To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-22
Szczecin: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych.
Numer ogłoszenia: 390972 - 2011; data zamieszczenia: 22.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 322698 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny, ul. Szafera 10, 71-245 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4698400, faks 91 4394763.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja płatnicza, państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wraz z dostarczeniem, wniesieniem) materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych w asortymencie i ilościach określonych w rozdziale III pkt 2 SIWZ. 2.Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego, fabrycznie nowych, nie noszących śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania, nieregenerowanych, niepowodujących uszkodzeń sprzętu lub utraty gwarancji udzielonej na sprzęt. Materiały eksploatacyjne będące przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze specyfikacją techniczną. 2.1.Specyfikacja techniczna materiałów eksploatacyjnych określona w pkt 2 rozdziału III SIWZ, zawiera typ urządzenia, do którego mają być przeznaczone materiały, zamawianą ilość materiałów, oraz rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu wraz z parametrami technicznymi w tym wydajnością. 2.2.Zamawiający dopuścił możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów równoważnych spełniających warunki określone w SIWZ, a w szczególności dotyczy to bezkonfliktowej pracy z danym urządzeniem, posiadających takie same lub lepsze niż produkt oryginalny parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne, których użycie nie spowoduje utraty gwarancji udzielonej na sprzęt, a także uszkodzeń sprzętu. 2.3.Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy). 2.4.Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. 2.5.Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na materiały eksploatacyjne na okres co najmniej 12 miesięcy licząc od daty ich dostarczenia. Dostawa materiałów potwierdzona będzie protokołem zdawczo odbiorczym zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do projektu umowy wg załącznika nr 4 do SIWZ. 2.6.Wykonawca dostarczy materiały eksploatacyjne w ilości i asortymencie określonym w rozdziale III pkt. 2 SIWZ w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, na swój koszt i ryzyko, do siedziby Zamawiającego przy ul. Szafera 10 w Szczecinie. 2.7.W przypadku stwierdzenia uszkodzenia urządzenia Zamawiającego w wyniku użycia dostarczonych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych Wykonawca zobowiązany będzie dodatkowo do: a)pokrycia kosztów naprawy urządzenia wykonanej przez autoryzowany serwis. Podstawą żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) będzie ekspertyza wystawiona przez autoryzowany serwis producenta sprzętu sporządzona na koszt Wykonawcy. Koszty związane z naprawą urządzenia przez autoryzowany serwis ponosi w całości Wykonawca, b)wymiany na żądanie Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia całej dostawy materiałów danego typu na materiały o właściwej jakości i wymaganych parametrach, jeśli Zamawiający w okresie trwania gwarancji i rękojmi stwierdzi więcej niż 10 % ich wadliwości. 2.8.Dokładne postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia zawarte są w umowie sporządzonej wg projektu umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
- PRAXIS Łódź Pilecka i Petlak Spółka Jawna, ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71307,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 57929,31
Oferta z najniższą ceną: 46063,50 / Oferta z najwyższą ceną: 88930,16
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- DOSTAWA ZAMKNIĘTEGO SYSTEMU DO POBIERANIA KRWI ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Zakup i dostawa sprzętu gospodarczego, szaf metalowych na klucze z pojemnikami, urządzeń grzewczo-wentylacyjnych oraz kłódek antywłamaniowych
- "Usługi konserwacji i napraw awaryjnych sprzętu chłodniczego, dla służby żywnościowej".
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego: Zamrażarka niskotemperaturowa, Chłodziarka laboratoryjna - zakup jest finansowany ze środków projektu badawczego NCN.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie terenu przy budynku ul. 9 Maja 9 oraz wzdłuż "Alei Kasztanowej" w Szczecinie
- Przebudowa Kortów Tenisowych przy Al. Wojska Polskiego 127 w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa i usługa z zakresu informatyki w podziale na 2 zadania
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru do drukarek.
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek dla LODR w Końskowoli
- Sukcesywne dostawy tuszy i tonerów oraz pozostałych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i innych urządzeń dla Sądu Rejonowego Katowice-Wschód w Katowicach
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.