To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-26
Skierniewice: Sukcesywne dostawy odczynników chemicznych oraz plastików i szkła laboratoryjnego do realizacji projektu pt. Polskie szczepy Trichoderma w ochronie roślin i zagospodarowaniu odpadów organicznych nr umowy UDA-POIG.01.03.01-00-129/09-06, z dnia 15.09.2009 r
Numer ogłoszenia: 391166 - 2013; data zamieszczenia: 26.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 318936 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ogrodnictwa, ul. Konstytucji 3 Maja 1/3, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 46 833 20 21, faks 46 833 32 28.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy odczynników chemicznych oraz plastików i szkła laboratoryjnego do realizacji projektu pt. Polskie szczepy Trichoderma w ochronie roślin i zagospodarowaniu odpadów organicznych nr umowy UDA-POIG.01.03.01-00-129/09-06, z dnia 15.09.2009 r.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa odczynników chemicznych oraz plastików i szkła laboratoryjnego wyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1. Wymagane są odczynniki, szkło i plastiki, które pochodzą z bieżącej produkcji oraz posiadają wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terytorium UE. Okres ważności dostarczanych odczynników nie może być krótszy niż 75% okresu deklarowanego przez producenta. Zamawiający wymaga dostarczania odczynników, szkła i plastików w oryginalnych opakowaniach producenta, opatrzonych terminem ważności oraz oznakowanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przewiduje się realizację zamówienia partiami, w oparciu o szczegółowe zamówienia składane faksem przez upoważnionych pracowników IO. Planowane dostawy raz w miesiącu. Dostawy poszczególnych partii powinny być realizowane w terminie do 4 tygodni - dla odczynników chemicznych i 21 dni - dla plastików i szkła laboratoryjnego licząc od dnia złożenia zamówienia, na adres 96-100 Skierniewice, ul. Konstytucji Maja 1/3. Ubezpieczenie i transport odczynników chemicznych oraz plastików i szkła laboratoryjnego do Zamawiającego odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca powinien zapewnić takie opakowanie odczynników oraz plastików i szkła laboratoryjnego, aby nie dopuścić do ich uszkodzenia lub pogorszenia jakości podczas transportu. Wielkości opakowań opisane w formularzu cenowym są wielkościami preferowanymi. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania odczynników, plastików i szkła w opakowaniach mniejszych pod warunkiem jednoczesnej zmiany ilości opakowań w sposób, który zapewni zapotrzebowanie Zamawiającego określone w kolumnie ilość planowana. Zamawiający wymaga aby do każdej dostarczanej partii odczynników dostarczany był Certyfikat jakości lub Świadectwo kontroli jakości, a w przypadku pierwszej dostawy również karta charakterystyki. Ze względu na specyfikę zamawianego produktu Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 1 nazwy zostały podane w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia i służą ustaleniu oczekiwanej klasy odczynników. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zaoferowane przez Wykonawcę odczynniki równoważne muszą odpowiadać wszystkim cechom jakościowym określonym przez producenta danego odczynnika w specyfikacji jakościowej. W celu udowodnienia równoważności Wykonawca załączy do oferty specyfikację jakościową, świadectwo kontroli jakości lub inny równoważny dokument, który umożliwi porównanie odczynników oferowanych z wymaganymi. W przypadku plastików i szkła laboratoryjnego Zamawiający wymaga załączenia do oferty próbek dla Pakietu nr 4 - poz.1-16. Przez próbkę rozumie się ilość sztuk poszczególnych materiałów wskazanych w formularzu cenowym. Próbki Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa, Zamawiający zatrzyma do celów porównawczych podczas realizacji zamówienia. Pozostałym Wykonawcom próbki zostaną odesłane po zakończeniu postępowania na ich wniosek. Wszystkie ilości wyszczególnione w formularzu cenowym są planowane i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy (zmniejszeniu/zwiększeniu w poszczególnych asortymentach do wysokości 20% ilości danego asortymentu) nie przekraczając maksymalnej wartości przedmiotu umowy. Dokonanie przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy zakupu mniejszych ilości i asortymentu materiałów w stosunku do zawartych w formularzu cenowym nie spowoduje obowiązku ich zakupu w ilościach planowanych, ani też nie stanowi podstawy dochodzenia wynagrodzenia lub roszczeń odszkodowawczych przez Wykonawcę. Zamawiający oświadcza, że wszystkie zakupione odczynniki wykorzystywane będą do analiz laboratoryjnych/chemicznych. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00 - Produkty chemiczne 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane 38.43.71.00 - Pipety 38.43.71.10 - Końcówki pipet 33.19.25.00 - Probówki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie finansowane jest ze środków projektu pt. Polskie szczepy Trichoderma w ochronie roślin i zagospodarowaniu odpadów organicznych, nr umowy UDAPOIG.01.03.01-00-129/09-06, z dnia 15.09.2009 r. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 1.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013, Poddziałanie 1.3.1.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ABO Sp. z o.o., ul.Podleśna 6a, 80-255 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28759,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32599,01
Oferta z najniższą ceną: 32599,01 / Oferta z najwyższą ceną: 55530,37
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Prospecta Sp. z o.o., ul. Barburki 8, 04-511 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2132,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2799,48
Oferta z najniższą ceną: 2799,48 / Oferta z najwyższą ceną: 4106,97
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GENOPLAST BIOCHEMICALS, ul. Chopina 25/10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7269,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6965,94
Oferta z najniższą ceną: 6965,94 / Oferta z najwyższą ceną: 12696,03
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AKOR Laboratories Sp. z o.o., ul. Bpa. K. Dominika 5B/14, 80-041 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9170,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10172,10
Oferta z najniższą ceną: 10172,10 / Oferta z najwyższą ceną: 10172,10
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Sukcesywne dostawy podstawowych związków chemicznych do zastosowań laboratoryjnych, nr 4/ZP/2025
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn: "Modernizacja kompleksu sportowego ORLIK przy ul. Szarych Szeregów w Skierniewicach".
- Świadczenie usługi cateringowej podczas konferencji
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy podstawowych związków chemicznych do zastosowań laboratoryjnych, nr 4/ZP/2025
- "Dostawa podstawowych związków chemicznych do zastosowań laboratoryjnych z podziałem na 2 części na podstawie umowy ramowej"
- Dostawa materiałów do badań laboratoryjnych
- Dostawy wyrobów medycznych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Sukcesywna dostawa środków czystości
więcej: Produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.