Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-10
Gliwice: Usuwanie skutków powodzi w celu poprawy stanu bezpieczeństwa na rzece Białej brzeg prawy w km 13+050 - 13+200 w m. Bielsko - Biała, woj. śląskie
Numer ogłoszenia: 390912 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach , ul. Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 7774926, faks 032 7774999.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rzgw.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja rządowa niezespolona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie skutków powodzi w celu poprawy stanu bezpieczeństwa na rzece Białej brzeg prawy w km 13+050 - 13+200 w m. Bielsko - Biała, woj. śląskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usuwanie skutków powodzi w celu poprawy stanu bezpieczeństwa na rzece Białej brzeg prawy w km 13+050 - 13+200 w m. Bielsko - Biała, woj. śląskie. Prace obejmują m .innymi: - karczowanie krzaków i podszycia oraz usunięcie humusu za pomocą spycharek - 3000 m2, - ułożenie ,utrzymanie i rozbiórka czasowych dróg z płyt żelbetowych - 1000 m2, - wykonanie podwodnego narzutu kamiennego - 187,5 m3, - ubezpieczenie międzywala płytami ażurowymi - 1350 m2, - brukowanie skarp - 375 m2, - wykopy mechaniczne na odkład - 1040 m3, - plantowanie i humusowanie skarp z obsadzeniem krzewami - 2700m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w.wym ustawy; 2. Posiadają doświadczenie w wykonywaniu robót związanych z regulacją rzek i potoków, potwierdzone należytym zrealizowaniem w okresie ostatnich pięciu lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 3-ch robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia; 3. Dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi stosowne kwalifikacje (uprawnienia) do kierowania robotami odpowiadającymi przedmiotowi zamówienia oraz legitymującymi się przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) na podstawie dokumentów zawartych w ofercie, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji. Niespełnienie tych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy lub odrzuceniem oferty. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją w całości warunków zawartych w niniejszej specyfikacji jako wyłącznej podstawy przetargu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca zobowiązany jest do złożenia w materiałach ofertowych następujących dokumentów: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy składającego ofertę - dotyczy sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba inna niż wymieniona w dokumencie określonym w pkt. 2 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5-ciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 3-ch robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. - z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wykazane roboty zostały wykonane należycie (np. referencji) 5.Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą kierować robotami oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. - z załączeniem dokumentów stwierdzających, że posiadają one uprawnienia do kierowania robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia oraz stosownych zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 6.W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzgw.gliwice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach, ul. Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w pokoju Nr 207 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 192-P-24 Serwis i przeglądy aparatury medycznej - diagnostyka obrazowa
- Usługi utrzymania czystości na terenie wybranych jednostek MZUK
- Wykonanie dokumentacji projektowej na remont mostu w Taciszowie nad Kanałem Gliwickim
- Dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 11 w Gliwicach.
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 191212 powstałych w procesie przetworzenia odpadów wielkogabarytowych, z instalacji odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.