eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻagańPełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu polegającego na dokończeniu inwestycji pn. Modernizacja stacji uzdatniania wody w Żaganiu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-13

Żagań: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu polegającego na dokończeniu inwestycji pn. Modernizacja stacji uzdatniania wody w Żaganiu
Numer ogłoszenia: 39079 - 2016; data zamieszczenia: 13.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Żagańskie Wodociągi i Kanalizacje spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Chrobrego 44, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 368 18 40, faks 68 377 39 75.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego (sektorowiec).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu polegającego na dokończeniu inwestycji pn. Modernizacja stacji uzdatniania wody w Żaganiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji kontraktu Nr 5 Modernizacja stacji uzdatniania wody w Żaganiu. Usługi pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu to usługi związane z zarządzaniem kontraktami w ramach realizacji Projektu (wymieniony powyżej), a także obejmujące przygotowanie, organizację, nadzór, koordynację i zakończenie całego procesu inwestycyjnego związanego z realizacją Projektu. W szczególności polegają na wykonywaniu obowiązków Inżyniera, wykonywanie obowiązków Inżynier Kontraktu nadzoru inwestorskiego i koordynowanie czynności Inżynier Kontraktu nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności ustawy Prawo budowlane, sporządzanie raportów oraz rozliczenia finansowe kontraktu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy 71.63.10.00 - Usługi nadzoru technicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie aglomeracji Żagań Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SAFEGE S.A.S. Nanterre (S.A. uproszczona) Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie, Al.Jerozolimskich 132, 02-305 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55143,36

  • Oferta z najniższą ceną: 55143,36 / Oferta z najwyższą ceną: 55143,36

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie prawne: udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie faktyczne: usługi objęte niniejszym zamówieniem mają pełne odzwierciedlenie w zakresie usług objętych zamówieniem podstawowym, co potwierdza protokół negocjacji oraz wzór umowy przekazany wykonawcy zaproszonemu do negocjacji. W dniu 16 lutego 2016 roku Zamawiający podpisał umowę na realizację zamówienia publicznego polegającego na dokończeniu inwestycji pn. Modernizacja stacji uzdatniania wody w Żaganiu. W myśl wymogów UE z ramienia Zamawiającego (Inwestora) przewidziany jest nadzór nad prowadzoną inwestycją poprzez pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu. Inżynier Kontraktu to zespół ekspertów, który działając w imieniu Inwestora sprawuje nadzór Inwestorski, jednocześnie czuwając, by zawarty pomiędzy Inwestorem a Wykonawcą Kontrakt był wykonany zgodnie z wymaganiami. Omówienie okoliczności, które muszą zostać spełnione łącznie w celu udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie z wolnej ręki: 1) zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego - TAK, 2) wartość zamówienia podstawowego została określona z uwzględnieniem wartości zamówień uzupełniających - w przedmiotowej umowie wartość zamówień uzupełniających przyjęto na poziomie 30% wartości zamówienia podstawowego co daje kwotę - 60000zł, 3) możliwość udzielenia zamówień uzupełniających była przewidziana i wskazana w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym - TAK, 4) nie minęło więcej niż 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego - data udzielenia zamówienia podstawowego 29.08.2014r., 5) wykonanie zamówienia uzupełniającego powierza się wykonawcy zamówienia podstawowego - TAK, 6) wartość zamówień uzupełniających nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego dla usług - w przedmiotowym kontrakcie przyjęto wartość zamówień uzupełniających na poziomie 30% wartości zamówienia podstawowego. 7) przedmiot zamówienia uzupełniającego polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień - powtórzenie takiej samej usługi - zgodnej z zamówieniem podstawowym.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.