Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-18
Warszawa: PN-2/2009
Druk i dystrybucja wydawnictw zaplanowanych do wydania przez Agencję Rynku Rolnego w 2009 roku
Numer ogłoszenia: 39087 - 2009; data zamieszczenia: 18.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rynku Rolnego , ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6617347, faks 022 6617535.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN-2/2009 Druk i dystrybucja wydawnictw zaplanowanych do wydania przez Agencję Rynku Rolnego w 2009 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony na: 1)Wydrukowanie: a) każdej z zaplanowanych 23 broszur, b) każdego z zaplanowanych dwóch folderów-teczek, c) 50 egzemplarzy okładki. 2) Oprawę w wydrukowane okładki 50 egzemplarzy sprawozdania dostarczonego przez Zamawiającego. 3) Dostarczenie do Centrali Zamawiającego każdej z 23 broszur, dwóch folderów-teczek oraz 50 egzemplarzy sprawozdania oprawionego w wydrukowane okładki. 4) Dostarczenie do 16 oddziałów terenowych Zamawiającego każdej z pięciu z ww. 23 broszur (w nakładzie 25 000, 32 000, 2 x 60 000 i 80 000 egzemplarzy) wg rozdzielnika zawartego w załączniku nr 2-6 do umowy. Przedmiotem zamówienia jest: Wydrukowanie, prace introligatorskie i dostarczenie - każdej z 23 broszur, dwóch folderów-teczek oraz 50 egzemplarzy sprawozdań oprawionych w wydrukowane okładki - do Centrali Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 15 dni od daty każdorazowego protokolarnego polecenia skierowania do druku danej broszury, folderu-teczki lub okładki do sprawozdania, a także dostarczenie - według rozdzielnika - w ciągu nie więcej niż 21 dni od daty każdorazowego protokolarnego polecenia skierowania do druku pięciu z ww. broszur (w nakładzie 25 000, 32 000, 2 x 60 000 i 80 000 egzemplarzy) do 16 oddziałów terenowych Zamawiającego (rozdzielniki wraz z adresami oddziałów w załączeniu), a także z zastrzeżeniem, że jeśli termin 15 lub 21 dni przypada w sobotę lub dzień świąteczny, to zostaje wydłużony do pierwszego dnia roboczego następującego po ww. dniach. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany listy dystrybucyjnej oraz realizacji innych rodzajów wydawnictw (m.in. plakatów, formularzy), zmiany liczby broszur, folderów-teczek, okładek do oprawy przekazywanych Wykonawcy do wydrukowania oraz zmianę niektórych parametrów broszur, folderów-teczek, okładki do oprawy sprawozdania, m.in. nakładu, liczby stron, formatów, gramatury papieru, liczby kolorów itp., przy czym koszty związane z dystrybucją i wydaniem wszystkich wymienionych w przedmiocie zamówienia wydawnictw lub wydawnictw o uaktualnionych parametrach mogą ulec zmianie (wzrost lub spadek) w stosunku do kosztów wyszczególnionych w kalkulacji stanowiącej załącznik nr 1 do umowy. Do wyżej wymienionych zmian stawki określone w kalkulacji stanowiącej załącznik nr 1 do umowy stosuje się odpowiednio. Powyższe zmiany nie spowodują przekroczenia wartości umowy. 3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od podpisania umowy do 31.12. 2009 r 4. Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia opisane są w Istotnych Postanowieniach Umowy, które stanowią załącznik nr 3 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.40.00 - Usługi drukowania i dystrybucji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniuIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt VIII SIWZ. Z treści tych oświadczeń i dokumentów jednoznacznie musi wynikać, iż Wykonawca spełnia ww. warunki..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Wykonawca wraz z formularzem oferty, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, zobowiązany jest złożyć oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. b. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r., Nr 87, poz. 605 z późn. zm.): - w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rynku Rolnego
ul. Nowy Świat 6/12
00-400 Warszawa
piętro V, pokój 577A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Agencja Rynku Rolnego ul. Nowy Świat 6/12 00-400 Warszawa Kancelaria Ogólna, hol główny, parter, wejście D/A.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług sprzątania i czyszczenia w pomieszczeniach zajmowanych przez zamawiającego głównie w budynku położonym przy Alejach Jerozolimskich 181C w Warszawie
- Kompleksowa obsługa z zakresu automatyki i elektryki obiektów hydrotechnicznych Zarządu Zlewni w Gliwicach (diagnostyka i usuwanie awarii oraz skutków tych awarii).
- Opracowanie koncepcji zmiany zagospodarowania terenu zieleni przy ul. Oś Królewska na odcinku od ul. Sarmackiej do ul. Kieślowskiego
- System do neutralizacji i wspomagania procesów technologicznych
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 80 godzin lekcyjnych indywidualnego kursu języka angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego, włoskiego w trybie ON-LINE z native speakerem
- Dostawa produktów leczniczych rozliczanych z pakietu chemioterapii określonych w 10 pakietach.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.