Ogłoszenie z dnia 2008-02-26
Kluczbork: DOSTAWA SIATKI DO GRODZENIA UPRAW LEŚNYCH
DLA NADLEŚNICTWA KLUCZBORK W 2008r.
Numer ogłoszenia: 39090 - 2008; data zamieszczenia: 26.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kluczbork, ul. A. Mickiewicza 8, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 077 4182540, 4186565, 4180105, fax 077 4182323.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe Skarb Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SIATKI DO GRODZENIA UPRAW LEŚNYCH DLA NADLEŚNICTWA KLUCZBORK W 2008r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa siatki o splocie węzłowym do grodzenia upraw leśnych oraz akcesorii do jej montażu dla Nadleśnictwa Kluczbork w 2008r. Zadanie opisane jest kodem CPV: Siatka druciana ogrodzeniowa - 28413100-1 Drobne wyroby żelazne (skoble) - 28417000-8 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 20 000,00 m siatki stalowej o splocie węzłowym do grodzenia upraw leśnych oraz 50,00 kg do jej montażu dla Nadleśnictwa Kluczbork w 2008r. 2. Siatka będąca przedmiotem zamówienia, musi charakteryzować się następującymi parametrami: a) łączenia poszczególnych drutów splot węzłowy zwyczajny b) wysokość i tolerancja [cm] 200 ± 0,6 c) liczba drutów poziomych [szt.] 17 d) odległość między drutami pionowymi [cm] 15 e) Ø i tolerancja drutów brzegowych [mm] 2,45 ± 0,09 f) Ø i tolerancja drutów wzdłużnych [mm] 1,90 ± 0,09 g) Ø i tolerancja drutów pionowych [mm] 1,90 ± 0,09 h) wytrzymałość na rozciąganie drutów brzegowych i wzdłużnych [N/mm2] min. 550 i) wytrzymałość na rozciąganie drutów pionowych [N/mm2] min. 400 j) odległość między drutami poziomymi (od dołu do góry)i tolerancja [mm] 100 ± 3,00 11 oczek 150 ± 3,00 2 oczka 200 ± 3,00 3 oczka k) minimalna zawartość cynku (Zn) [g/m2] 200 l) długość rolki i tolerancja [m] 50; -0%, +2% 3. Skoble do montażu siatki powinny spełniać następujące parametry: a) Ø drutu [mm] 3,9 b) długość drutu [mm] 35,00 Skoble w jednym wymiarze w ilości 50,00 kg, pakowane w paczkach po 5kg.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.41.31.00-1, 28.41.70.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 16.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wpłacenia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. atr.24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 060r., nr 164, poz.1163 z późn. zmianami). Oferent powinien złożyć stosowne oświadczenie zgodnie z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W zakresie warunków wskazanych powyżej, wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 6 SIWZ oraz na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania tych warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1. Wypełniony formularz ofertowy (na załączonym druku, lub wg niego - załącznik nr 1 do SIWZ) wraz ze wszystkimi wymaganymi dokumentami i oświadczeniami; 2. Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 Ustawy prawo zamówień publicznych (na załączonym druku - załącznik nr 2 do SIWZ); 3. Uzupełniony i parafowany projekt umowy na wykonanie zadania (załącznik nr 3 do SIWZ). Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: Każdy z Dostawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: WARUNKI PODMIOTOWE: W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); WARUNKI PRZEDMIOTOWE: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1. Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, ze dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. Dokumenty powinny być złożone w oryginale, Zamawiający dopuszcza złożenie kopii dokumentów, które muszą być opatrzone klauzulą -za zgodność z oryginałem- i parafowane przez Osoby uprawnione. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia-, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach złożonych wraz z ofertą. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. W przypadku nie złożenia wymaganego oświadczenia lub innych dokumentów Zamawiający wezwie Wykonawcę do jego uzupełnienia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a oferta złożona przez niego zostanie odrzucona (art.24, ust.2, pkt.3 ustawy, z zastrzeżeniem art.26, ust.3 ustawy - dotyczy warunków podmiotowych).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/kluczbork/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KLUCZBORK Ul. Mickiewicza 8 46-200 Kluczbork pokój nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2008 godzina 10:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Nadleśnictwa, ul. Mickiewicza 8 46-200 Kluczbork.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
więcej: przetargi w Kluczborku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.