eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa odczynników do Zakładu Analityki Lekarskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-26

Kraków: Dostawa odczynników do Zakładu Analityki Lekarskiej
Numer ogłoszenia: 391110 - 2013; data zamieszczenia: 26.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ , ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 63 08 099, faks 12 63 08 099.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wszk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników do Zakładu Analityki Lekarskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 LP Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia (charakterystyka, wymiary itp.) Kod CPV Ilość jedn. miary 1 Cellpack a 20 l. 33696500-0 360 2 Sulfolyser a 5 l. 33696500-0 30 3 Stromatolyser FB a 5 l 33696500-0 18 4 Stromatolyser 4 DL a 5 l 33696500-0 54 5 Stromatolyser 4 DS 3x42ml 33696500-0 42 6 Stromatolyser 3WP a 5 l 33696500-0 9 7 Cellclean a 50 ml. 33696500-0 90 8 Ret Search II 33696500-0 18 9 mE-check N 33696500-0 54 10 E-check L 33696500-0 54 11 E-check H 33696500-0 54 12 Eight-check N 33696500-0 36 13 Eight-check L 33696500-0 36 14 Eight-check H 33696500-0 36 15 IQAS 33696500-0 12 Pakiet nr 2 LP Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia (charakterystyka, wymiary itp.) Kod CPV Ilość jedn. miary 1 TEST KASETKOWY DO WYKRYWANIA PRZECIWCIAŁ W KIERUNKU KIŁY 33696500-0 17000 szt 2 TEST KASETKOWY DO WYKRYWANIA KRWI UTAJONEJ W KALE (BEZ DIETY) (1 op. a 20 szt) 33696500-0 42 op 3 TEST KASETKOWY DO WYKRYWANIA HCG W MOCZU (czułość testu 10mIU/ml) (1 op. a 50 szt) 33696500-0 6 op 4 TEST KASETKOWY W KIERUNKU WYKRYWANIA ANTYGENU LAMBLII W KALE (1 op. a 20 szt) 33696500-0 10 op 5 TEST ELISA W KIERUNKU WYKRYWANIA ANTYGENU LAMBLII W KALE (1 op. a 96 szt) 33696500-0 2 op 6 SUDAN ODCZYNNIK (1 op. a 50 ml) 33696500-0 6 op 7 CYTOFIX (1 op. a 150 ml) 33696500-0 3 op 8 NONNE-APELTA ODCZYNNIK (1 op. a 100 ml) 33696500-0 6 op 9 MAC WILIAMA ODCZYNNIK (1 op. a 500 ml) 33696500-0 10 op 10 ROSSINA ODCZYNNIK (1 op. a 100 ml) 33696500-0 6 op 11 PANDYEGO ODCZYNNIK (1 op. a 100 ml) 33696500-0 6 op 12 BARWNIK GIEMZA (1 op. a 1000 ml) 33696500-0 9 op 13 BARWNIK MAY GRUNWALD (1 op. a 1000 ml) 33696500-0 9 op Pakiet nr 3 LP Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia (charakterystyka, wymiary itp.) Kod CPV Ilość jedn. miary 1 Szybki test kasetkowy do wykrywania Toksyny A i B Clostridium difficile w próbkach kału oparty na metodzie immunologicznej (1 op. - 25 ozn) 33696500-0 45 op warunki graniczne warunki oferowane 1.Test musi zawierać płytki ( kasetki) jednostudzienkowe do dozowania próbki, kontrolę dodatnią ( antygen), skalowane pipetki. 2. Koniugat powinien składać się z przeciwciał monoklonalnych przeciwko toksynie A i poliklonalnych przeciwko toksynie B 3. Wykrywalność - toksyny A - minimum 0,7 ng/ml - toksyny B - minimum 1,25 ng/ml 4. Test z możliwością przechowywania próbki do badania bez potrzeby zamrażania do 72 godzin. 5. Instrukcja używania winna zawierać wykaz mikroorganizmów oraz substancji nie interferujących w teście. 6. Wszystkie wymagane powyżej parametry testu muszą być potwierdzone w dołączonej metodyce. wpisać słowo tak na potwierdzenie spełnienia warunków granicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - według ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 2. Wypełniony we wskazanych miejscach - FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - według ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo umocowujące przynajmniej w zakresie podpisania oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów, załączonych przez Wykonawcę. 4. Oświadczenie Wykonawcy, w trybie art. 44 ustawy, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych zasobów według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3A - o ile dotyczy wykonawcy. 6. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 7. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności do grupy kapitałowej według ZAŁĄCZNIKA NR 5. 8. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 9. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 8 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - w zakresie dat wystawienia dokumentów, przepisy punktu 9 stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Kupujący przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Sprzedający, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Kupującego, a także dotyczą: zmiany świadczenia Sprzedającego na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości towaru; wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego; zmiany danych Sprzedającego (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy); zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe; zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia; omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych; mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami; jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego; innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5wszk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamówienia Publiczne (budynek Komendy nr 32), ul. Wrocławska 1-3, 30 - 901 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Szpitala (budynek Komendy nr 32), ul. Wrocławska 1-3, 30 - 901 Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia (charakterystyka, wymiary itp.) Kod CPV Ilość jedn. miary 1 Cellpack a 20 l. 33696500-0 360 2 Sulfolyser a 5 l. 33696500-0 30 3 Stromatolyser FB a 5 l 33696500-0 18 4 Stromatolyser 4 DL a 5 l 33696500-0 54 5 Stromatolyser 4 DS 3x42ml 33696500-0 42 6 Stromatolyser 3WP a 5 l 33696500-0 9 7 Cellclean a 50 ml. 33696500-0 90 8 Ret Search II 33696500-0 18 9 mE-check N 33696500-0 54 10 E-check L 33696500-0 54 11 E-check H 33696500-0 54 12 Eight-check N 33696500-0 36 13 Eight-check L 33696500-0 36 14 Eight-check H 33696500-0 36 15 IQAS 33696500-0 12 razem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia (charakterystyka, wymiary itp.) Kod CPV Ilość jedn. miary 1 TEST KASETKOWY DO WYKRYWANIA PRZECIWCIAŁ W KIERUNKU KIŁY 33696500-0 17000 szt 2 TEST KASETKOWY DO WYKRYWANIA KRWI UTAJONEJ W KALE (BEZ DIETY) (1 op. a 20 szt) 33696500-0 42 op 3 TEST KASETKOWY DO WYKRYWANIA HCG W MOCZU (czułość testu 10mIU/ml) (1 op. a 50 szt) 33696500-0 6 op 4 TEST KASETKOWY W KIERUNKU WYKRYWANIA ANTYGENU LAMBLII W KALE (1 op. a 20 szt) 33696500-0 10 op 5 TEST ELISA W KIERUNKU WYKRYWANIA ANTYGENU LAMBLII W KALE (1 op. a 96 szt) 33696500-0 2 op 6 SUDAN ODCZYNNIK (1 op. a 50 ml) 33696500-0 6 op 7 CYTOFIX (1 op. a 150 ml) 33696500-0 3 op 8 NONNE-APELTA ODCZYNNIK (1 op. a 100 ml) 33696500-0 6 op 9 MAC WILIAMA ODCZYNNIK (1 op. a 500 ml) 33696500-0 10 op 10 ROSSINA ODCZYNNIK (1 op. a 100 ml) 33696500-0 6 op 11 PANDYEGO ODCZYNNIK (1 op. a 100 ml) 33696500-0 6 op 12 BARWNIK GIEMZA (1 op. a 1000 ml) 33696500-0 9 op 13 BARWNIK MAY GRUNWALD (1 op. a 1000 ml) 33696500-0 9 op razem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia (charakterystyka, wymiary itp.) Kod CPV Ilość jedn. miary 1 Szybki test kasetkowy do wykrywania Toksyny A i B Clostridium difficile w próbkach kału oparty na metodzie immunologicznej (1 op. - 25 ozn) 33696500-0 45 op razem warunki graniczne warunki oferowane 1.Test musi zawierać płytki ( kasetki) jednostudzienkowe do dozowania próbki, kontrolę dodatnią ( antygen), skalowane pipetki. 2. Koniugat powinien składać się z przeciwciał monoklonalnych przeciwko toksynie A i poliklonalnych przeciwko toksynie B 3. Wykrywalność - toksyny A - minimum 0,7 ng/ml - toksyny B - minimum 1,25 ng/ml.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.