem kamiennym - 134 m2 - Wykonanie nawierzchni zjazdów grubości w-wy 6 cm po zagęszczeniu, z asfaltobetonu - szt 12 - 207,0 m2 Zadanie Nr III Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej drogi gminnej Bandrów - Stebnik na długości 225 mb od km 0+401- 0+626 Zakres robót obejmuje między innymi: 1. Wykonanie warstwy profilowej wraz z wyrównaniem wyboi i nierówności w istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno - asfaltową grysową na gorąco - 45,0 t 2. Wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni grub. w-wy 4 cm po zagęszczeniu z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej grysowej na gorąco Standard I jak dla kategorii ruchu KR 3-6 - 900,0 m2 3. Wykonanie jak w poz.2, lecz warstwy ścieralnej nawierzchni grub. 4 cm - 900,0 m2 4. Dosypanie obustronnych poboczy w-wą grub. 10 cm, po zagęszczeniu z tłucznia sort. 25 - 40 mm wraz z uszczelnieniem klińcem kamiennym - 450,0 m2 Zadanie Nr IV Wykonanie remontu drogi gminnej w Hoszowie do osiedla za rzeką na długości 160m na odcinku od końca mostu tj. od km 0+146 do km 0+306 Zakres robót obejmuje między innymi: 1. Wykonanie górnej warstwy podbudowy grub. 10 cm z tłucznia sort. 25 - 40 mm, jednokrotnie utrwalonego emulsją asfaltową i grysami kamiennymi - 560,0 m2 2. Wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego o grub. w-wy 3 cm. Mieszanka mineralno - asfaltowa -grysowa standard I - jak dla kategorii ruchu KR 2 - 560,0 m2 3. Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego 0-12,8 mm o grub. w-wy 4 cm. Mieszanka mineralno - asfaltowa -grysowa standard I - jak dla kategorii ruchu KR 2 - 560,0 m2 4. Wykonanie nawierzchni zjazdów szt 4 przez wykonanie górnej warstwy podbudowy grub. 10 cm z tłucznia sort.25 - 40 mm jednokrotnie utrwalonego emulsją asfaltową i grysami kamiennymi - oraz warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego 0-12,8 mm o grub. w-wy 6 cm - 97,0 m2 5. Dosypanie obustronnych poboczy w-wą grubości 16 cm po zagęszczeniu, z tłucznia sort. 25-40 mm z uszczelnieniem klińcem kamiennym - 240,0 m2 Zadanie Nr V Wykonanie remontu drogi gminnej w ciągu ulicy Bieszczadzka k/Swatka na długości 130 mb - od km 0+000 - 0+130 Zakres robót obejmuje między innymi: 1. wyrównanie w jezdni tłuczniowej wybojów oraz wykonanie warstwy profilowej średniej grubości 3 cm z asfaltobetonu - 29,85 t 2. wykonanie w-wy ścieralnej nawierzchni grubości 5 cm z asfaltobetonu z mieszanki asfaltowo - grysowej Standard I jak dla kategorii ruchu KR 2 na długości 130 mb, na zasadniczej szerokości 3,00 m - 398,0 m2 3. wykonanie nawierzchni zjazdów ( 10 szt) grubości w-wy 6 cm po zagęszczeniu, z asfaltobetonu z mieszanki asfaltowo - grysowej standard I jak dla ruchu KR 2 - 86,0 m2 Szczegółowy zakres rzeczowy przedstawiony jest w opisie przedmiotu zamówienia - dokumentacja projektowa , przedmiary robót - zamieszczone w wersji elektronicznej - www.ustrzyki-dolne.pl.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają: - warunki art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Warunki techniczne : a) wykonawca dysponuje personelem posiadającym odpowiednie doświadczenie oraz udokumentowane kwalifikacje istotne dla robót o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem b) wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat tj. 2005 - 2009 (rozpoczął i zakończył ) co najmniej 2 zadania o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia Zdolność techniczna - wymagane dokumenty 1) Lista kluczowego personelu proponowanego do zatrudnienia przy realizacji zamówienia z uprawnieniami wymaganymi ustawą - Prawo budowlane oraz zaświadczeniami o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - uprawnienia kierownika budowy w branży drogowej 2) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3) Oświadczenie Wykonawcy o robotach jakie przewiduje zlecić do wykonania przez Podwykonawców - załącznik nr Ic, IIc, IIIc, IVc Vc . Ocena spełnienia ww. warunków przez wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych zgodnie z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na zasadzie spełnia /nie spełnia . Status prawny - wymagane dokumenty 1) Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o których mowa w punkcie 2) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca na siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu , o którym mowa w punkcie 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oprócz ww. dokumentów należy złożyć: 1) wypełnione formularze oferty, z wykorzystaniem wzorów- załączniki Nr I, II, III, IV, V, 2) kosztorysy ofertowe z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia - wg załączonych formularzy - załączniki Nr Ia, IIa, IIIa, IVa,Va 3) Dane wyjściowe do kosztorysowania tj. stawka robocizny, koszty pośrednie, zakupu i zysku - załączniki nr Ib, IIb, IIIb, IVb, Vb - tj. dla każdego zadania odrębnie , 4) Podpisane przez Wykonawcę załączone projekty umów - dla każdego zadania odrębnie ,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki techniczne : a) wykonawca dysponuje personelem posiadającym odpowiednie doświadczenie oraz udokumentowane kwalifikacje istotne dla robót o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem b) wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat tj. 2005 - 2009 (rozpoczął i zakończył ) co najmniej 2 zadania o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia Zdolność techniczna - wymagane dokumenty 1) Lista kluczowego personelu proponowanego do zatrudnienia przy realizacji zamówienia z uprawnieniami wymaganymi ustawą - Prawo budowlane oraz zaświadczeniami o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - uprawnienia kierownika budowy w branży drogowej 2) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3) Oświadczenie Wykonawcy o robotach jakie przewiduje zlecić do wykonania przez Podwykonawców - załącznik nr Ic, IIc, IIIc, IVc Vc . Ocena spełnienia ww. warunków przez wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych zgodnie z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na zasadzie spełnia /nie spełnia . Status prawny - wymagane dokumenty 1) Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o których mowa w punkcie 2) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca na siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu , o którym mowa w punkcie 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oprócz ww. dokumentów należy złożyć: 1) wypełnione formularze oferty, z wykorzystaniem wzorów- załączniki Nr I, II, III, IV, V, 2) kosztorysy ofertowe z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia - wg załączonych formularzy - załączniki Nr Ia, IIa, IIIa, IVa,Va 3) Dane wyjściowe do kosztorysowania tj. stawka robocizny, koszty pośrednie, zakupu i zysku - załączniki nr Ib, IIb, IIIb, IVb, Vb - tj. dla każdego zadania odrębnie , 4) Podpisane przez Wykonawcę załączone projekty umów - dla każdego zadania odrębnie ,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustrzyki-dolne.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ustrzykach Dolnych ul. Kopernika 1 pok. nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Ustrzykach Dolnych ul. Kopernika 1 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr I Remont drogi gminnej publicznej nr ewid. 119 237 R w Równi ( k/OTL ) na długości 300 m na odcinku od km 0+434 - 0+734.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie w-wy wiążącej nawierzchni grubości 3 cm z asfaltobetonu z mieszanki asfaltowo - grysowej Standard I jak dla ruchu KR 2 - 900,0 m2 2. Wykonanie w-wy ścieralnej nawierzchni grubości 4 cm z asfaltobetonu z mieszanki asfaltowo - grysowej Standard I jak dla ruchu KR 2 - 900,0 m2 3. Dosypanie poboczy grubości w-wy 10 cm z tłucznia sort. 25 -40 mm z uszczelnieniem klińcem kamiennym - 450,0 m2 4. Utwardzenie 7 szt zjazdów tłuczniem kamiennym grub. w-wy 10 cm po zagęszczeniu, - 84,0 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr II Wykonanie remontu drogi gminnej w Ustjanowej Górnej koło CN na długości 97 mb - od km 0+160 - 0+257.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje między innymi: 1. Wykonanie rowu lewostronnego na długości 60 mb od km 0+095 (przepust) do km 0+155 - 48,0 m3 2. Wykonaniu pod zjazdem w km 0+124 - strona lewa przepustu z rur zelb. fi 40 cm - 6,0 mb 3. Wzmocnieniu konstrukcji jezdni tłuczniowej na długości 97,0 mb tj od km 0+160 - 0+257 przez: - wykonanie podbudowy grubości w-wy 7 cm z tłucznia sort. z jednokrotnym utrwaleniem emulsją asfaltową, - 388,0 m2 - wykonanie warstwy wyrównawczej i ścieralnej nawierzchni grubości 7 cm ( 3cm + 4 cm) z asfaltobetonu, - 388,0 m2 - dosypanie obustronnych poboczy tłuczniem kamiennym - 134 m2 - Wykonanie nawierzchni zjazdów grubości w-wy 6 cm po zagęszczeniu, z asfaltobetonu - szt 12 - 207,0 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr III Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej drogi gminnej Bandrów - Stebnik na długości 225 mb od km 0+401- 0+626.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje między innymi: 1. Wykonanie warstwy profilowej wraz z wyrównaniem wyboi i nierówności w istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno - asfaltową grysową na gorąco - 45,0 t 2. Wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni grub. w-wy 4 cm po zagęszczeniu z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej grysowej na gorąco Standard I jak dla kategorii ruchu KR 3-6 - 900,0 m2 3. Wykonanie jak w poz.2, lecz warstwy ścieralnej nawierzchni grub. 4 cm - 900,0 m2 4. Dosypanie obustronnych poboczy w-wą grub. 10 cm, po zagęszczeniu z tłucznia sort. 25 - 40 mm wraz z uszczelnieniem klińcem kamiennym - 450,0 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr IV Wykonanie remontu drogi gminnej w Hoszowie do osiedla za rzeką na długości 160m na odcinku od końca mostu tj. od km 0+146 do km 0+306.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje między innymi: 1. Wykonanie górnej warstwy podbudowy grub. 10 cm z tłucznia sort. 25 - 40 mm, jednokrotnie utrwalonego emulsją asfaltową i grysami kamiennymi - 560,0 m2 2. Wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego o grub. w-wy 3 cm. Mieszanka mineralno - asfaltowa -grysowa standard I - jak dla kategorii ruchu KR 2 - 560,0 m2 3. Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego 0-12,8 mm o grub. w-wy 4 cm. Mieszanka mineralno - asfaltowa -grysowa standard I - jak dla kategorii ruchu KR 2 - 560,0 m2 4. Wykonanie nawierzchni zjazdów szt 4 przez wykonanie górnej warstwy podbudowy grub. 10 cm z tłucznia sort.25 - 40 mm jednokrotnie utrwalonego emulsją asfaltową i grysami kamiennymi - oraz warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego 0-12,8 mm o grub. w-wy 6 cm - 97,0 m2 5. Dosypanie obustronnych poboczy w-wą grubości 16 cm po zagęszczeniu, z tłucznia sort. 25-40 mm z uszczelnieniem klińcem kamiennym - 240,0 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr V Wykonanie remontu drogi gminnej w ciągu ulicy Bieszczadzka k/Swatka na długości 130 mb - od km 0+000 - 0+130.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje między innymi: 1. wyrównanie w jezdni tłuczniowej wybojów oraz wykonanie warstwy profilowej średniej grubości 3 cm z asfaltobetonu - 29,85 t 2. wykonanie w-wy ścieralnej nawierzchni grubości 5 cm z asfaltobetonu z mieszanki asfaltowo - grysowej Standard I jak dla kategorii ruchu KR 2 na długości 130 mb, na zasadniczej szerokości 3,00 m - 398,0 m2 3. wykonanie nawierzchni zjazdów ( 10 szt) grubości w-wy 6 cm po zagęszczeniu, z asfaltobetonu z mieszanki asfaltowo - grysowej standard I jak dla ruchu KR 2 - 86,0 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.