eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MorągDożywianie uczniów w czterech szkołach podstawowych na terenie Gminy Morąg i w jednej szkole ponadgimnazjalnej na terenie Gminy Małdyty wraz z dowozem.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-22

Morąg: Dożywianie uczniów w czterech szkołach podstawowych na terenie Gminy Morąg i w jednej szkole ponadgimnazjalnej na terenie Gminy Małdyty wraz z dowozem.
Numer ogłoszenia: 391190 - 2011; data zamieszczenia: 22.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Dworcowa 9, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7574052, faks 089 7574052.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-morag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dożywianie uczniów w czterech szkołach podstawowych na terenie Gminy Morąg i w jednej szkole ponadgimnazjalnej na terenie Gminy Małdyty wraz z dowozem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dożywiania dzieci w formie gorących, dwudaniowych obiadów i kompotu, dla uczniów czterech szkół podstawowych na terenie gminy Morąg i w jednej szkole ponadgimnazjalnej na terenie Gminy Małdyty . Świadczenie usługi polega na sporządzeniu posiłku, dostarczeniu jego w naczyniach jednorazowych dla każdego ucznia oddzielnie plus sztućce do szkół podstawowych w Bramce, Jurkach, Bogaczewie i Kalniku, a do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobrocinie dostarczenie posiłku w termosach wraz z naczyniami jednorazowymi i sztućcami; własnym środkiem transportu do siedziby szkoły, w godzinach ustalonych z Dyrektorami szkół. Posiłki dostarczone będą do n/w szkół w ilości dziennie: 1. Szkoła Podstawowa w Bramce Gm. Morąg - ok. 40 posiłków 2. Szkoła Podstawowa w Jurkach Gm. Morąg - ok. 37 posiłków 3. Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Bogaczewie Gm. Morąg - ok. 20 posiłków 4. Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Kalniku Gm. Morąg - ok. 23 posiłków 5. Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobrocinie Gm. Małdyty - ok. 27 posiłków 2. Prognozowana miesięczna liczba uczniów uczęszczających do czterech szkół podstawowych z terenu Gminy Morąg i jednej szkoły ponadgimnazjalnej z terenu Gm. Małdyty objętych dożywianiem wynosi 147. Prognozowana liczba posiłków wynosić może ok. 28.077 posiłków w okresie trwania umowy. 3. Dożywianie odbywać się będzie w dni nauki szkolnej w okresie od 02.01.2012 r. do 22 grudnia 2012 r. (tj. przez około 191 dni). 3. Posiłki będą przygotowywane przez Wykonawcę w obiekcie, dla którego Wykonawca posiada decyzję inspektora sanitarnego o dopuszczeniu obiektu do przygotowywania posiłków dla potrzeb żywienia zbiorowego dzieci. Posiłki muszą posiadać wymagalną przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Zamawiający oczekuje, iż Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zalecanym modelem żywienia o charakterze prozdrowotnym poprzez: stosowanie tłuszczów roślinnych, ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych, stosowanie mięsa drobiowego, umiarkowane stosowanie jaj, cukru i soli, udział warzyw w posiłkach, w tym nasion strączkowych. Personel przygotowujący posiłki musi posiadać ważne książeczki z Sanepid-u. 4. Zamawiający nie dopuszcza, ażeby w ciągu tygodnia /5 dni/ wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku. 5. Ilość sporządzanych i dostarczanych dziennie posiłków do każdej ze szkół może ulegać zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) stosownie do liczby uczniów objętych pomocą w formie dożywiania. O każdej dziennej zmianie co do ilości posiłków, które należy dostarczyć do szkół, Wykonawca będzie informowany przez Dyrektora szkoły lub innego upoważnionego pracownika w formie telefonicznej, pisemnej (w tym faksem). W przypadku zmniejszenia się liczby dożywianych uczniów, Wykonawca nie może mieć w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z powodu realizacji umowy w mniejszym zakresie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w przypadku gdy liczba uczniów uprawnionych do korzystania z dożywiania przekroczy liczbę 147 oraz gdy prognozowana liczba posiłków przekroczy liczbę 28.077 a zwiększenie tych liczb spowoduje przekroczenie górnego pułapu wynagrodzenia przewidzianego w umowie w sprawie zamówienia publicznego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wg/ zasady spełnia/nie spełnia), o których mowa w pkt. IX SIWZ dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia warunki.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wg/ zasady spełnia/nie spełnia), o których mowa w pkt. IX SIWZ dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia warunki.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wg/ zasady spełnia/nie spełnia), o których mowa w pkt. IX SIWZ dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia warunki.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wg/ zasady spełnia/nie spełnia), o których mowa w pkt. IX SIWZ dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia warunki.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wg/ zasady spełnia/nie spełnia), o których mowa w pkt. IX SIWZ dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia warunki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Zezwolenie Państwowej Inspekcji Sanitarnej na prowadzenie działalności - dokument należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2. Aktualne postanowienie Państwowej Inspekcji Sanitarnej o dopuszczeniu do użytkowania pojazdu, którym dowożone będą posiłki - dokument należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3. Pozostałe niezbędne dokumenty: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1; - kosztorys ofertowy- zał. nr 2 - projekt umowy - zał. nr 3, - oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP - pełnomocnictwo w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony na zasadzie art. 144 ustawy PZP ustalają, iż przewiduje się istotne zmiany umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-morag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Dworcowa 9 14 - 300 Morąg, pok.11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Dworcowa 9 14 - 300 Morąg, pok.11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.