Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-10
Wielgomłyny: Usługi w zakresie szkolenia zawodowego dla uczestników projektu systemowego pn. POWROTY MY TEŻ JESZCZE POTRAFIMY
Numer ogłoszenia: 390680 - 2012; data zamieszczenia: 10.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 328700 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielgomłyny, ul. Rynek 1, 97-525 Wielgomłyny, woj. łódzkie, tel. 044 7871087, faks 044 7871082.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie szkolenia zawodowego dla uczestników projektu systemowego pn. POWROTY MY TEŻ JESZCZE POTRAFIMY.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Szkolenie zawodowe dla 11osób, dostosowane do indywidualnych predyspozycji uczestników projektu zgodnie z wytyczoną ścieżką z doradcą zawodowym. 2. Projektem pn. Powroty my też jeszcze potrafimy objętych będzie 11 osób. Uczestnikami projektu są osoby zamieszkałe na terenie Gminy Wielgomłyny, korzystające ze wsparcia Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wielgomłynach, które są bezrobotne lub nieaktywne zawodowo i jednocześnie są w wieku aktywności zawodowej. 3. W sytuacji gdy Wykonawca prowadził będzie szkolenia na terenie Gminy Wielgomłyny, w przypadku jeżeli nie będzie posiadał własnego lokalu sal dydaktycznych na terenie Gminy Wielgomłyny, zamawiający udostępni pomieszczenie salę konferencyjną Urzędu Gminy Wielgomłyny do przeprowadzenia zajęć. 4. Wykonawca winien zapewnić uczestnikom warunki w oparciu zasady BHP. Sale dydaktyczne powinny być wyposażone stosownie do potrzeb grupy słuchaczy, tj. w miejsca siedzące, ławki, stoliki, sprzęt audiowizualny, tablice szkolne lub magnetyczne. 5. Wykonawca na okres trwania zajęć wyposaży sale szkoleniowe w odpowiedni sprzęt i materiały niezbędne do prawidłowej pracy na zajęciach. 6. Wykonawca w ramach zajęć zapewni uczestnikom podczas każdego spotkania catering tj 2 herbaty i jedna kawa, śmietanka do kawy, cukier, cytryna do herbaty, 0,5 l zimnego napoju woda mineralna gazowana lub niegazowana ciastka lub inne słodycze dla każdego uczestnika spotkania w każdy dzień szkoleniowy. Dodatkowo podczas każdego spotkania zapewni dla każdego uczestnika catering w postaci ciepłego posiłku tj obiad w formie II dania + kompot. Odbiór posiłków potwierdzony zostanie przez każdego uczestnika podpisaniem stosownego oświadczenia. 7. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia materiały dydaktyczne i biurowe konieczne do przeprowadzenia zajęć podręcznik wydruk trwały, kartki trwałe złączone metodą bindowania, brulion w twardej oprawie A496 kartek, długopis, ołówek, kolorowy zakreślacz, teczka z rzepem A4. Odbiór materiałów dydaktycznych i biurowych potwierdzony zostanie przez każdego uczestnika podpisaniem stosownego oświadczenia. Jeden komplet materiałów opisanych wyżej wykonawca przekaże realizatorowi projektu. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. Okres ubezpieczenia obejmuje cały okres trwania szkolenia. Wykonawca dokona ubezpieczenia kursantów na podstawie imiennej listy sporządzonej przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawi zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia. W przypadku zorganizowania szkolenia poza terenem gminy, Wykonawca zapewnia transport dla uczestników szkolenia w obie strony. Część I szkolenie zawodowe z zakresu podstawy księgowości Celem szkolenia jest poznanie ogólnych zasad rachunkowości, prowadzenia przychodów i rozchodów, ewidencjonowania w księgach rachunkowych oraz nauka obsługi programów finansowo księgowych i płacowych. Szkoleniem objęta jest 4 osobowa grupa uczestników projektu przewidziane jest po 100 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych i praktycznych. Wymaga się aby powyższe zajęcia były prowadzone od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8:00 do 15:00. Szczegółowy harmonogram zajęć przedstawi wykonawca zamawiającemu do akceptacji najpóźniej w dniu podpisania umowy. Podczas szkolenia powinny być zrobione: 1) Lista obecności z każdego spotkania. 2) Opracowanie i przeprowadzenie ankiet z uczestnikami projektu na początku i końcu szkolenia. 3) Prowadzony będzie dziennik zajęć z każdego dnia szkolenia, który powinien zawierać: a) stronę tytułową czyli Dziennik zajęć ze szkolenia nt. zorganizowanego w ramach projektu pt. Powroty my też jeszcze potrafimy, przez kogo zostało przeprowadzone szkolenie firma, imię i nazwisko prowadzącego szkolenie, czas trwania szkolenia, miejsce przeprowadzenia szkolenia, realizator projektu. b) listę uczestników szkolenia, c) każdy dzień szkolenia w układzie tabelarycznym Data Temat główny zajęć Tematy szczegółowe zajęć Liczba godzin Szkolenie zakończone zostanie egzaminem. Uczestnicy szkolenia otrzymają certyfikat o ukończeniu szkolenia. Wszystkie dokumenty mają być zaopatrzone w logotypy, które należy ustalić z realizatorem projektu zamawiającym. Część II szkolenie zawodowe z zakresu obsługi wózków widłowych. Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności w zakresie manewrowania i obsługi technicznej wózka jezdniowego, w tym w zakresie bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach jezdniowych wyposażonych w te urządzenia. Wykonawca winien posiadać program nauczania dla kierowców wózków jezdniowych z napędem silnikowym, zatwierdzony przez jednostkę organizacyjną wyznaczoną przez ministra właściwego do spraw gospodarki zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym Dz. U. Nr 70, poz. 650 z późn. zm. Szkoleniem objęte są 3 osoby. Dla każdego uczestnika projektu przewidziane jest po 100 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych i praktycznych. Wymaga się aby powyższe zajęcia były prowadzone od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8:00 do 15:00. Szczegółowy harmonogram zajęć przedstawi wykonawca zamawiającemu do akceptacji najpóźniej w dniu podpisania umowy. Podczas szkolenia powinny być zrobione 1) Lista obecności z każdego spotkania. 2) Opracowanie i przeprowadzenie ankiet z uczestnikami projektu na początku i końcu szkolenia. 3) Prowadzony będzie dziennik zajęć z każdego dnia szkolenia, który powinien zawierać a) stronę tytułową czyli Dziennik zajęć ze szkolenia nt. zorganizowanego w ramach projektu pt. Powroty my też jeszcze potrafimy, przez kogo zostało przeprowadzone szkolenie firma, imię i nazwisko prowadzącego szkolenie, czas trwania szkolenia, miejsce przeprowadzenia szkolenia, realizator projektu. b) listę uczestników szkolenia, c) każdy dzień szkolenia w układzie tabelarycznym Data Temat główny zajęć Tematy szczegółowe zajęć Liczba godzin Szkolenie zakończone zostanie egzaminem wg aktualnie obowiązujących przepisów prawa. Wszystkie dokumenty mają być zaopatrzone w logotypy, które należy ustalić z realizatorem projektu zamawiającym. Część III szkolenie zawodowe z zakresu bukieciarstwa i florystyki Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników projektu praktycznych umiejętności w zakresie bukieciarstwa i florystyki. Szkoleniem objęte są 2 osoby. Dla każdego uczestnika projektu przewidziane jest po 100 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych i praktycznych. Wymaga się aby powyższe zajęcia były prowadzone od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8:00 do 15:00. Szczegółowy harmonogram zajęć przedstawi wykonawca zamawiającemu do akceptacji najpóźniej w dniu podpisania umowy. Podczas szkolenia powinny być zrobione 1) Lista obecności z każdego spotkania. 2) Opracowanie i przeprowadzenie ankiet z uczestnikami projektu na początku i końcu szkolenia. 3) Prowadzony będzie dziennik zajęć z każdego dnia szkolenia, który powinien zawierać: a) stronę tytułową czyli Dziennik zajęć ze szkolenia nt. zorganizowanego w ramach projektu pt. Powroty my też jeszcze potrafimy, przez kogo zostało przeprowadzone szkolenie firma, imię i nazwisko prowadzącego szkolenie, czas trwania szkolenia, miejsce przeprowadzenia szkolenia, realizator projektu. b) listę uczestników szkolenia, c) każdy dzień szkolenia w układzie tabelarycznym Data Temat główny zajęć Tematy szczegółowe zajęć Liczba godzin Szkolenie zakończone zostanie egzaminem. Uczestnicy szkolenia otrzymają certyfikat o ukończeniu szkolenia. Wszystkie dokumenty mają być zaopatrzone w logotypy, które należy ustalić z realizatorem projektu zamawiającym. Część IV szkolenie zawodowe z zakresu obsługi kasy fiskalnej Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z budową i funkcjonowaniem kas fiskalnych spotykanymi na rynku pracy. Obsługa urządzeń fiskalnych jest podstawową czynnością wykonywaną przez każdego sprzedawcę. Szkoleniem objęte są 2 osoby. Dla każdego uczestnika projektu przewidziane jest po 100 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych i praktycznych. Wymaga się aby powyższe zajęcia były prowadzone od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8:00 do 15:00. Szczegółowy harmonogram zajęć przedstawi wykonawca zamawiającemu do akceptacji najpóźniej w dniu podpisania umowy. Podczas szkolenia powinny być zrobione: 1) Lista obecności z każdego spotkania. 2) Opracowanie i przeprowadzenie ankiet z uczestnikami projektu na początku i końcu szkolenia. 3) Prowadzony będzie dziennik zajęć z każdego dnia szkolenia, który powinien zawierać: a) stronę tytułową czyli Dziennik zajęć ze szkolenia nt. zorganizowanego w ramach projektu pt. Powroty my też jeszcze potrafimy, przez kogo zostało przeprowadzone szkolenie firma, imię i nazwisko prowadzącego szkolenie, czas trwania szkolenia, miejsce przeprowadzenia szkolenia, realizator projektu. b) listę uczestników szkolenia, c) każdy dzień szkolenia w układzie tabelarycznym Data Temat główny zajęć Tematy szczegółowe zajęć Liczba godzin Szkolenie zakończone zostanie egzaminem. Uczestnicy szkolenia otrzymają certyfikat o ukończeniu szkolenia. Wszystkie dokumenty mają być zaopatrzone w logotypy, które należy ustalić z realizatorem projektu zamawiającym..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy pn. POWROTY MY TEŻ JESZCZE POTRAFIMY realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Podstawy księgowości
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma PRINCIPIS Spólka z o.o., ul. Mokra 34B, 05-870 Błonie, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5975,00
Oferta z najniższą ceną: 5975,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6797,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Obsługa wózków widłowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Łukasz Stępień Ośrodek Szkolenia "LUKAS"
jakie przetargi wygrała firma
Łukasz Stępień Ośrodek Szkolenia "LUKAS"
- Ośrodek Szkolenia Kierowców LUKAS, ul. Piotrkowska 7, 97-510 Ręczno, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9800,00
Oferta z najniższą ceną: 9800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Obsługa kasy fiskalnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma PRINCIPIS Spółka z o.o., ul. Mokra 34B, 05-870 Błonie, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5575,00
Oferta z najniższą ceną: 5575,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12000,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KURS GASTRONOMICZNY
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Spawanie metodą MAG 136" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim.
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie: "Operator koparko -ładowarki kl.III"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu "Kierunek - Moja przyszłość", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
- Kurs Carvingu dla 6 uczestników w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Strzelcach Krajeńskich.
- PRACOWNIK RECEPCJI Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.