Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-27
Wejherowo: 06/2014/WR- Kompleksowa obsługa projekcji filmowych realizowanych w sali głównej, w sali kameralnej i sali konferencyjnej Filharmonii Kaszubskiej - Wejherowskiego Centrum Kultury w Wejherowie
Numer ogłoszenia: 390620 - 2014; data zamieszczenia: 27.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wejherowskie Centrum Kultury, ul. Jana III Sobieskiego 255, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 58 6722775, faks 58 6721559 , strona internetowa www.bip.wck.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 06/2014/WR- Kompleksowa obsługa projekcji filmowych realizowanych w sali głównej, w sali kameralnej i sali konferencyjnej Filharmonii Kaszubskiej - Wejherowskiego Centrum Kultury w Wejherowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa projekcji filmowych realizowanych w sali głównej, w sali kameralnej i sali konferencyjnej Filharmonii Kaszubskiej - Wejherowskiego Centrum Kultury w Wejherowie. 2. Szczegółowy zakres przedmiotowego zamówienia: nazwa, opis zadania wraz z ilością projekcji zawiera załącznik nr 4 do zaproszenia do negocjacji. Wykonawcy do przeprowadzenia projekcji filmowych, o których mowa w załączniku nr 4 do zaproszenia do negocjacji otrzymają od Zamawiającego sprzęt/urządzenia wymienione w załączniku nr 4 a do zaproszenia do negocjacji umożliwiające wykonanie zadań. 3. W ramach realizacji projekcji, o których mowa w pkt 1 Wykonawca zobowiązany jest również do wgrywania filmów i zwiastunów na serwer, dokonywania co 2 tygodnie zdjęć lampy projekcyjnej, opuszczania ekranu, i rozstawiania głośników zaekranowych, każdorazowo podnoszenia ekranu, terminowego demontażu sprzętu po zakończonym seansie, konserwacji sprzętu w szczególności projektora i kontroli żywotności lampy, systematycznego i prawidłowego prowadzenia dokumentacji projekcji w tym w szczególności, przygotowania oraz prowadzenia dzienników usterek i przeglądów (opis przebiegu usterki i przeglądu okresowego), a następnie comiesięczne przekazywanie tej dokumentacji w wersji papierowej wyznaczonemu pracownikowi Wejherowskiego Centrum Kultury, sporządzania miesięcznych Kart Czasu Pracy i przekazywanie ich do działu Kadr, przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. z 2004 r. Nr 100, poz. 1024), wspomagania bileterów podczas projekcji 2D i 3D, poprzez pomoc w prowadzeniu kontroli widza w trakcie opuszczania Sali po zakończeniu projekcji seansów 3D z okularami i reagowania na nieuprawnione wejścia na sale z projekcją jeśli takie zajście zauważą. 4. Projekcje będą realizowane w następujących salach: sala główna, sala kameralna, sala konferencyjna. 5. Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.13.00.00 - Usługi projekcji filmów .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie uzupełniających usług kompleksowej obsługi projekcji filmowych realizowanych w sali głównej, w sali kameralnej i sali konferencyjnej Filharmonii Kaszubskiej - Wejherowskiego Centrum Kultury w Wejherowie. Zamówienie uzupełniające jest następstwem wcześniej udzielonego zamówienia, gdyż Zamawiający w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego Nr sprawy 01/2014/UN, przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w w/w zakresie usług. Zakres prac będący przedmiotem zamówienia uzupełniającego obejmuje usługi wchodzące w zakres prac przewidzianych zamówieniem podstawowym. Ustawa stanowi, iż przedmiot zamówienia uzupełniającego na usługi powinien polegać na powtórzeniu zamówienia tego samego rodzaju, a zatem obejmować takie same zamówienia, jak zamówienie podstawowe, co w niniejszym przypadku zostało spełnione. Zamówienia uzupełniające jest udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, gdyż umowę w zakresie zamówienia podstawowego zawarto w dniu 27.02.2014 r. Ponadto zamówienie uzupełniające nie przekracza łącznie 50 procent wartości zamówienia podstawowego i jest udzielane temu samemu wykonawcy, na rzecz którego udzielono zamówienia podstawowego, tj.: Bartosz Zbigniew Grzenkowicz, ul. Derdowskiego 3/1, 84-100 Puck. Przedstawione powyżej okoliczności wyczerpują przesłanki do udzielenia zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej ręki, wynikające z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. Pomimo trwania terminu realizacji umowy nr 01/2014/UN z dnia 27.02.2014 r., który upływa w dniu 31.12.2014 r. na zadanie podstawowe, szacowany limit założonych projekcji filmowych określonych w przedmiocie umowy został zrealizowany w krótszym okresie niż początkowo planował Zamawiający, a zachodzi pilna potrzeba kontynuowania usługi polegającej na realizacji tego samego rodzaju zamówienia, co zamówienie podstawowe. Zamawiający zamierza powierzyć wykonanie powyższego zamówienia dotychczasowemu wykonawcy usług zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Bartosz Zbigniew Grzenkowicz, ul. Derdowskiego 3/1, 84-100 Puck, kraj/woj. pomorskie.
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- 1/24. ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WEJHEROWIE NA 2025 ROK Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Dokonywanie oględzin zwłok osób zmarłych, stwierdzanie zgonu i jego przyczyny oraz wystawiania karty zgonu na terenie powiatu wejherowskiego
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek na potrzeby Urzędu Miejskiego w Wejherowie w 2025 r. z opcją
- Świadczenie usług ochrony oraz dozoru osób i mienia wraz z konwojowaniem wartości pieniężnych dla potrzeb Wejherowskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych w roku 2025
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 2 W WEJHEROWIE NA 2025 ROK Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
więcej: przetargi w Wejherowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.