To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-17
Wrocław: Kompleksową obsługę i wykonanie napraw konserwacyjnych oraz usuwanie awarii w obiektach P R Wrocław
Numer ogłoszenia: 39097 - 2012; data zamieszczenia: 17.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 1394 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Przewozy Regionalne" sp. z o.o. Dolnośląski Zakład Przewozów Regionalnych, ul. Małachowskiego 9, 50-084 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 717 14 00, faks 71 717 55 09.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: transport kolejowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksową obsługę i wykonanie napraw konserwacyjnych oraz usuwanie awarii w obiektach P R Wrocław.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest - kompleksowa obsługa i wykonanie napraw konserwacyjnych oraz usuwanie awarii w obiektach P R Wrocław. Wskazany jak wyżej przedmiot zamówienia , określony w pkt 1 , zgodnie z nomenklaturą określa Wspólny słownik Zamówień ( CPV) : 71 50 00 00-3 - Usługi związane z budownictwem . 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: wykonanie na podstawie każdorazowego zamówienia : naprawę, usuwanie awarii, w obiektach i pomieszczeniach. (Wzór zamówienia zawiera Załącznik nr 7a do SIWZ): 2.1. Budynek Dworca WROCŁAW NADODRZE, pl. Staszica 50, Wrocław, 2.2. Budynek biurowy, pl. Staszica 50, Wrocław, 2.3. Budynek ekspedycji towarowej, pl. Staszica 50, Wrocław, 2.4. Hala PK EZT, ul. Paczkowska 26, Wrocław, 2.5. Zaplecze socjalne Grupa I ul. Paczkowska 26, Wrocław, 2.6. Warsztat - schronisko ul Paczkowska 26, Wrocław 2.7. Pomieszczenia sekcji PRSM w lokomotywowni, ul. Paczkowska 26, Wrocław 2.8. Budynek przy ul. Pułaskiego 50a we Wrocławiu, 2.9. Pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego, ul. Małachowskiego 9, Wrocław, 2.10 Pomieszczenia biurowo-magazynowe przy ul. Pułaskiego 48, Wrocław, 2.11 Pomieszczenia w budynku WARS , ul. Paczkowska 26, Wrocław, 2.12 Pomieszczenia kasowe PRSP Wrocław na st. Wrocław Główny, 2.13 Budynek administracyjno - warsztatowy ul. Krakowska 7, Jelenia Góra, 2.14 Budynek za 5 peronem Legnica, 2.15 Magazyn Zakładowy (dawne Laboratorium) ul. Paczkowska 26, Wrocław, 2.16 Instalacje wodociągowe, kanalizacyjne w obrębie działek Zamawiającego w ww lokalizacjach, 2.17 Place i drogi dojazdowe, urządzenia i budowle w obrębie działek Zamawiającego w ww lokalizacjach . Zakres usług związanych z budownictwem obejmuje: 1) Dokonywanie napraw w branżach w specjalności : konstrukcyjno-budowlanej , instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych, instalacyjnej w zakresie sieci, i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, naprawy dachów, robót stolarskich, ciesielskich, robót ślusarskich, robót murarskich oraz innych robót związanych z konserwacją i utrzymaniem obiektów w należytym stanie wraz z usługami transportowymi powiązanymi z zamówieniem.; 2) Dokonywanie napraw awaryjnych w branżach j.w., zabezpieczenie miejsca awarii (w taki sposób, by nie stanowiły zagrożenia dla zdrowia i życia ludzi, mienia oraz zabezpieczenie przed rozszerzeniem się awarii), usuniecie awarii oraz usunięcie skutków awarii; 3) Wykonywanie pomiarów rezystancji izolacji i skuteczności zabezpieczeń przeciwporażeniowych oraz działania wyłączników różnicowo- prądowych; 4) Zamawiający zastrzega sobie, iż zlecając dane zamówienie może określić wymagane materiały i sprzęt i rozwiązania technologiczne odnośnie wykonania usługi. Usługi związane z budownictwem, sposób ich wykonania , materiały, muszą być zgodne z wymaganiami : 4.1 Prawa budowlanego, 4.2 Zastosowane materiały budowlane powinny posiadać: - certyfikaty na znak bezpieczeństwa , aprobaty techniczne, atesty 4.3 Sztuki budowlanej. 5) Dostarczenia materiałów i sprzętu do wykonania przedmiotu umowy w zakresie określonym w zamówieniach. Materiały powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz wymaganiom co do ich jakości, 6) Dysponowania środkami technicznymi , umożliwiającymi zaopatrzenie w energię elektryczną i niezbędne media, w przypadkach gdy będzie to niezbędne a Zamawiający nie będzie posiadał dostępu do mediów o potrzebnych parametrach, Zamawiający zastrzega, iż przed przystąpieniem do wykonania usługi budowlanej, wskaże materiały , które Wykonawca winien odzyskać i złożyć na wskazanym przez Zamawiającego miejscu . Inne nie wskazane Wykonawcy materiały , powinien zutylizować we własnym zakresie i na własny koszt. Polecenia Zamawiającego wskazuje Załącznik nr 7a do SIWZ. 7) Przedmiotem odbioru są usługi związane z budownictwem objęte zamówieniem. Odbiór usługi związanej z budownictwem nastąpi na podstawie złożonego u Zamawiającego kosztorysu powykonawczego w ciągu 3 dni po dniu oznaczonym w zamówieniu, jako zakończenie wykonanej usługi oraz za potwierdzonym protokołem odbioru wykonanej usługi ,bez zastrzeżeń ze strony Zamawiającego (Załącznik nr 8 do SIWZ). Opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączonym projekcie Umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ). 8) Zamawiający ustala poniższą procedurę odbioru: - w ciągu 3- dni po upływie terminu wyznaczonego jako dzień wykonania usługi, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kosztorys powykonawczy. Sprawdzony kosztorys jest podstawą do podpisania protokołu odbioru (Załącznik nr 8 do SIWZ). Podpisanie protokołu ze strony Zamawiającego bez zastrzeżeń, jest podstawą do wystawienia faktury. 3. Zlecone usługi będą rozliczane w oparciu o dokumenty rozliczeniowe (kosztorysy powykonawcze sporządzone przez Wykonawcę), za rzeczywiście wykonane i odebrane usługi, przy zachowaniu składników cenotwórczych , określonych w umowie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.50.00.00 - Usługi związane z budownictwem .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOJCIECH GAŁĄZKA Z.U.H."MULTI-INSTAL"
jakie przetargi wygrała firma
WOJCIECH GAŁĄZKA Z.U.H."MULTI-INSTAL"
- Z.U.H. MULTI-INSTAL Wojciech Gałązka, ul. Gajowa 18/14, 50-519 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 144279,00
Oferta z najniższą ceną: 144279,00 / Oferta z najwyższą ceną: 165681,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont dróg wojewódzkich na terenie powiatu Polkowickiego, głogowskiego i lubińskiego.
- Sukcesywna dostawa probówek do pobierania i przechowywania materiału biologicznego - krwi
- Usługa w zakresie produkcji nagrania i montażu i emisji dwóch odcinków audycji telewizyjnej, stanowiących część serii poświęconej żywieniu - rozwój polskiego sektora mleczarskiego
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na prowadzeniu zabiegów pielęgnacyjnych zieleni po przeprowadzonej rekultywacji, należących do Gminy Wrocław
- SZP/242-083/2025: Dostawa sprzętu komputerowego w ramach potrzeb jednostek Politechniki Wrocławskiej - ZADANIA
- SZP/242-095/2025, Budowa Hali Magazynowej z zapleczem dydaktycznym dla Wydziału Mechaniczno-Energetycznego oraz wykonanie ogrodzenia i bramy wjazdowej na terenie kampusu Długa PWr
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj dla zadania: Adaptacja strefy SPA na strefę Saun -1" w kompleksie sportowo - rekreacyjnym "Termy Maltańskie" przy ul. Termalnej 1 w Poznaniu
- "Poprawa zasobów wodnych w Gminie Sadowie - etap I" - powt.
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlano-technicznej niezbędnej do wykonania robót budowlanych polegających na budowie sali gimnastycznej przy Zespole Szkół nr 2 w Andrychowie.
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów pomieszczeń pracowni bronchoskopii, gastroskopii, USG wraz z zakupem wyposażenia i aparatury medycznej - powtórka
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Świętajno"
więcej: Usługi związane z budownictwem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.