Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-28
Przemków: Usługi leśne w Leśnictwie Cegielnia w 2015 r.
Numer ogłoszenia: 390956 - 2014; data zamieszczenia: 28.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Przemków , ul. Ceglana 3, 59-170 Przemków, woj. dolnośląskie, tel. 76 832 04 04, faks 76 8320655.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_przemkow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi leśne w Leśnictwie Cegielnia w 2015 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Przemków Leśnictwa Cegielnia w 2015 r. Określenie pojęcia gospodarki leśnej zawiera art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r. poz. 1153 z późn. zm.). W ramach niniejszego zamówienia wykonawca zobligowany będzie do świadczenia usług z zakresu: 1. Pozyskania drewna; 2. Zrywki i podwozu drewna; 3. Hodowli i ochrony lasu; 4. Ochrony ppoż.; 5. Ochrony przyrody; 6. Turystyki; 7. Utrzymania infrastruktury w leśnictwach; 8. Pozostałych prac związanych z gospodarką leśną. Szczegółowy opis zamówienia zawierający wykaz planowanych do wykonania czynności wraz z ich rozmiarem zawiera załącznik nr 1.1 i 1.2 do SIWZ. Lokalizacja prac wyszczególniona w opisie przedmiotu zamówienia może ulec zmianie w trakcie roku gospodarczego, przy zachowaniu ekwiwalentności. Zmiana lokalizacji nie będzie traktowana jako zmiana umowy. Rozmiar prac z zakresu pozyskania, zrywki i podwozu drewna, ujęty w załączniku nr 1.2 do SIWZ, może ulec zmianie pomiędzy poszczególnymi grupami czynności, w zależności od potrzeb zamawiającego. Zmiana ta nie będzie traktowana jako zmiana umowy. Rozliczenie prac zostanie przeprowadzone w oparciu o (Katalogi norm czasu dla prac leśnych) wprowadzone Zarządzeniem nr 99 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 21.11.2003 r. oraz normy czasu pracy wprowadzone Zarządzeniem Nadleśniczego Nadleśnictwa Przemków. Pozostałe prace, nie ujęte w/w wymienionych Zarządzeniach zostaną rozliczone w oparciu o rzeczywiście przepracowane godziny. Jednostką rozliczeniową w pracach przy pozyskaniu, zrywce i podwozie drewna będzie m3 pozyskanego, zerwanego lub podwiezionego drewna - nie mają tu zastosowania (Katalogi norm czasu dla prac leśnych). Zakres prac objętych niniejszym zamówieniem powinien być wykonany w sposób zgodny z zasadami, szczegółowo określonymi w: 1. Zasadach hodowli lasu - wprowadzonych zarządzeniem nr 53 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 21 listopada 2011 r.; 2. Instrukcji ochrony lasu - wprowadzonej zarządzeniem nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 22 listopada 2011 r.; 3. Instrukcji bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu podstawowych prac z zakresu gospodarki leśnej - wprowadzonej zarządzeniem nr 36 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 kwietnia 2012 r. 4. Rozporządzeniu Ministra Środowiska z 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. z 2006 r. Nr 161, poz.1141); 5. Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 22 marca 2006 r. w sprawie zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów (Dz. U. z 2006 r. Nr 58, poz. 405 z późniejszymi zmianami); 6. Instrukcji ochrony przeciwpożarowej lasu - wprowadzonej zarządzeniem nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 21 listopada 2011 r. 7.Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. 2010 nr 109 poz. 719); 8. Zasadach, kryteriach i standardach zrównoważonej gospodarki leśnej FSC (http://www.fsc.pl), PEFC (http://www.pefc-polska.pl). 9. normach i warunkach technicznych mających zastosowanie do pomiaru i klasyfikacji surowca drzewnego znajdujących się na stronie www.zilp.lasy.gov.pl/drewno..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa 77.21.00.00 - Usługi pozyskiwania drewna 77.21.11.00 - Usługi cięcia drewna 77.21.13.00 - Usługi selekcji drzew 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2.800,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U nr 109, poz. 1158 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek zamawiającego: BZ WBK S.A. Nr 53 1090 2112 0000 0001 0108 7547 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu na usługi leśne w Leśnictwie Cegielnia w 2015 r. Wadium w formie wpłaty gotówkowej nie będzie przyjmowane. Wadia, w innej formie niż w pieniądzu, należy deponować u Sekretarza Nadleśnictwa Przemków. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do 8 grudnia 2014 r. do godz. 9:45. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, wadium uznaje się za wniesione z chwilą uznania na rachunku zamawiającego. Wykonawca, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. Zwrot wadium, jak i jego zatrzymanie nastąpi zgodnie z regulacjami art. 46 ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje warunków w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnione tego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykonawca posiada doświadczenie polegające na wykonaniu, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wykazać się wykonaniem usług z zakresu gospodarki leśnej na kwotę przerobu rocznego brutto nie mniejszą niż 153 000,00 zł.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnione tego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykonawca dysponuje bądź będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym do zrywki drewna kłodowanego i stosowego: zestaw sprzętu składający się z jednostki napędowej zagregowanej z urządzeniem pozwalającym na wykonanie zrywki metodą nasiębierną (bez styku surowca z podłożem) wyposażonym w żuraw do załadunku i rozładunku drewna typu Forwarder lub ciągnik zagregowany z przyczepą specjalistyczną nasiębierną.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnione tego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykonawca dysponuje bądź będzie dysponował: osobami z zaświadczeniami o odbyciu z wynikiem pozytywnym szkolenia uprawniającego do pracy z użyciem pilarki (§ 21 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej), w ilości co najmniej 2 osób; osobami do prac pozostałych ujętych w opisie przedmiotu zamówienia, w ilości co najmniej 2 osób. W przypadku wykonawców dysponujących harwesterami zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą z zaświadczeniem o odbyciu z wynikiem pozytywnym szkolenia uprawniającego do pracy z użyciem pilarki oraz dwoma osobami do prac pozostałych. Zamawiający dopuszcza stosowanie maszyn wielooperacyjnych w zakresie pozyskania drewna z uwzględnieniem ich możliwości przerobowych i liczby pozycji potencjalnie możliwych do realizacji pozyskania przy ich użyciu w danym zadaniu częściowym. Gabaryty i parametry techniczne maszyn wielooperacyjnych muszą zostać dostosowane do rodzaju drzewostanu i charakteru cięć jakie przewidziane zostały do realizacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnione tego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 56.000,00 zł. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 Pzp wykonawcy muszą wykazać spełnianie tego warunku oddzielnie, tzn. każdy z podmiotów ubiegających się o zamówienie musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 56.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Potencjał ludzki - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_przemkow/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Ceglana 5, 59-170 Przemków, Sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2014 godzina 09:45, miejsce: ul. Ceglana 5, 59-170 Przemków, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Naprawa szlaków zrywkowych, dojazdów na składy drewna oraz naprawa składów drewna w Nadleśnictwie Bircza w leśnictwach: Dobrzanka ,Kuźmina, Malawa, Jasienica."
- Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna w Nadleśnictwie Kościerzyna w 2006 roku.
- Usługi z zakresu gospodarki leśnej i remontu dróg planowane do wykonania w Nadleśnictwie Torzym w 2006r.
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Międzylesie w 2006 roku.
- Kompleksowe wykonawstwo prac leśnych na terenie Nadleśnictwie Białogard w roku 2006.
- usługi z zakreu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Dabrowa w roku 2006.
więcej: Usługi leśnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.