To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-28
Poznań: Dostawa i montaż wyposażenia dla internatów, kwater internatowych w Sieradzu, Śremie, Poznaniu, Witkowie oraz wyniesienie, wywóz, utylizacja starych mebli i sprzętu
Numer ogłoszenia: 391180 - 2014; data zamieszczenia: 28.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 353736 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa ul. Chałubińskiego 3A, 02-004 Warszawa Oddział Regionalny w Poznaniu, ul. Dojazd 30, 60-631 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6538744; 6538700, faks 061 6538701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia dla internatów, kwater internatowych w Sieradzu, Śremie, Poznaniu, Witkowie oraz wyniesienie, wywóz, utylizacja starych mebli i sprzętu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa wyposażenia internatów i kwater internatowych zlokalizowanych w Sieradzu, Śremie, Poznaniu i Witkowie (zgodnie z zestawieniem miejsce przeznaczenia - załącznik nr 1 do umowy) oraz wyniesienie, wywóz i utylizacja starego wyposażenia (zgodnie z zestawieniem - załącznik nr 2 do umowy). W skład wyposażenia wchodzą meble (pokojowe, kuchenne i łazienkowe), chłodziarko-zamrażarki, pralki, telewizory, kołdry, poduszki oraz pościel - zgodnie z wykazem zawartym w załączniku nr 2 (formularz cenowy) do SIWZ. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania częściowe wyszczególnione w części XVIII SIWZ. 3.Jako dostawę należy rozumieć wykonanie lub zakup poszczególnych produktów, transport, wniesienie ich do budynków na poszczególne kondygnacje, rozpakowanie, montaż, ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez osobę wyznaczoną z ramienia Zamawiającego, regulację, usunięcie i wywóz opakowań oraz starego wyposażenia internatowego wraz z jego utylizacją, uprzątnięcie pomieszczeń i wykonanie innych wyżej nie wymienionych czynności, a koniecznych do przekazania Zamawiającemu zamówionej rzeczy jako funkcjonującej i sprawnej. 4.Szczegółowy zakres wyposażenia określają formularz cenowy, rysunki wyposażenia, opis wymagań dla poszczególnych produktów, które stanową załączniki do niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza niewielkie odstępstwa od podanych wymiarów mebli. 5.Materiały użyte do produkcji wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające ich stosowanie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.00.00 - Meble domowe 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.71.11.10 - Chłodziarkozamrażarki 39.71.32.10 - Pralki i suszarki 32.32.46.00 - Telewizory cyfrowe 39.51.20.00 - Bielizna pościelowa 39.51.24.00 - Pierzyny 39.51.61.20 - Poduszki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie częściowe nr 2: sprzęt AGD, RTV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.P.U. ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 217530,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 266061,30
Oferta z najniższą ceną: 235500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 790036,38
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie częściowe nr 3: kołdry, poduszki, pościele
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.P.U. ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22294,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27256,80
Oferta z najniższą ceną: 14806,64 / Oferta z najwyższą ceną: 112756,56
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- prace remontowe w żłobku Balbinka - placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Sukcesywna dostawa artykułów alkoholowych dla spółki Termy Maltańskie sp. z o.o.
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Modrzejewskiej w Poznaniu
- Dostawa kamizelek kuloodpornych do Oddziału Zewnętrznego w Koziegłowach Aresztu Śledczego w Poznaniu
- Modernizacja sali gimnastycznej
- Odnowienie części elewacji Gmachu Głównego Muzeum Narodowego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa foteli biurowych dla Wydziału Chemicznego, Politechniki Gdańskiej
- Zakup sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji kluczem do sukcesu w XXI wieku - podniesienie jakości edukacji w Gminie Biała"
- Dostawa pościeli wielorazowej oraz ubrań operacyjnych dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Dostawa pościeli jednorazowej dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Dostawa wraz z montażem mebli, sprzętu multimedialnego, komputerowego i urządzeń audio oraz pomocy terapeutycznych na potrzeby na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Szewcach
- "Dostawa, zakup wraz montażem, mebli biurowych do budynku Zespołu Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych w Gorzowie Wlkp."
więcej: Telewizory cyfrowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.