Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-11
Błażowa: Budowa gazociągu średniego ciśnienia wraz z przyłączami domowymi w miejscowościach: Nowy Borek, Błażowa Dolna, miasto Błażowa w gminie Błażowa
Numer ogłoszenia: 3910 - 2011; data zamieszczenia: 11.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy w Błażowej , Plac Wolności 1, 36-030 Błażowa, woj. podkarpackie, tel. 017/2297119, faks (017) 2297077.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.blazowa.itl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa gazociągu średniego ciśnienia wraz z przyłączami domowymi w miejscowościach: Nowy Borek, Błażowa Dolna, miasto Błażowa w gminie Błażowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje wykonanie następujących prac: roboty ziemne, budowę sieci gazowej z rur ciśnieniowych z PE typu SDR 11 klasy 80, budowę przyłączy z rur PE. W ramach projektu zostanie wybudowana sieć dystrybucyjna gazu ziemnego o długości 49,32 km. Długość przyłączy 22,01 km, 951 szt. w tym: 25x 3,0 SDR, L= 21 755,5 m. Sieć gazowa w miejscowości Nowy Borek obejmuje budowę: - gazociąg średniego ciśnienia z rur PE dn 180 x16,4 SDR 11, L= 1007 m - gazociąg średniego ciśnienia z rur PE dn 160×14,6 SDR 11, L= 2897 m - gazociąg średniego ciśnienia z rur PE dn 140 x12,7 SDR 11, L= 1545 m - gazociąg średniego ciśnienia z rur PE dn 125×11,4 SDR 11, L= 2366 m - gazociąg średniego ciśnienia z rur PE dn 75×6,8 SDR 11, L= 156 m - gazociąg średniego ciśnienia z rur PE dn 63 x5,8 SDR 11, L= 1042 m - gazociąg średniego ciśnienia z rur PE dn 50 x4,6 SDR 11, L= 2612 m - gazociąg średniego ciśnienia z rur PE dn 40 x3,7 SDR 11, L=1992 m - gazociąg średniego ciśnienia z rur PE dn 32×3,0 SDR 11, L=1686 m Zespół odcinający DN 150 z odpowietrzeniem: 3 kpl. Zespół odcinający DN 125 z odpowietrzeniem: 1 kpl. Zespół odcinający DN 100 z odpowietrzeniem: 1 kpl. Zespół odcinający DN 65 z odpowietrzeniem: 1 kpl. Zespół odcinający DN 50 z odpowietrzeniem: 1 kpl. Przyłącza - odbiorcy I gr.- do 10 m3/ h: 242 szt. - przyłącza średniego ciśnienia z rur PE dn 25×3,0 SDR 11, L= 7654 m Przyłącza - odbiorcy II gr.- powyżej 10 m3/ h: 1 szt. - Szkoła Podstawowa Nowy Borek PE dn 32×3,0 SDR 11 L= 3m Rury ochronne: - rura ochronna z rur PE dn 315×17,9 SDR 17,6 L=9,0 m - rura ochronna z rur PE dn 250×14,2 SDR 17,6 L=137,5 m - rura ochronna z rur PE dn 200×11,4 SDR 17,6 L=136,0 m - rura ochronna z rur PE dn 110x 6,3 SDR 17,6 L=14,0 m - rura ochronna z rur PE dn 90x5,2 SDR17,6 L=430,5 m - rura ochronna L=3,0m 25 sztuk Taśma ostrzegawcza L= 22960 m Sieć gazowa w miejscowości Błażowa Dolna obejmuje: - gazociąg średniego ciśnienia z rur PE dn160 x14,6 SDR 11 L= 2658m - gazociąg średniego ciśnienia z rur PE dn125×11,4 SDR 11 L= 2357m - gazociąg średniego ciśnienia z rur PE dn110 x10,0 SDR 11 L= 2217m - gazociąg średniego ciśnienia z rur PE dn50×4,6 SDR 11 L= 3116m - gazociąg średniego ciśnienia z rur PE dn40 x3,7 SDR 11 L= 1463m - gazociąg średniego ciśnienia z rur PE dn32 x3,0 SDR 11 L= 1986m Zespół odcinający DN 100 z odpowietrzeniem: 3 kpl. Zespół odcinający DN 40 z odpowietrzeniem: 1 kpl. : Przyłącza - odbiorcy I gr.- do 10 m3/ h: 241 szt. - przyłącza średniego ciśnienia z rur PE dn 25×3,0 SDR, L= 116682,0 m Przyłącza - odbiorcy II gr.- powyżej 10 m3/ h: 1 szt. - Szkoła Podstawowa Błażowa Dolna PE dn 32×3,0 SDR, L= 1153,0 m Rury osłonowe: - rura ochronna z rur PE dn 250× 14,2 SDR 17,6, L=154 m - rura ochronna z rur PE dn 200× 11,4 SDR 17,6, L=108 m - rura ochronna z rur PE dn 180× 10,3 SDR 17,6, L=131 m - rura ochronna z rur PE dn 90x 5,2 SDR17,6, L=592 m - rura ochronna L=2,0m 35 szt. Taśma ostrzegawcza L=20532,0 m Sieć gazowa w miejscowości Błażowa obejmuje: - gazociąg średniego ciśnienia z rur PE dn160 x14,6 SDR 11, L= 1306m - gazociąg średniego ciśnienia z rur PE dn140×12,7 SDR 11, L= 1746m - gazociąg średniego ciśnienia z rur PE dn125 x11,4 SDR 11, L= 7466,5m - gazociąg średniego ciśnienia z rur PE dn110×10,0 SDR 11, L= 502,5m - gazociąg średniego ciśnienia z rur PE dn50 x4,6 SDR 11, L= 459,5m - gazociąg średniego ciśnienia z rur PE dn40x3,7 SDR 11, L= 4780m - gazociąg średniego ciśnienia z rur PE dn32x3,0 SDR 11, L= 3961,5m Przyłącza - odbiorcy I gr.- do 10 m3/ h: 453 szt. - przyłącza średniego ciśnienia z rur PE dn 25×3,0 SDR 11, L= 7419,5 m Przyłącza - odbiorcy II gr.- powyżej 10 m3/ h: 13 szt. - Bud. mieszk. Sp. Produkcyjna, ul. Myśliwska, PE dn 32×3,0 SDR 11, L= 21,5 m - Piekarnia PE dn 32×3,0 SDR 11, L= 40,5 m - Zespół Szkół PE dn 32×3,0 SDR 11, L= 1,5 m - Zespół Szkół PE dn 32×3,0 SDR 11, L= 31 m - Przychodnia Zdrowia ZOZ nr. 2, PE dn 32×3,0 SDR 11, L= 9,5 m - Bud. mieszk. Sp. Mieszkaniowa, ul. Armii Krajowej, PE dn 32×3,0 SDR 11, L= 5,0 m - Dom katechetyczny PE dn 32×3,0 SDR 11, L= 4,0 m - Kościół parafialny PE dn 32×3,0 SDR 11, L= 37,5 m - Budynek mieszkalny, Pl. Jana Pawła II, PE dn 32×3,0 SDR 11, L= 3,5 m - Zakład Opieki Długoterminowej, PE dn 32×3,0 SDR 11, L= 16,0 m - P.P.O.E. Pucek- Eko, PE dn 32×3,0 SDR 11, L= 20,0 m - KLIMA- PE dn 32x3,0 SDR 11, L= 2,5 m - Zakład mięsny Błażowiak, PE dn 32x3,0 SDR 11, L= 5,0 m Rury ochronne: - rura ochronna z rur PE dn 250×14,2 SDR 17,6, L= 159,0m - rura ochronna z rur PE dn 200×11,4 SDR 17,6, L= 841,0m - rura ochronna z rur PE dn 90×5,2 SDR 17,6, L= 1408,0m - rura ochronna L=2,0m 138 szt. Zespół odcinający DN 150 z odpowietrzeniem: 1 kpl. Zespół odcinający DN 100 z odpowietrzeniem: 7 kpl. Taśma ostrzegawcza L= 27839 m.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.23.12.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów naftowych i gazociągów 45.23.12.21 - Roboty budowlane w zakresie gazowych sieci zasilających .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w wysokości 100.000,00 zł słownie: sto tysięcy złotych
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania powyższego warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości wynoszącej minimum 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). Zamówienia winny zostać potwierdzone dokumentami, że zostały należycie wykonane (referencje, protokoły odbioru)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunku dysponowania potencjałem technicznym, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić wykaz narzędzi, którymi będzie dysponował na etapie realizacji zadania, z podaniem: ilości i rodzaju urządzeń spawalniczych, generatorów prądu, zgrzewarek elektrooporowych i doczołowych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić wykaz osób w celu obsadzenia stanowisk: Kierownika budowy lub robót- posiadającego wymagane przepisami uprawnienia budowlane lub kwalifikacje do wykonywania danego rodzaju działalności nabyte w kraju lub innych państwach członkowskich UE, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno- inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, sieci gazowe. Majster robót- posiadający kwalifikacje do nadzorowania robót w zakresie budowy sieci gazowych oraz posiadającego wymagane przepisami uprawnienia do nadzorowania prac spawalniczych. Zgrzewaczy/ spawaczy- posiadających wymagane przepisami uprawnienia do zgrzewania rur PE/ spawania rur stalowych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunku, znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającego wykonanie zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których wykonawca posiada podstawowy rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę wynoszącą minimum 1.000.000,00 zł (słownie: milion złotych)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień zawartej umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp może być dokonana jedynie w przypadku wystąpienia poniższych warunków: 1) Zmiana terminu spowodowana: klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi odbiegającymi od typowych, uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, przedłużającymi się niskimi temperaturami, długotrwałymi opadami deszczu, warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi (niewypały, wykopaliska archeologiczne). 2) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych: niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowania zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji. 3) Zmiana obowiązującej stawki VAT. 4) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób na stanowisku kierownik budowy i inspektor nadzoru w przypadku niemożliwości pełnienia przez nich powierzonych funkcji (np. sytuacja losowa, zmiana pracy). 5) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania umowy w przypadku, gdy zajdzie konieczność wykonania robót nie przewidzianych w dniu podpisania umowy, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania i zakończenia robót objętych umową podstawową i czas wykonania robót nie przewidzianych w dniu podpisania umowy wpłynie na termin wykonania umowy podstawowej. 6) Zmiana, za zgodą projektanta, sposobu wykonania poszczególnych robót przy zachowaniu parametrów oraz możliwość zmiany w przypadku zastosowania materiałów zamiennych, innych technologii lub rozwiązań, gdy zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego i nie spowoduje zmiany kosztów inwestycji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.blazowa.itl.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Błażowej, Pl. Jana Pawła II 1, 36-030 Błażowa, pok. Nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Błażowej Pl. Jana Pawła II 1, 36-030 Błażowa, pok. Nr 11 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007- 2013, Oś priorytetowa 2 Infrastruktura techniczna, Działanie 2.2 Infrastruktura energetyczna..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI BŁAŻOWA
więcej: przetargi BŁAŻOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.