eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa urządzenia wielofunkcyjnego 2 szt.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-26

Rzeszów: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego 2 szt.
Numer ogłoszenia: 390902 - 2013; data zamieszczenia: 26.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 302362 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpackie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych w Rzeszowie, ul. Targowa 1, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8627471 wew. 123, 154, faks 17 8533539.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego 2 szt..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę 2 szt. urządzeń wielofunkcyjnych - cyfrowej kserokopiarki kolorowej z dupleksem, cyfrowej drukarki kolorowej oraz sieciowego skanera kolorowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimum 60 miesięcznej gwarancji lub do wykonania 300 000 tyś kopii/druku na dostarczone urządzenie wielofunkcyjne na następujących warunkach: 1) Wykonawca zobowiązuje się w okresie gwarancji dokonywać bezpłatnych napraw, wymiany części lub innych czynności koniecznych do utrzymania prawidłowej pracy i sprawności przedmiotu zamówienia; Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów związanych z naprawami gwarancyjnymi; 2) w przypadku awarii urządzenia w okresie gwarancji, naprawa nastąpi w miejscu użytkowania sprzętu, chyba, że rodzaj uszkodzenia wymaga naprawy w siedzibie Wykonawcy. Przewóz do i z miejsca naprawy następuję na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3) w przypadku, gdy naprawa nie będzie możliwa w miejscu użytkowania sprzętu, Wykonawca zobowiązany jest dokonać wymiany na urządzenie zastępcze na okres naprawy; 4) przywrócenie sprawności sprzętu nastąpi w ciągu 10 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii; 5) w przypadku, gdy naprawa nie będzie możliwa w ciągu 10 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii Wykonawca zobowiązany jest dokonać wymiany na urządzenie zastępcze na okres naprawy; 6) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w okresie gwarancji pełną obsługę serwisową, zgodnie z zaleceniami producenta z wykorzystaniem przewidzianych przez niego części zużywalnych; 7) W przypadku wystąpienia napraw gwarancyjnych, okres gwarancji ulega automatycznemu wydłużenia o czas trwania naprawy. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: 1) dostarczenia zamówionego sprzętu w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 2) dokonać podłączenia i uruchomienia dostarczonego sprzętu, przygotować do współpracy z oprogramowaniem używanym przez Zamawiającego; 3) przeszkolenia pracowników zamawiającego w zakresie jego obsługi dostarczonego sprzętu w wymiarze minimum 8 godziny; miejsce dostawy przedmiotu zamówienia oraz przeprowadzenia szkoleń: a) siedziba Zamawiającego tj. Rzeszów ul. Targowa 1, VII piętro - 1 szt.; b) Pracownia Terenowa, 37-500 Jarosław ul. Poniatowskiego 53 - 1 szt. 4) dostarczenia wraz ze sprzętem instrukcji obsługi opracowanych w języku polskim lub w języku angielskim wraz z tłumaczeniem na język polski, 5) zapewnienia w okresie gwarancji bezpłatnych przeglądów z częstotliwością raz na kwartał, 6) dostarczenia kompletu zapasowych tonerów wraz z deweloperami do dostarczonego sprzętu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego 30.12.11.00 - Fotokopiarki 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COPYLAND sp. z o.o., ul. Grochowska 106, 04-301 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22038,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24108,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23050,20 / Oferta z najwyższą ceną: 44403,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.