eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO SPRZĘTU MPS, CYSTERN MPS, DROBNEGO SPRZĘTU, WYPOSAŻENIA, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH, MATERIAŁÓW DO SPAWANIA I LUTOWANIA ORAZ MATERIAŁÓW TEKSTYLNYCH, numer sprawy D/252/09/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-10

Warszawa: DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO SPRZĘTU MPS, CYSTERN MPS, DROBNEGO SPRZĘTU, WYPOSAŻENIA, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH, MATERIAŁÓW DO SPAWANIA I LUTOWANIA ORAZ MATERIAŁÓW TEKSTYLNYCH, numer sprawy D/252/09/2012
Numer ogłoszenia: 390910 - 2012; data zamieszczenia: 10.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4226 , Ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6815 030, faks 22 6815 093.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa - Podsektor Rządowy/Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO SPRZĘTU MPS, CYSTERN MPS, DROBNEGO SPRZĘTU, WYPOSAŻENIA, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH, MATERIAŁÓW DO SPAWANIA I LUTOWANIA ORAZ MATERIAŁÓW TEKSTYLNYCH, numer sprawy D/252/09/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do sprzętu MPS, cystern MPS, drobnego sprzętu, wyposażenia, materiałów eksploatacyjnych, materiałów do spawania i lutowania oraz materiałów tekstylnych. 2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ. Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać co najmniej funkcje i parametry przedstawione w załączniku nr 1 do SIWZ - określone jako parametry graniczne. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 6 części (zadania) - opis poszczególnych części zamówienia zawiera załącznika nr 1 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, wybrane lub wszystkie (części) zadania. 4. Zamawiający wymaga całkowitej realizacji ilości wyszczególnionych w zadaniu (oferta na cały asortyment w danym zadaniu)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.50.00.00-1, 31.68.00.00-6, 34.22.40.00-3, 39.56.35.10-4, 31.60.00.00-2, 39.50.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, minimum 1 (jedną) dostawę , odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wartość każdej (pojedynczej) dostawy winna być nie mniejsza niż: na zadanie 1 - 37 200,00 zł; na zadanie 2 - 39 800,00zł; na zadanie 3 - 34 000,00 zł; na zadanie 4 - 31 500,00 zł; na zadanie 5 - 3 200,00 zł; na zadanie 6 - 5 400,00 zł; Z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 4 do SIWZ. UWAGA Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części (zadań) jednocześnie, a na potwierdzenie spełnienia warunku posiada jedną dostawę, wartość tej dostawy winna być nie mniejsza niż łączna wartość części (zadań) na które składana jest oferta. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, wartość wykonanej dostawy musi odpowiadać co najmniej kwocie zadania, na które Wykonawca składa ofertę. Za dostawy tego samego rodzaju zamawiający uzna dostawy przedmiotów o przeznaczeniu i funkcji tożsamej z przedmiotem zamówienia. W przypadku wartości dostaw wyrażonej w innej walucie, Zamawiający, w celu oceny spełnienia ww. warunku, dokona przeliczenia tych wartości wg. kursu z dnia zawarcia umowy na podstawie Tabeli kursów średnich NBP publikowanych na stronie internetowej: http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż łącznie 151 100,00 PLN, w tym: na zadanie 1 - 37 200,00 zł; na zadanie 2 - 39 800,00zł; na zadanie 3 - 34 000,00 zł; na zadanie 4 - 31 500,00 zł; na zadanie 5 - 3 200,00 zł; na zadanie 6 - 5 400,00 zł; UWAGA Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części (zadań) jednocześnie, na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, winien wykazać wartość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż łączna wartość części (zadań) na które składana jest oferta. Z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie: - terminu zawarcia umowy; - zmiany miejsca świadczenia; - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanego przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; - z powodu okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniu szkody w znacznych rozmiarach; Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2rblog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: 04-470 Warszawa ul. Marsa 110 budynek nr 1 pokój nr 5..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2012 godzina 08:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: 04-470 Warszawa ul. Marsa 110 (kancelaria ogólna) budynek nr 3 pokój nr 8..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO SPRZĘTU MPS, CYSTERN MPS, DROBNEGO SPRZĘTU, WYPOSAŻENIA, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jelcz 662 pióra wycieraczek 102 1135 819 163, 570 000 040 szt. 10; 2. Jelcz 662 Uszczelniacz piasty fi 160xfi 120 x 15/13 szt 20; 3. Jelcz 662 Zbiornik paliwa (WEBASTO) - 12l szt. 5; 4. Koszulka termokurczliwa 1m/6,4mm czarna szt 200; 5. Masa uszczelniająca DIRKO na bazie kauczuku silikonowego, odporność termiczna _50oC do -+180 oC w tubce poj. 70 ml z końcówkami do nakładania z kartą bezpieczeństwa i kartą charakterystyki szt. 18; 6. Oring 100x5 NBR 70 szt. 20; 7. Osłona falista gumowa 444.50.044 szt 10; 8. Osłona sił. pneum. Fi 125 szt. 50; 9. Pierścień oporowy z oringiem M22x1,5 szt. 500; 10. Pierścień Oring 28x3 szt 20; 11. Pierścień Oring 29x2 szt 40; 12. Pierścień simmera A18x30x7 szt 50; 13. Pierścień uszczelniający 130x160x12 simering szt 10; 14. Pierścień uszczelniający 27-5-P PN 73173 szt. 500; 15. Pierścień uszczelniający 35x5 Oring szt 200; 16. Pierścień uszczelniający A55x70x8 szt 50; 17. Pierścień uszczelniający AS 85x110x13 szt 40; 18. Pierścień uszczelniający zwolnicy fi 250x3 oring szt 20; 19. Przewód O 8 gumowy benzyno i olejo odporny mb. 100; 20. Przewód olejowy zbrojony fi 12 Star szt 20; 21. Przewód powietrza fi 15 Tecalon m 30; 22. Star 266 pióro wycieraczki 561.000.031 19500000-1 szt. 20 23. Sznur gumowy NBR kalibrowany olejo i benzynoodporny fi 2 mb 25; 24. Sznur gumowy NBR kalibrowany olejo i benzynoodporny fi 2,5 mb 25; 25. Sznur gumowy NBR kalibrowany olejo i benzynoodporny fi 3 mb 25; 26. Sznur gumowy NBR kalibrowany olejo i benzynoodporny fi 3,5 mb 25; 27. Sznur gumowy NBR kalibrowany olejo i benzynoodporny fi 4 mb 25; 28. Sznur gumowy NBR kalibrowany olejo i benzynoodporny fi 4,5 mb 25; 29. Sznur gumowy NBR kalibrowany olejo i benzynoodporny fi 5 mb 25; 30. Sznur gumowy NBR kalibrowany olejo i benzynoodporny fi 6 mb 50; 31. Uszczelka szyby przedniej Jelcz 662 szt 2; 32. Wąż fi 10 igielitowy, ciśnieniowy, do paliwa, przezroczysty, wzmocniony oplotem. 1 MPa mb 300; 33. Wąż fi 12,5 gumowy, ciśnieniowy, do instalacji pneumatycznej zbrojony, wzmocniony podwójnym oplotem. - tzw z czerwonym paskiem 1 MPa mb 100; 34. Wąż gumowy ciśnieniowy układu wspomagania fi 25 - benzyno i olejoodporny 1 Mpa, temperatura -30stCdo+50stC mb 50 35. Wąż gumowy fi 6 benzynoolejoodporny do 1 Mpa mb 100; 36. Zestaw naprawczy - uszczelki - do zaworów dennych producent Alfons HAAR - sterowane pneumatycznie PBVM 100/100 FL 90 LF-S kpl 10; 37. Zestaw naprawczy - uszczelki - do zaworów dennych TECNOMETAL - sterowane pneumatycznie (typ zaworu 89.00.05/B/F) kpl 10; 38. Zestaw naprawczy - uszczelki do zaworów dennych ALFONS HAAR - sterowane pneumatycznie (typ zaworu MBVM 100/100 FL 90) kpl 10; 39. Zestaw naprawczy - uszczelki do zaworów dennych TECNOMETAL - sterowane ręcznie linką (typ zaworu 21.00.00) kpl 20; 40. Zestaw naprawczy - uszczelki do zaworów MAPI typ ALFONS HAAR (API 100/A1) kpl 10; 41. Zestaw naprawczy - uszczelki do zaworów MAPI typ TECNOMETAL (98.00.04) kpl 30; 42. Zestaw naprawczy siłownik fi 100 19500000-1 szt. 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.50.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO SPRZĘTU MPS, CYSTERN MPS, DROBNEGO SPRZĘTU, WYPOSAŻENIA, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Bezpiecznik samochodowy rurkowy szklany 6,3A szt 100; 2. Gniazdo 15-wtykowe Gepfruth nacht GGVS/ADR Jelcz 662 w zderzaku przednim kpl 3; 3. Gniazdo wtykowe 13-biegunowe nr 7800452 1021029698525 podłaczenia przewodu spiralnego ciągnik siodłowy Jelcz 642 - cysterna naczepa kpl 4; 4. Gniazdo wtykowe 9-biegunowe nr 7800436 1021029698524 podłaczenia przewodu spiralnego ciągnik siodłowy Jelcz 642 - cysterna naczepa kpl 4; 5. Wkład reflektora HELLA 1AG 002395-38 02A02HC/12 T4WH4 Jelcz 662 szt 8; 6. Przewód ABS 7-biegunowy WABCO 12834/03 4460082430 podłączenia ciągnik siodłowy Jelcz 642 - cysterna naczepa z wtykami kpl 5; 7. Przewód spiralny 13-żyłowy nr 9500014 1021029698522 podłączenia ciągnik siodłowy Jelcz 642 - cysterna naczepa z wtykami kpl 5; 8. Przewód spiralny 9-żyłowy podłączenia ciągnik siodłowy Jelcz 642 - cysterna naczepa z wtykami kpl 5;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO SPRZĘTU MPS, CYSTERN MPS, DROBNEGO SPRZĘTU, WYPOSAŻENIA, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Hak pociągowy Jelcz 662 z atestem do 40 ton szt 3; 2. Koło kierownicze 44.0.34.215 szt 20; 3. Koło kierownicze FI500 641 022 5170 szt. 5; 4. Okładzina 32 07 572001 - 2204 szt 16; 5. Pierścień osadczy sprężyna 60W szt 50; 6. Pompa wywrotu kabiny PTR 3.5 nr 6314590220 szt. 2; 7. Resor przyczepy CP-4 szt 10; 8. Sercówka liny 408.50.218 szt 20; 9. Sprężyna dyszla D-46 szt 30; 10. Sworzeń resoru 4610030240, 4610030219 szt. 10; 11. Sworzeń resoru 4610030241 szt. 10; 12. Szyba przednia zwykła jednolita z uszczelką J-642 szt. 1; 13. Tulejka 4610030206 szt. 20; 14. Wachacz resoru 6310030163 szt. 6; 15. zawór hamulca ręcznego 1021029638897 szt 3; 16. Zawór kulisty 1 1/4 szt 20; 17. Zawór przelotowy PBV 65/3 DFLT2x3-X1 szt. 5;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.22.40.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4 - DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO SPRZĘTU MPS, CYSTERN MPS, DROBNEGO SPRZĘTU, WYPOSAŻENIA, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przewód ssawno-tłoczny fi 75 z końcówkami CAMLOK 3 męsko-męski z zaślepkami i łańcuchem łączącym dł. 6 mb (z przejściem ładunków elektrostatycznych pomiędzy końcówkami) szt 8; 2.Przewód ssawno-tłoczny fi 75 z końcówkami CAMLOK 3 męsko-żeński z zaślepkami i łańcuchem łączącym dł. 6 mb (z przejściem ładunków elektrostatycznych pomiędzy końcówkami) szt 8;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.56.35.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5 - DOSTAWA MATERIAŁÓW DO SPAWANIA I LUTOWANIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. drut spawaliniczy O 1,0 mm kg 50; 2. drut spawaliniczy O 1,2 mm kg 25; 3. drut spawaliniczy O 2,5 mm kg 40; 4. Elektroda ER 146 O 2,5 mm szt 1120; 5. Elektroda ER 146 O 3,25 mm szt 990; 6. Elektroda ER 146 O 2,0 mm kg 700; 7. Spoiwo srebrne paski LS-25 średnica 1,00 mm kg 6; 8. drut cynowo-ołowiowy LC 60 O 1,00 mm kg 6; 9. spoiwo lutownicze z topnikiem O 0,8 mm S-Sn60Pb40 kg 4; 10. Spoiwo lutownicze z topnikiem O 1,00 mm S-Sn60Pb40 kg 14; 11. Spoiwo lutownicze z topnikiem O 1,2 mm S-Sn60Pb40 kg 5; 12. Kalafonia kg 2; 13. Taśma lakiernicza 50 mm szt 300; 14. Taśma lakiernicza 25 mm szt 250; 15. Taśma izolacyjna PCV szt 120; 16. Taśma elektroizolacyjna szt 95; 17. Taśma parciana do wiązek kabli lasotaśma szt 30;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.60.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6 - DOSTAWA MATERIAŁÓW TEKSTYLNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. filc biały w arkuszach szt 125; 2. flanela mb 30; 3. nici do skóry SYNTON 20 600m szt 8; 4. nici 480x3 szt 8; 5. nici ARES 6 czarne szt 8; 6. linka Pa 8 mm mb 300; 7. taśma brezentowa 40 mm mb 100; 8. Sznurek 3,2 (kolor biały) mb 2500; 9. taśma brezentowa khaki 40 mb 100; 10. taśma brezentowa khaki 20 mb 8000; 11. taśma brezentowa 25x1,5 mb 2500; 12. linka Pa 10 mm mb 150; 13. linka Pa 12 mm mb 150; 14. nici SYNTON 40 zielone szt 10; 15. nici SYNTON 40 brązowe szt 10; 16. nici SYNTON 40 kremowe szt 10; 17. nici SYNTON 20 zielone szt 10; 18. nici SYNTON 20 zielone khaki szt 10; 19. taśma gumowa 20x1 mm mb 400;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.