Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-22
Wałbrzych: Dostawy narzędzi chirurgicznych.
Numer ogłoszenia: 390772 - 2011; data zamieszczenia: 22.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego , ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6489742, faks 074 6489746.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdrowie.walbrzych.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zdrowie.walbrzych.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy narzędzi chirurgicznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba pakietów - 12 Pakiet nr 1 : Narzędzia do pracowni stymulatorów Pakiet nr 2 : Narzędzia dla potrzeb Oddziału Laryngologicznego Pakiet nr 3 : Szczypce anatomiczne Pakiet nr 4 : Nożyczki opatrunkowe Pakiet nr 5 : Językotrzymacz Pakiet nr 6 : Kleszczyki moczowodowe Pakiet nr 7 : Narzędzia laryngologiczne Pakiet nr 8 : Narzędzia stomatologiczne Pakiet nr 9 : Narzędzia do pracowni hemodynamicznej Pakiet nr 10 : Narzędzia dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Pakiet nr 11 : Narzędzia dla Bloku Operacyjnego Pakiet nr 12 : Narzędzia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: dla pakietu nr 1 : 40,00 zł., dla pakietu nr 2 : 487,56 zł., dla pakietu nr 3 : 3,00 zł., dla pakietu nr 4 : 4,80 zł., dla pakietu nr 5 : 4,80 zł., dla pakietu nr 6 : 49,46 zł., dla pakietu nr 7 : 221,46 zł., dla pakietu nr 8: 272,28 zł., dla pakietu nr 9 : 160,00 zł., dla pakietu nr 10: 47,20 zł., dla pakietu nr 11: 500,00 zł. dla pakietu nr 12 : 358,00 zł. DATĄ UZNANIA WPŁATY BĘDZIE DATA WPŁYWU NA KONTO ZAMAWIAJĄCEGO. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Konto bankowe: Kredyt Bank S.A. o/Wałbrzych 36 1500 1764 1217 6005 2413 0000. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Gwarancja ubezpieczeniowa lub gwarancja bankowa złożona, jako zabezpieczenie wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą. Informacje dodatkowe: 1) wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego, 2) w przypadku wnoszenia wadium w innej formie, kopię dokumentu należy dołączyć do oferty, a oryginał złożyć w siedzibie Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, budynek C, pok. 32 - 37, 3) wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ust.1-4 Pzp, 4) Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 5) Wadium wniesione na podstawie art. 45 ust. 6 ustawy pzp w innej formie niż pieniądzu, winno zawierać, niebudzące wątpliwości interpretacyjnych zapisy dotyczące wypłaty i zatrzymania wadium przez Zamawiającego. W szczególności dotyczy to przesłanek zawartych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, poprzez wyszczególnienie w zapisach wszystkich przypadków umożliwiających zatrzymanie Zamawiającemu wadium i jego bezwarunkowej wypłaty, po spełnieniu któregokolwiek z warunków określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu na terenie RP zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych, tj. deklaracji zgodności. Opis, fotografie przedmiotu zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdrowie.walbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zdrowie.walbrzych.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Oferty można składać w siedzibie Zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Narzędzia do pracowni stymulatorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nożyczki proste - 2 szt. 2. Proste nożyczki naczyniowe -2 szt. 3. Zakrzywione nożyczki naczyniowe - 2 szt. 4. Pęseta anatomiczna dł. 12-15 cm - 4 szt. 5. Hak - 2 szt. 6. Imadło - 4 szt. 7. Dysektor - 2 szt. 8. Dysektor duży - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Narzędzia dla potrzeb Oddziału Laryngologicznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Młotek Hajek - 2 szt. 2. Odgryzacz Weil-Blakesley - 8 szt. 3. Nożyczki preparacyjne - 2 szt. 4. Nożyczki Metzenbaum - 2 szt. 5. Imadło Baby-Crile-Wood - 3 szt. 6. Imadło Debakey - 6 szt. 7. Nożyczki Toennis-Adson preparacyjne - 6 szt. 8. Trzonek do skalpela nr. 3 - 6 szt. 9. Kleszcze Mikulicz - 4 szt. 10. Drut do pętli migdałkowych - 3 szt. 11. Mlgdałkotrzymacz Abracham - 3 szt. 12. Dłuto Killian - 3 szt. 13. Dłuto nosowe St. Clair-Thompson - 2 szt. 14. Raspator Gorney - 1 szt. 15. Dłuto Walter - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szczypce anatomiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczypce anatomiczne proste - 3 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Nożyczki opatrunkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nożyczki opatrunkowe - 4 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Językotrzymacz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Językotrzymacz - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kleszczyki moczowodowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kleszczyki moczowodowe do URS - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Narzędzia laryngologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wziernik uszny Hartmann - 10 szt. 2. Kleszczyki uszne Mikro - 1 szt. 3. Łyżka Lempert - 1 szt. 4. Wziernik nosowy Hartmann-Halle - 1 szt. 5. Wziernik nosowy Martin - 2 szt. 6. Polipotom nosowy Krauze - 1 szt. 7. Podważka do przegrody nosowej Freer - 2 szt. 8. Szpatułka do uciskania języka - 10 szt. 9. Lusterko krtaniowe z rękojeścią - 5 szt. 10. Nożyczki utwardz. do chirurgii szczękowej Tessier - 2 szt. 11. Nożyczki do ligatury Spencer - 3 szt. 12. Igła Tuohy - 5 szt. 13. Pęseta anatomiczna - 5 szt. 14. Kleszczyki uszne Mikro - 1 szt. 15. Ssak Poppen - 3 szt. 16. Ssak Luer - 2 szt. 17. Ssak Wullstein - 2 szt. 18. Nożyczki preparacyjne do chirurgii plastycznej podniebienia Salyer - 2 szt. 19. Nóż Rosen-Buck 2 szt. 20. Podważka kostna Williger - 1 szt. 21. Pulweryzator - 1 szt. 22. Kaniula ssąca - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Narzędzia stomatologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Lusterko ustne - 40 szt. 2. Uchwyt lusterka ustnego - 20 szt. 3. Szczypczyki London - 10 szt. 4. Nożyczki utwardz. do podwiązywań-ligatury Goldmann-Fox - 10 szt. 5. Kaniula żylna - 10 szt. 6. Skaler, okrągła rękojeść - 22 szt. 7. Nóż utwardz. do drutu - 6 szt. 8. Sonda oczna dwustronna Bowman - 8 szt. 9. Strzykawka z aspiracją / karpula - 6 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Narzędzia do pracowni hemodynamicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nożyczki proste - 5 szt. 2. Proste nożyczki naczyniowe - 2 szt. 3. Pęseta anatomiczna - 5 szt. 4. Nożyczki proste tkankowe - 4 szt. 5. Hak automatyczny prosty 4 zębny tępy - 4 szt. 6. Imadło - 15 szt. 7. Dysektor mały - 10 szt. 8. Dysektor duży - 5 szt. 9. Pean - 10 szt. 10. Hak ręczny 4- zębny tępy - 4 szt. 11. Pęseta anatomiczna - 5 szt. 12. Rękojeść do skalpela nr 23 - 4 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Narzędzia dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nożyczki chirurgiczne - 5 szt. 2. Igłotrzymacze typu HEGAR - 14 szt. 3. Kleszczyki naczyniowe typu Pean - 20 szt. 4. Szczęko rozwieracze Roser-König pediatryczne - 2 szt. 5. Kleszczyki Magilla dla dorosłych - 8 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Narzędzia dla Bloku Operacyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dłuto osteotom lambotte - 1 szt. 2. Dłuto osteotom lexer - 2 szt. 3. Łyżki długie volkmann o kształcie oliwki - 2 szt. 4. Młotek - 1 szt. 5. Razpator (skrobaczki) lambotte - 2 szt. 6. Podważka hohmann - aldinger - 4 szt. 7. Kostotrzymacz langenbeck - 1 szt. 8. Luer leksell - 1 szt. 9. Trzonki do noży - długie - 2 szt. 10. Trzonki do noży - krótkie - 2 szt. 11. Kulociąg Brown - 3 szt. 12. Nożyczki metznbaum - dł. mięśniowe - 12 szt. 13. Nożyczki metznbaum - krótkie mięśniowe - 12 szt. 14. Pęseta wązka anatomiczna - 3 szt. 15. Pęseta chirurgiczna - 12 szt. 16. Trzonek do noży nr 4 - 4 szt. 17. Trzonek do noży nr 3 - 3 szt. 18. Kleszczyki disektor rumel - 1 szt. 19. Kleszczyki mikulicz - 25 szt. 20. Kleszczyki halsted-mosguito - prosty - 25 szt. 21. Kleszczyki halsted-mosguito - odgięty - 25 szt. 22. Kleszczyki ochsner - kocher - 5 szt. 23. Imadła - 24 szt. 24. Haki ostre kochera- 10 szt. 25. Haki farabeufa typ Roux - 2 szt. 26. Haki grabie Israel - 2 szt. 27. Haki grabie körte - 2 szt. 28. Haki Lang - 4 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Narzędzia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kleszcze baby Mixter - 15 szt. 2. Kleszcze Halstead Mosquito - 6 szt. 3. Haki Farabeuf - 6 szt. 4. Hak Richardso Kelly - 9 szt. 5. Nożyczki Metzenbaum - 3 szt. 6. Nożyczki Super Cut Metzenbaum Fino - 3 szt. 7. Imadło Crile Murray - 3 szt. 8. Imadło Crile Wood - 6 szt. 9. Kleszcze Baby Adson - 9 szt. 10. Kleszcze Adson - 3 szt. 11. Kleszcze Rochester Pean - 6 szt. 12. Kleszcze Noto - 3 szt. 13. Kleszcze Tuffier - 6 szt. 14. Spinaki do serwet Backhaus - 30 szt. 15. Pęsety chirurgiczne Standard - 12 szt. 16. Pęseta wąska anatomiczna - 6 szt. 17. Pęseta Brophy - 3 szt. 18. Pęseta zagięta anatomiczna - 3 szt. 19. Trzonek nr 4 - 3 szt. 20. Trzonek nr 3 - 3 szt. 21. Kleszcze jelitowe Mikulicz - 12 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Utrzymanie zieleni wysokiej na terenach stanowiących własność Gminy Wałbrzych - zadanie I (II)
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości terenu przy siedzibie Zamawiającego oraz sprzątania pomieszczeń biurowych wraz z dostawą środków czystości w siedzibie DWUP , z podziałem na 2 części.
- "Świadczenie usługi fizycznej ochrony mienia Powiatowego Urzędu Pracy w Wałbrzychu przy ul. Ogrodowej 5B "
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich stropu drewnianego w salonie włoskim w Zamku Książ w Wałbrzychu
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich żyrandoli w Sali Maksymiliana Zamku Książ
- Dostawa ręczników papierowych, dozowników do ręczników w roli, mydła w piance
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.