Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-10
Mała Wieś: Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Kiełtyki
Numer ogłoszenia: 390880 - 2012; data zamieszczenia: 10.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Małej Wsi , ul. Kochanowskiego 1, 09-460 Mała Wieś, woj. mazowieckie, tel. 024 269 79 76, faks 024 269 79 61.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.malawies.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Kiełtyki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot i zakres robót Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Kiełtyki gm. Mała Wieś powiat Płock woj. mazowieckie 1.2. Zestawienie obiektów wraz z podstawowymi wielkościami charakteryzujących inwestycję Długość projektowanej sieci wodociągowej wynosi: Sieć wodociągowa PE 110 - 308 m Ogółem długość sieci L = 308 m Ilość hydrantów nadziemnych -2 szt. 1.2.Zakres i rodzaj robót budowlanych a. Roboty przygotowawcze Przed przystąpieniem do budowy zewnętrznych przewodów wodociągowych wykonawca -kierownik budowy powinien wykonać następujące czynności: uzyskać zezwolenie na rozpoczęcie robót i komisyjnie przyjąć teren pod budowę wraz z niezbędnymi reperami geodezyjnymi przejąć od inwestora projekt trasy przewodów wodociągowych oraz usytuowanie stałych punktów wysokościowych reperów z ich rzędnymi. zabezpieczyć w terenie charakterystyczne punkty trasy, jak: oś wykopu, zmiany kierunków i punkty uzbrojenia -hydranty i zasuwy. przed rozpoczęciem robót montażowych, należy przewidzieć posiadanie na?miotów dla ustawienia nad miejscem wykonywania złączy celem zabezpieczenia robót przed kurzem i opadami atmosferycznymi ustalić miejsca do odkładania ziemi rodzimej, odwożenia urobku, odprowadzenia wody z wykopu wyznaczyć w terenie miejsca składowania poszczególnych materiałów oraz drogi dowozu do strefy montażowej. wyznaczyć w terenie miejsce budowy względnie ustawienia prowizorycznych pomieszczeń socjalnych, magazynowych i biurowych. Lokalizacja tych pomieszczeń i urządzeń powinna być ustalona możliwie pośrodku budowanego wo?dociągu. Zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wymogami władz drogowych -plac budowy powinien być ogrodzony i zabezpieczony dla ruchu pieszego i kołowego za pomocą znaków drogowych, oświetlenia, mostków przejściowych i przejazdowych b. Roboty ziemne Roboty ziemne powinny być prowadzone na podstawie projektu, określającego położenie instalacji i urządzeń podziemnych, mogących się znaleźć w zasięgu prowadzonych robot. Ponieważ teren, na którym wykonywane są roboty ziemne nie może być ogrodzony, wykonawca robót powinien zapewnić jego stały dozór . Przed rozpoczęciem wykonywania robót ziemnych w bezpośrednim sąsiedztwie sieci, takich jak: wodociągowe i drenarskie, kierownik budowy jest zobowiązany do określenia bezpiecznej odległości, w jakiej mogą być one wykonywane i sposobu wykonania tych robót. Podczas wykonywania robot ziemnych w razie przypadkowego odkrycia lub naruszenia niezinwentaryzowanych instalacji niezwłocznie przerywa się prace i ustala z właściwą jednostką zarządzającą daną instalacją dalszy sposób wykonywania robót. Jeżeli podczas wykonywania robót ziemnych zostaną odkryte przedmioty trudne do identyfikacji, przerywa się dalszą pracę i zawiadamia się osobę nadzorującą roboty ziemne. W czasie wykonywania robót ziemnych miejsca niebezpieczne należy ogrodzić i umieścić napisy ostrzegawcze. Prowadzenie robót ziemnych w pobliżu instalacji podziemnych, a także głębienie wykopów poszukiwawczych powinny odbywać się ręcznie .W miejscach dostępnych dla osób niezatrudnionych przy tych robotach należy wokół wykopów pozo?stawionych na czas zmroku i w nocy ustawić balustrady składające się z deski krawężnikowej o wysokości 0,15 m i poręczy ochronnej umieszczonej na wysokości 1,1 m oraz w odległości nie mniejszej niż 1 m od krawędzi wykopu. Wolną przestrzeń między deską krawężnikową a poręczą wypełnia się w sposób zabezpieczający pracowników przed upadkiem z wysokości. Dodatkowo balustrady takie po?winny być zaopatrzone w czerwone światło ostrzegawcze Przed wykonaniem wykopu na terenie zielonym -ogródki , pole należy zebrać 15cm humusu i odłożyć go na bok i po zakończeniu prac i zasypaniu wykopu należy przykryć go warstwą humusu. Wykopy wykonywać jako pionowe. Na odcinku przebiegającym w drodze wykop wykonywać o ścianach pionowych umacniając go wypraskami stalowymi. Przed rozpoczęciem robót ziemnych należy wytyczyć oś przewodów . Sieć trasować zgodnie z dokumentacją . Roboty ziemne należy wykonywać zgodnie z normą BN-83/8836-02 Roboty ziemne. Wymagania i badania przy odbiorze, oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych (Dz. U. z dn. 19 marca 2003 r.). Głębokość ułożenia 1,7m p.p.p.t - minimum przykrycia warstwa ziemi - 1,6 m . Przyjęto następujące warunki wykonania robót: roboty ziemne mechaniczne - 85 %, roboty ziemne ręczne - 15 %, grunt kat. III, wymiana gruntów na piasek lub żwir w drodze wykonanie podsypki i obsypki rurociągów z piasku drobno-lub średnioziarnistego. Zamiast wykopu tradycyjnego jak niżej dopuszcza się alternatywnie wykonanie przejście przeciskiem sterowanym wykonywanym rurami wodociągowymi z PE na ciśnienie 10bar . Przeciski sterowane wykonuje np. firma WACHKON -Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych sp. z o.o. z Krakowa -tel/fax:012 2637325 ; 0501491900. Do wykonawcy należy : dostarczenie na miejsce rur PE zabezpieczenie dojazdu i postoju zespołu wiertniczemu -ewentualne zajęcie pasa odkrycie i zlokalizowanie mediów w osi przewiertu zabezpieczenie dostępu zespołu wiertniczego do tankowania wody przygotowanie punktu wpięcia głowicy wiercącej -koparka ,szalunki W razie pojawienia się w wykopie wody można ją przepompować pompą np.P-1A do rowu . Pompę umieścić w wykonanej w tym celu studzience 500mm z kręgów betonowych o zagłębieniu poniżej dna wykopu o ok.1m. W wykopie rurociągi po zmontowaniu zasypać piaskiem do wysokości 0.30m ponad wierzch rury zagęszczając go warstwami ,a następnie gruntem rodzimym także go zagęszczając. Rurociągi przebiegające w pasie drogi w całości zasypywać piaskiem zagęszczając go warstwami. z zagęszczeniem do 98% w skali Proctora. Podczas wykonywania wykopu nie dopuścić do zniszczenia istniejących drzew nie przeznaczonych do wycięcia, a w przypadku konieczności wycięcia drzew uzyskać zgodę odpowiedniego urzędu. c. Roboty montażowe - sieć wodociągowa Źródłem zasilania będzie istniejąca sieć wodociągowa 110 mm w miejscowości Kiełtyki. Włączenie projektuje się wykonać w węźle oznaczonym na planie zagospodarowania terenu W-1 zlokalizowanym na działce nr 51. Sieć wodociągową wykonać z rur wodociągowych ciśnieniowych PE na 10 atm. o średnicy 110 oraz armatury wodociągowej żeliwnej. Połączenia za pomocą zgrzewania, a z armaturą żeliwną wodociągową za pomocą kształtek wodociągowych kołnierzowych i kształtek przejściowych . Na załamaniach rurociągu tj. łukach 30o, przy trójnikach, zasuwach i hydrantach p.poż. należy wykonać zabezpieczenie w postaci bloków oporowych i podporowych wykonanych z betonu. Bloki oporowe muszą być wykonane z betonu wspartego o nienaruszoną ścianę wykopu. Aby zabezpieczyć kształtkę przed tarciem o beton należy oddzielić go od kształtki grubą folią lub taśmą z tworzywa. Załamania przewodów oraz zmiany kierunków trasy wykonać należy za pomocą odpowiednich łuków z PE . Dla wykonania małych kątów załamania można wykorzystać elastyczność rur. Odgałęzienia sieci wodociągowej i odejścia do hydrantów projektuje się z trójnika. Zaprojektowano hydranty p.poż. DN 80 nadziemne firmy Hawle Dn80 ustawić należy na łuku kołnierzowym 90o ze stopką i kielichem do rur PE. Zamontować należy armaturę firmy Hawle: zasuwy typu 4090 oraz obudowy teleskopowe typu 9601 i skrzynki uliczne typu 1750. Ze względu na lokalizację w terenie zielonym zastosować wydzielenie armatury poprzez obłożenie hydrantów i zasuw płytkami chodnikowymi. Lokalizację zasuw i hydrantu oznaczyć tabliczką informacyjną umieszczoną w widocznym miejscu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) do upływu terminu składania ofert. 2. Wadium można wnieść w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy - Nr BS Mała Wieś 66 9006 0007 0000 0215 2000 0020 4. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie /godzina/ składania ofert
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj. że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną tożsamą z przedmiotem zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: a) 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony Formularz oferty stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzył podwykonawcom - na formularzu stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ. 3. dowód wniesienia wadium. 4.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw - odpisy z właściwego rejestru). Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. Kosztorys ofertowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian w zakresie: a. osób i danych określonych w § 8 ust. 1. b. wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT oraz w przypadkach określonych w § 5 ust. 8 i 9, c. terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę, d. terminu wykonania w przypadku zaistnienia klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy wykonawcy i jego podwykonawców, e. terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zlecenia wykonania robót o których mowa w § 5 ust. 10, f. terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku określonym w § 3 ust. 2 g. dotyczących zatrudnienia podwykonawców w przypadku gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona umowę osobiście, w zakresie zgodnym ze SIWZ, h. terminu wykonania przedmiotu umowy spowodowany złymi warunkami atmosferycznymi ( mrozy, śniegi, deszcze itp.), i. zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w warunkach opisanych w § 7 w przypadku gdy Wykonawca wykonuje umowę przy pomocy podwykonawców, w zakresie zgodnym ze SIWZ. j. terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wykrycia uzbrojenia niezinwentaryzowanego, kolidującego z elementami inwestycji
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malawies.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mała Wieś ul. Kochanowskiego 1 09 - 460 Mała Wieś, pok. Nr 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Mała Wieś ul. Kochanowskiego 1 09 - 460 Mała Wieś, pok. Nr 7 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI MAŁA WIEŚ
więcej: przetargi MAŁA WIEŚ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Krasne
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Warszówek
- "Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej na obszarze Gminy Niechanowo" - sieć kanalizacji sanitarnej w Żelazkowie oraz modernizacja SUW w Niechanowie w formule zaprojektuj i wybuduj
- I. Przebudowa drogi gminnej Nr 120351E w miejscowości Gieczno ul. Podleśna II. Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Gieczno ul. Podleśna
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Werlas - etap I
- Przebudowa instalacji zewnętrznych kanalizacji sanitarnej, deszczowej, ogólnospławnej i wodociągowej w budynku Wydziału Filologii UWr przy ul. Św. Jadwigi 3/4 we Wrocławiu
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.