eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SomiankaUsunięcie z terenu Gminy Somianka wyrobów zawierających azbest - wymiana pokryć dachowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-10

Somianka: Usunięcie z terenu Gminy Somianka wyrobów zawierających azbest - wymiana pokryć dachowych
Numer ogłoszenia: 391000 - 2012; data zamieszczenia: 10.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 351820 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Somianka, Somianka - Parcele 16 B, 07-203 Somianka, woj. mazowieckie, tel. 029 7418790, faks 029 7418714.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usunięcie z terenu Gminy Somianka wyrobów zawierających azbest - wymiana pokryć dachowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usuwanie pokryć dachowych zawierających azbest od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Somianka, zgodnie ze zgłoszeniami (wnioskami) właścicieli budynków. Przewidywalna ilość usunięcia pokryć dachowych tj. zebranie, zabezpieczenie - ofoliowanie, transport i utylizacja wynosi ok. 141.400,00 kg (141,40 ton) w sposób uwzględniający wymogi określone w: - Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 49) - Ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r o odpadach (Dz. U. z 2007r Nr 39 poz. 251 z późn. zm.) - Ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008r Nr 25 poz. 150) - Ustawie z dnia 19 czerwca 1997r. o zakresie stosowania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r. Nr 3, poz. 20 z późn. zm) - Ustawie z dnia 28 października 2002r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U Nr 199, poz. 1671 z późn. zm) - Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 14 lutego 2006r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. Nr 30 poz 213) W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Zebrania wyrobów zawierających azbest, 2) Zabezpieczenia zdemontowanych odpadów przed wtórnym pyleniem (ofoliowanie), 3) Zważenia pozyskanych odpadów z określonej posesji i udokumentowania masy (ciężaru) odpadów, nie większej ilości niż zgłoszonej przez mieszkańca, 4) Transportu odpadów prowadzony przez podmiot posiadający zezwolenie w zakresie zbierania lub transportu odpadów niebezpiecznych zawierających azbest, 5) Składowanie odpadów zawierających azbest na składowisku posiadającym zezwolenie na składowanie tego rodzaju odpadów niebezpiecznych. Podane ilości azbestu do usunięcia są ilościami szacunkowymi, które mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Dla każdego właściciela od którego zostanie odebrany azbest Wykonawca musi wystawić informację (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1) o wyrobach zawierających azbest, których wykorzystanie zostało zakończone i kartą przekazania odpadu od właściciela nieruchomości. Karta zbiorcza ilości dostarczenia odpadu (azbestu) na składowisko musi się zgadzać z ilością odebranego azbestu od właścicieli. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia karty ilości odebranego azbestu przez składowisko i karty przekazania odpadu od właścicieli nieruchomości. Rozliczenie z wykonawcą następować będzie na podstawie rzeczywiście zebranych odpadów zawierających azbest. Ilość zebranych i zutylizowanych odpadów nie może przekroczyć ilości 141,40 ton..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ECO-TEC Maciej Mączyński, Ul. Twarda 44/19, 00-831 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56560,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43692,59

  • Oferta z najniższą ceną: 43692,59 / Oferta z najwyższą ceną: 56560,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.