eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KozieniceBudowa ulicy Prostej w miejscowości Aleksandrówka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-01

Kozienice: Budowa ulicy Prostej w miejscowości Aleksandrówka
Numer ogłoszenia: 390830 - 2010; data zamieszczenia: 01.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 286597 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kozienice, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6117100, faks 048 6142048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Prostej w miejscowości Aleksandrówka.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Prostej w miejscowości Aleksandrówka gm. Kozienice na odcinku od km 0+000 do km 0+ 737,83 wraz z przebudową i budową infrastruktury technicznej. Zadanie będzie realizowane w oparciu o projekt budowy ulicy Prostej w m. Aleksandrówka i projekt budowy linii oświetleniowej ulicy Prostej, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z uwzględnieniem wymagań określonych w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz z zachowaniem warunków określonych w siwz. Zakres robót: 1. Roboty drogowe: 1.1. Roboty przygotowawcze - pomiarowe, rozbiórkowe, ziemne w tym: wymiana gruntu poprzez usunięcie warstwy gleby z dmieszką próchnicy i zastąpienie jej gruntem dowiezionym na budowę, wykopy, formowanie i zagęszczanie nasypów, formowanie i zagęszczanie poboczy, profilowanie i zagęszczanie podłoża. 1.1. Ścinanie i karczowanie drzew i krzewów kolidujących z budowa ulicy, wywóz i utylizacja karpiny i gałęzi na koszt wykonawcy, czyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu. 1.2. Budowa nawierzchni jezdni z asfaltobetonu na podbudowie z kruszywa łamanego - szerokość jezdni 5,0m. Konstrukcja nawierzchni: - warstwa ścieralna z asfaltobetonu gr 5 cm, - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego gr 9 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego gr 15 cm, - warstwa odcinająca z piasku o gr. 20 cm, - wymiana gruntu gr. 20-50cm. Uwaga: warstwę podbudowy zasadniczej oraz warstwę ścieralną należy zaprojektować i wykonać wg wymagań dla kategorii ruchu KR3. 1.3. Budowa zjazdów indywidualnych i na drogi gruntowe o nawierzchni tłuczniowej gr. 20 cm. 1.4. Budowa poboczy 2x0,75m gr. 10cm. Uwaga: pobocza należy wykonać z mieszanki kruszyw. 1.5. Regulacja wysokościowa chodnika z kostki brukowej w pasie drogi powiatowej. 1.6. Przebudowa przepustów na rowach melioracyjnych, udrożnienie i czyszczenie rowów melioracyjnych z wyprofilowaniem skarp. 1.7. Regulacja wysokościowa urządzeń podziemnych do projektowanych rzędnych. Montaż pierścieni odciążających i włazów typu ciężkiego na istniejących studniach kanalizacyjnych. Płyty nastudzienne oraz pierścienie odciążające należty dobrać do średnicy studni. 1.8. Organizacja ruchu: - tymczasowa na czas prowadzenia robót - opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem wymaganych zezwoleń, w tym zajęcie pasa drogowego oraz zgodne z przepisami oznakowanie ich na czas prowadzenia robót. Wykonawca nie ponosi kosztów z tytułu zajęcia pasa drogowego w związku z realizacją zamówienia, - stała - oznakowanie pionowe zgodne z projektem docelowej organizacji ruchu. Znaki należy wykonać z blachy ocynkowanej oklejanej folią II generacji i umocować w gruncie w sposób trwały na słupkach stalowych z rur o śr. 70 mm pomalowanych na kolor szary. 2. Roboty elektroenergetyczne: 2.1. Odcinek Królewska - Kwiatowa - demontaż i montaż słupów oświetleniowych, demontaż i montaż kabli, demontaż i montaż wysięgników i opraw oświetleniowych, montaż przewodów i osprzętu. 2.2. Odcinek Kwiatowa - Familijna - budowa nowego odcinka linii oświetleniowej napowietrznej: montaż i stawianie słupów, montaż wysięgników i opraw oświetleniowych, montaż konstrukcji stalowych, przewodów i osprzętu. 2.3. Odcinek Familijna-stacja trafo - wymiana opraw oświetleniowych wraz z wysięgnikami na istniejących słupach, montaż osprzętu 2.4. Odcinek stacja trafo - Serdeczna - budowa nowego odcinka linii oświetleniowej napowietrznej: montaż i stawianie słupów, montaż wysięgników i opraw sodowych, montaż przewodów, układanie kabli, montaż przewodów i osprzętu. 2.5. Badania i pomiary instalacji. Odcinki linii napowietrznej zaprojektowano przewodami AsXSn 2x25mm2. Do oświetlenia drogi przewidziano oprawy sodowe o mocy 100W w II klasie odporności w obudowie z termoutwardzalnego tworzywa sztucznego, dwukomorowe, mocowane na wysięgniku jednoramiennym. 3. Roboty uzupełniające: 3.1. Wszelkie roboty porządkowe. 3.2. Wytyczenie i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza obiektu. 3.3. Montaż rur osłonowych na istniejące przyłącza i linie kablowe. 3.4. Montaż sączków węchowych na istniejącej sieci gazowej w miejscach włączenia przyłączy i innych odgałęzień z wyprowadzeniem poza krawędź jezdni. 3.5. Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki na koszt wykonawcy. 3.6. Przywrócenie gruntów zajętych w czasie realizacji inwestycji do stanu pierwotnego sprzed ich zajęcia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRANSMAR Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Marek Sasin, ul. Placowa 38 m 1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1387136,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 664712,46

  • Oferta z najniższą ceną: 664712,46 / Oferta z najwyższą ceną: 902281,38

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.