eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GoleniówDostawa strzykawek, kaniul, sprzętu jednorazowego użytku do zabiegów chirurgicznych, przyrządów do anestezji i resuscytacji i drenów zawartego w 5 pakietach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-10

Goleniów: Dostawa strzykawek, kaniul, sprzętu jednorazowego użytku do zabiegów chirurgicznych, przyrządów do anestezji i resuscytacji i drenów zawartego w 5 pakietach
Numer ogłoszenia: 390786 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Powiatowy , ul. Nowogardzka 2, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4072403, faks 091 091 4182003.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-goleniow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa strzykawek, kaniul, sprzętu jednorazowego użytku do zabiegów chirurgicznych, przyrządów do anestezji i resuscytacji i drenów zawartego w 5 pakietach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa strzykawek, kaniul, sprzętu jednorazowego użytku do zabiegów chirurgicznych, przyrządów do anestezji i resuscytacji i drenów zawartego w 5 pakietach zwanego dalej Przedmiotem Dostawy ilość i asortyment określa załącznik nr 1 do siwz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.12.20 - Kaniula 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych 33.14.16.40 - Dreny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział dostawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 i art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami) - ocena oświadczeń i innych dokumentów złożonych przez oferenta..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Koncesję, zezwolenie lub licencję (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym). 3. Certyfikat CE i katalogi produktów dla potwierdzenia parametrów na asortyment z każdego pakietu z podaniem numeru pakietu i pozycji. 4. Opublikowane badania kliniczne potwierdzające biokompatybilność materiału (dot. Pakietu nr 2 poz. 1) 1. Oświadczenie o spełnieniu wymogów zgodnie z art. 22 i 24 ustawy PZP (zał. Nr 3 do siwz). 5. Oświadczenie o akceptacji postanowień siwz bez zastrzeżeń. 6. Oświadczenie o akceptacji warunków wzoru umowy stanowiącego zał. nr 4 do siwz bez zastrzeżeń. 7. Oświadczenie, że składający ofertę pozostaje nią związany nie krócej niż 30 dni od dnia otwarcia ofert 8. Oświadczenie, iż oferowane produkty spełniają wszelkie wymogi określone w ustawie prawo farmaceutyczne, ustawie o wyrobach medycznych, przepisach wprowadzających w/w ustawy oraz w przepisach wykonawczych 9. Oświadczenie, że dostarczone próbki są bezpłatne..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-goleniow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Powiatowy w Goleniowie ul. Nowogardzka 2 72-100 Goleniów, tel. 91 46 64 301, faks 91 46 64 315, e-mail: sekretariat@szpital-goleniow.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat - Samodzielny Publiczny Szpital Powiatowy w Goleniowie ul. Nowogardzka 2 72-100 Goleniów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1 strzykawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2 kaniula.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 Przyrządy do anestezji i resuscytacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 8 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 Sprzęt jednorazowego użytku do zabiegów chirurgicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 12 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet nr 5 Dreny (sterylne).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.