Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-10
Zawiercie: Wywóz odpadów komunalnych -stałych i płynnych ze szkół i placówek oświatowo-wychowawczych dla których organem prowadzącym jest Powiat Zawierciański oraz Gospodarstwa Pomocniczego - Ośrodek Szkoleniowo -Wypoczynkowy przy ZOEASiPOW w Zawierciu, z siedzibą w Jeziorowicach w 2010 roku
Numer ogłoszenia: 390870 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu , ul. Macieja Rataja 29a, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710254.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów komunalnych -stałych i płynnych ze szkół i placówek oświatowo-wychowawczych dla których organem prowadzącym jest Powiat Zawierciański oraz Gospodarstwa Pomocniczego - Ośrodek Szkoleniowo -Wypoczynkowy przy ZOEASiPOW w Zawierciu, z siedzibą w Jeziorowicach w 2010 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz odpadów komunalnych -stałych i płynnych ze szkół i placówek oświatowo-wychowawczych dla których organem prowadzącym jest Powiat Zawierciański oraz Gospodarstwa Pomocniczego - Ośrodek Szkoleniowo -Wypoczynkowy przy ZOEASiPOW w Zawierciu, z siedzibą w Jeziorowicach w 2010 roku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełnić warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP. 1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności 2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3.Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełniania warunków dokonywana będzie na podstawie dołączonych przez wykonawcę do oferty dokumentów i zaświadczeń (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) w systemie spełnia nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Zgodnie z art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1. lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający wzywa także (zgodnie z art. 26 ust. 4 Pzp), w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust 1 pkt. 1-3 - Wykonawca składa oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności składa: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę ), dotyczy każdej części zamówienia b)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę), dotyczy każdej części zamówienia c)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę), dotyczy każdej części zamówienia 2. W celu potwierdzenia, spełniania warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć a)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wg Zał. Nr 4 oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; za spełnienie warunku uważać się będzie wykazanie minimum jednej usługi w okresie 1 roku o charakterze porównywalnym do przedmiotu zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą oni spełnić łącznie. 3.W celu potwierdzenia, spełniania warunku nie podlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: a)wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 24 ust 1 i 2) zgodnie z załącznikiem nr 3a do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoeas.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Ekonomiczno Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo -Wychowawczych w Zawierciu, 42-400 Zawiercie, ul. Rataja 29a. pokój nr 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Zespół Obsługi Ekonomiczno Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo -Wychowawczych w Zawierciu, 42-400 Zawiercie, ul. Rataja 29a. pokój nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wywóz odpadów komunalnych - stałych i płynnych ze szkół i placówek oświatowo-wychowawczych z terenu miasta Zawiercia oraz Łaz w 2010 roku..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz odpadów komunalnych - stałych i płynnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.40.00.00-1, 90.50.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wywóz odpadów komunalnych -stałych i płynnych ze szkół i placówek oświatowo-wychowawczych z terenu Powiatu Zawierciańskiego w 2010 roku..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz odpadów komunalnych -stałych i płynnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.40.00.00-1, 90.50.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wywóz odpadów komunalnych -stałych i płynnych z Gospodarstwa Pomocniczego -w Jeziorowicach w 2010 roku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz odpadów komunalnych -stałych i płynnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.40.00.00-1, 90.50.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Dostawa prawa do licencji upoważniającej użytkowanie oprogramowania do planowania przedoperacyjnego dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu
- "Sukcesywna dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów"
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w II kwartale 2025 r. - 3 części
- "Świadczenie specjalist. usług opiekuńczych dla osób z zaburz. psych. w tym dla osób z autyzmem oraz osób z niepełnospr. intelekt. , realiz. w miejscu ich zam. na rzecz podopiecznych MOPS w Z-ciu".
- Dostawa paliwa do urządzeń oraz pojazdów służbowych dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawirerciu
- Dostawa cieplarki laboratoryjnej
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z pojemników o pojemności do 1,1 m3 rozmieszczonych na terenie gminy Żukowo
- Odbiór, transport i przetworzenie maksymalnie 42 ton odpadów w postaci gogli ochronnych, kombinezonów, półmasek FFP2 i FFP3, maseczek chirurgicznych, pompek do płynów, rękawiczek jednorazowych ...
- "Usługa odbioru i unieszkodliwiania odpadów medycznych w związku z prowadzoną przez Zamawiającego działalnością leczniczą"
- Świadczenie usługi w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych na terenie Gminy Chodów
- Wykonywanie usług w zakresie załadunku, wywozu i składowania niesegregowanych odpadów komunalnych oraz załadunku, wywozu i zagospodarowania innych odpadów wytwarzanych w WOLOiZOL w Gorzycach
- Świadczenie usług odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych oraz odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych ze Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
więcej: Usługi utylizacji nieczystości »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.